Licențiat în Administrarea Afacerilor Internaționale (BBA) Marketing și Comunicare
New European College
Informatie cheie
Locația campusului
Munich, Germania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 4.900 / per semester *
Termen limită de aplicare
04 Apr 2024
Cea mai devreme dată de începere
13 May 2024
* pe semestru
Introducere
Programul de licență este conceput pentru a vă dota cu cunoștințele și înțelegerea aspectelor esențiale ale teoriei și practicii afacerilor. Prin cursurile noastre, studenții sunt cufundați într-o gamă largă de subiecte, cum ar fi marketing, finanțe, economie, antreprenoriat și comunicare. Studii de caz, lucru pe proiecte, vizite corporative, vorbitori invitați și evenimente de networking sunt integrate în cursuri, permițându-vă să testați și să aplicați continuu ceea ce ați învățat în lumea reală cu companii și profesioniști din industrie.
Pentru a vă perfecționa și mai mult seturile de abilități necesare pentru a fi un manager de succes, studiile vă însoțesc cursuri de limbi străine și experiență de lucru obligatorie, împreună cu ateliere suplimentare de comunicare și seminarii de management.
Fie că sunt corporații globale, mici și mijlocii sau afaceri de familie - toate companiile sunt potențialii dvs. angajatori după finalizarea cu succes a programului nostru de licență.
Specialiștii în marketing și comunicare preiau un produs sau serviciu și asociază acel produs sau serviciu cu un nume de marcă, un stil de casă și o filozofie. Marketingul poate fi definit ca fiind funcția de intermediar între dezvoltarea produsului și vânzări.
Administratorii de afaceri care se ocupă de strategiile de marketing și comunicare ale unei companii se uită în mod constant la sistemele existente, la resursele umane și la modul în care acestea sunt gestionate, la lanțul de aprovizionare și la conducta de vânzări - toate domeniile direct afectate de strategia de marketing si comunicare.
Admitere
Curriculum
Anul școlar la New European College este împărțit în două trimestre – Trimestru de iarnă și Trimestru de vară și șase blocuri principale care durează câte șase săptămâni. Fiecare bloc de șase săptămâni constă din două săptămâni de lecție, urmate de o săptămână de proiect, apoi încă două săptămâni de lecție, urmate de o săptămână de examen, pentru a finaliza modulul.
Limbi străine și Săptămânile proiectelor sunt componente cheie ale programului de licență. Cursurile de limbă sunt oferite la începutul fiecărui trimestru pentru toate cele trei blocuri. În timpul Săptămânii Proiectului, studenții au posibilitatea de a lucra în echipă la un caz practic sau o simulare, cu scopul de a prezenta un „pitch” final și de a-și evalua experiența la sfârșitul săptămânii.
Programul de Marketing și Comunicare are ca scop dezvoltarea abilităților și competențelor pe care le necesită un ofițer modern de marketing și relații publice.
Studenții sunt introduși în module precum Comunicarea de masă, Relații publice și Brandingul companiei, dar și domenii de marketing precum Cercetare de marketing, Marketing de nișă și Prezență electronică.
În ultimul an, studenților li se va cere să elaboreze un plan de comunicare al companiei sau o strategie de marketing ca parte a unui plan de afaceri.
Galerie
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Specialiști în marketing și comunicare sunt necesari în fiecare companie și în fiecare industrie, astfel încât potențialul de carieră este nelimitat.
Oportunitățile includ:
- Cercetarea pieței
- Managementul brandului
- reclamă
- promoţii
- Relatii publice
- Management de criza
Mulți absolvenți de la Wittenborg și-au găsit un loc de muncă direct în companii de marketing și comunicare de dimensiuni mici, iar unii și-au deschis propriile agenții. Acești studenți înțeleg că dezvoltarea strategiilor de marketing și comunicare internă și externă pentru companii poate fi o muncă specializată extrem de profitabilă și că succesul se găsește adesea în capacitatea de a măsura soluțiile. Absolvenții au găsit, de asemenea, cariere în organizații non-profit și guvernamentale, lucrând în domenii precum relațiile publice și comunicarea internațională.