Licențiat în Inginerie Logistică
Fontys University of Applied Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Venlo, Ţările de Jos
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.314 *
Termen limită de aplicare
15 Jun 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Taxe de școlarizare statutare Full-time| Taxe de școlarizare statutare Part-time - 2.130 EUR
Introducere
În calitate de student la Inginerie Logistică, veți învăța să gestionați mișcarea produselor prin proiectarea inteligentă a proceselor, optimizarea operațiunilor și analiza datelor. Veți lucra la proiecte cu parteneri din industrie, susținute de prelegeri și ateliere. Subiectele importante sunt evaluarea proceselor și crearea de design-uri de proces și veți învăța despre simularea datelor, programarea IT și depozitarea inteligentă. Implicarea în munca de proiect vă va permite să vă dezvoltați abilitățile de lucru în echipă, comunicare și leadership. Vizitele companiei, prelegerile experților din industrie și două stagii vă oferă informații despre mediul de lucru din viața reală.
De ce acest studiu în Țările de Jos
- Pe lângă două stagii, veți lucra și la trei proiecte de companie în timpul studiului. Aceasta înseamnă că veți avea 2,5 ani de experiență practică până când veți absolvi!
- Oferim coaching practic pentru abilitățile dumneavoastră profesionale, cum ar fi comunicarea, munca în echipă și leadershipul
- Veți fi sprijinit de un mentor personal care vă va ghida pe parcursul studiilor
- Veți fi cufundat într-un mediu mic de studiu personal
Cum arată săptămâna ta
Fiecare săptămână are două zile de proiect care sunt planificate structural pentru tine. Fie vei petrece zilele în campus, fie în cadrul companiei pentru care faci proiectul. Pe lângă zilele proiectului, 2-3 zile din săptămână vor fi dedicate cursurilor următoare. În fiecare săptămână, veți avea aproximativ 25 de ore de cursuri următoare sau de lucru cu grupul dvs. de proiect. Alte 15 ore pe săptămână constau în auto-studiu, care include teme pentru acasă, pregătirea pentru prelegeri și studiul pentru examene.
Fiecare semestru are 3-4 examene individuale. Pentru proiectul de semestru, rapoartele și prezentările trebuie să fie livrate împreună cu grupul dumneavoastră. Reluarea examenelor și a proiectelor sunt oferite în aceeași perioadă.
Admitere
Curriculum
Anul 1
Studenții de Management logistic și Inginerie logistică urmează un program comun în primele trei semestre. În acest timp, studenții sunt învățați elementele de bază ale logisticii, economiei, modelelor statistice și managementului de proiect. Fiecare semestru este dedicat unei teme: (1) Depozitare și manipulare a materialelor, (2) Distribuție. (3) Producție și (4) Logistică integrată. Fiecare semestru se concentrează pe un proiect dedicat temei semestrului. În plus, veți avea un sentiment despre care sunt principalele sarcini ale unui logistician prin vizitele la companie și ce înseamnă să faci parte din lanțul de aprovizionare.
Vă vom oferi cunoștințe generale de afaceri și abilități soft relevante, cum ar fi profesionalismul, munca în echipă, auto-reflecția și comunicarea de care veți avea nevoie în viitorul job. În acest program de studii, ne vom concentra și pe leadership uman, etică, drepturi, procese de implementare și, desigur, achiziții și vânzări.
Studentul Georgi ne împărtășește experiența sa
Anul 2
În al doilea an universitar, îți vei aprofunda și extinde cunoștințele. După al treilea semestru, veți alege să vă specializați fie în managementul logisticii, fie în inginerie logistică. În Ingineria Logistică, vă veți concentra acum pe subiecte precum știința datelor, predicția cererii și modelele statistice pentru a vă îmbunătăți procesele logistice. Aceasta se numește managementul operațiunilor. Prioritatea ta este de a îmbunătăți performanța logistică prin reducerea costurilor sau creșterea nivelului de servicii pentru clienți.
În al doilea an, vei primi cursuri precum producție și logistică integrală. Accentul se va pune pe (printre altele) big data, simulare și știința datelor.
Anul 3
În primul semestru al anului trei, vei face un stagiu într-o companie și industrie la alegerea ta. În al doilea semestru, vă aprofundați sau extindeți cunoștințele într-o anumită temă într-un program minor. Programul minor vă oferă oportunitatea de a dobândi cunoștințe într-un domeniu diferit de cel principal sau ați ales subiecte precum managementul vamal sau comerțul electronic pentru a vă extinde cunoștințele în logistică. Puteți alege să faceți acest minor la Fontys, la una dintre universitățile noastre partenere din Țările de Jos sau la una dintre cele 125 de universități partenere din străinătate.
Anul 4
Primul semestru din ultimul an este ultimul semestru din campus. Pe parcursul acestui semestru, accentul principal al cursurilor și proiectelor tale este pe domeniul Supply Chain Management. În Ingineria Logistică, vă aprofundați cunoștințele analitice în minarea datelor și a proceselor și alte instrumente de analiză cantitativă. Studiați cum să construiți modele predictive și să extrageți informații din baze de date mari, totul pentru a permite luarea deciziilor inteligente.
În ultimul semestru, vei face un alt stagiu de muncă de 5 luni și vei ajuta o companie să găsească o soluție inteligentă la problema lor. Raportați soluțiile la această problemă practică în produsul final: raportul de absolvire.
Galerie
Burse și finanțare
Unele programe de studiu Fontys oferă studenților lor bursa Holland. Este posibil să fiți eligibil și pentru alte burse care nu sunt oferite de Fontys.
Oportunități de carieră
Absolvenții noștri lucrează în multe domenii diferite din întreaga lume. Specializarea dumneavoastră în management logistic sau inginerie nu vă leagă de un anumit profil de post. Câteva exemple de poziții pe care le puteți ocupa:
- Supply Chain Management: Unii dintre absolvenții noștri lucrează în managementul lanțului de aprovizionare. Aceștia sunt implicați în gestionarea furnizorilor, negocierea prețurilor și realizarea nivelurilor de servicii. Lucrul în SCM înseamnă găsirea celei mai bune soluții pentru clienții dvs. și gestionarea fluxului global de mărfuri, inclusiv depozitarea și distribuția.
- Consultanta: Ca consultant, esti implicat in proiecte in care consulti diversi clienti. Acest lucru poate fi în implementarea de noi sisteme IT, monitorizarea inventarului sau gestionarea performanței depozitului. De asemenea, puteți oferi sfaturi despre proiectarea de noi amenajări pentru depozite sau puteți ajuta clienții să-și îmbunătățească procesele de achiziție pentru a minimiza costurile – toate, menținând în același timp disponibilitatea produselor pentru producție și vânzări.
- Manager de operațiuni: manager de depozit, operator de intrare, planificator de distribuție și șef de producție. Absolvenții noștri lucrează într-o companie și sunt responsabili pentru performanța optimă în zona lor. Sarcinile lor includ gestionarea personalului, asigurarea faptului că obiectivele sunt atinse și eforturile pentru îmbunătățirea continuă.