Licențiat în agricultură
Cairo University
Informatie cheie
Locația campusului
Cairo, Egipt
Limbi Străine
Engleză, Avestan
Formatul de studiu
Contactează şcoala
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Sistemul educațional modern și-a derivat elevii din școlile Coranului și din Al-Azhar la apariția sa, deoarece au existat comitete care cutreieră țara pentru a vizita școlile Coranice și pentru a selecta elevi distinctivi pentru a se alătura școlilor moderne, elevii distincti din Al-Azhar au fost de asemenea selectați pentru a se alătura licee la sediul lor, dar mai degrabă unii au avut norocul să se alăture misiunii trimise de Mohammed pentru a studia în Franța.
Această organizație nu a durat mult; în 1841, așezarea otomană egipteană a fost făcută pentru a stabili limite pentru proiectul politic care mângâia visele lui Mohamed Ali, pentru a limita mărimea armatei și pentru a restrânge autoritatea statului în gestionarea economiei. Prin urmare, statul nu a mai avut nevoie de mai mulți angajați, ci a demobilizat un număr mare de soldați și ofițeri, astfel Mohamed Ali a decis să reconsidere sistemul educațional, ținând cont de noile condiții. Prin urmare, noua organizație s-a dezvoltat în 1841, prin care majoritatea școlilor primare au fost anulate și numărul de elevi din licee a scăzut, ținând cont de ceea ce se potrivea nevoii statului de absolvenți.
Legătura dintre educația modernă și nevoia de angajați a statului interpretează condiția educației din epocile lui Abbas Helmy primul (1848 - 1854) și Mohamed Said Pașa (1854 - 1863).
În era lui Khedive Ismail (1863 - 1879), manifestările dependenței au fost finalizate prin deschiderea ușii Leveraged de la instituțiile financiare europene; Ismail a așteptat cu nerăbdare să finalizeze infrastructura economiei egiptene care a fost începută de bunicul său Mohamed Ali prin extinderea proiectelor de irigații, construirea de căi ferate, drumuri, portul Alexandria, orașe noi la Canalul Al-Suez (Port Said și Ismailiya), extinderea urbană la Cairo și Alexandria. De asemenea, a așteptat cu nerăbdare să crească puterea militară a Egiptului pentru a extinde existența egipteană în Sudan. Toate acestea au necesitat sume mari de bani care au fost împrumutate de Ismail de la case financiare europene. Oricare ar fi fost, planul de credit Ismail a finalizat procesul de integrare a economiei egiptene în economia europeană pentru a rezolva atributul profesional al producției agricole egiptene.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BScAgric (Applied Plant and Soil Sciences)
- Pretoria, Africa de Sud
Licențiat în agronomie
- Las Cruces, Statele Unite ale Americii
Licență+Master în Agro, Food & Environmental Engineering
- Mont-Saint-Aignan, Franţa