Licențiat în comunicare - Managementul comunicării internaționale
Fontys University of Applied Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Eindhoven, Ţările de Jos
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.314 *
Termen limită de aplicare
01 May 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Studenți EEA: € 2.060 Studenți non-EEA: € 6.500
Introducere
Programul pentru acest program de licență de patru ani este divers. Odată cu schimbarea mass-media și noile tendințe în societate, ea este, de asemenea, în continuă dezvoltare. Copywriting, Storytelling, dezvoltarea unei strategii (creative) sau organizarea de evenimente. Împreună cu profesorii, colegii și managerii companiilor externe, descoperiți care sunt talentele tale.
Descrierea cursului
Împreună cu profesorii, colegii și managerii de companii externe, descoperiți ce trebuie să știți și cum veți putea obține o înțelegere profundă a talentelor voastre. Începi să-ți construiești CV-ul cu experiențe relevante încă din primul moment al carierei tale studentesti la noi. Vă oferim nu numai cunoștințe teoretice, ci și abilități practice pentru a avea succes.
În afară de aspectele specifice domeniului, vă vom învăța abilități practice din secolul XXI, care sunt importante în cariera tuturor. Precum:
- Colaborare
- Comunicare
- Examinarea și ancheta
- Gândirea critică și raționamentul
- Creativitate
- Scriere creativa
Primul an
În primul an, veți avea un domeniu larg de acțiune în domeniul comunicării. Fiecare perioadă de studiu se axează pe o temă particulară în care studenții lucrează la proiecte pentru clienți și companii reale. Fiecare perioadă are tema proprie:
- Mass-media
- Branding și activare
- Reputații și relații
- Conținut și creație
Lucrăm pe teme practice și vă oferim instrumentele, cunoștințele și experiența practică pentru a gestiona o serie de procese profesionale. După primul an, veți înțelege terminologia și veți putea lucra pentru a vă specializa în anumite domenii ale domeniului de comunicare care se potrivesc cel mai bine.
Al doilea an
În al doilea an, accentul va deveni din ce în ce mai clar. Jumătate din an este petrecut în calitate de intern într-o companie din Olanda sau din străinătate. Stagiul dvs. este o modalitate de a afla unde se află ambiția dvs. Sau specializați în direcția pe care deja o știți că vi se potrivește cel mai mult.
Al treilea an
Al treilea an de studiu poate fi cel mai bine descris ca fiind un an de explorare și specializare. Pe parcursul unei jumătăți de an, elevii urmează un minor. Aceste 6 luni permit studenților să își mărească programul de studiu cu materii care sunt oferite la alte universități.
Elevii pot opta pentru un minor oferit în cadrul Fontys în ansamblul său, un minor oferit de o universitate din Olanda sau un minor oferit de una dintre cele treizeci și cinci de universități partenere din străinătate. Am încheiat acorduri de parteneriat cu universități din mai multe țări. În celelalte 6 luni, alegeți câteva module interesante care să se potrivească specialității dvs., de exemplu Business, Creativitate sau Strategie.
În al patrulea an
În ultimul an, dumneavoastră și echipa de studenți veți lucra în calitate de consilier senior în propria agenție de comunicare. Veți îndeplini sarcinile pentru un număr de clienți. Și veți scrie un așa-numit "subiect de trend". Cu misiunea ta individuală pentru o afacere de alegere, îți vei arăta abilitățile ca manager de comunicare. Și dovediți-vă că sunteți gata pentru următorul pas în carieră.
Oportunități de carieră
Lumea din jurul nostru se schimbă rapid. Starea competitivă pe plan internațional este mai dificilă astăzi decât oricând. Rolurile pe care un manager de comunicare le poate îndeplini sunt abundente și diverse. Ați putea fi viitorul conector care va acoperi decalajul dintre specialiștii din întreaga lume. Sau schimbătorul care se gândește la noi strategii vizionare pentru organizațiile internaționale de operare.
Suntem situați în regiunea Brainport, cu inima lui Eindhoven. În ultimii ani a devenit una dintre regiunile proeminente de înaltă tehnologie din Europa. Nu doar un loc pe hartă, ci o stare de spirit. Aceasta este filozofia Brainport, o formă unică de colaborare care pune bazele unei inovații deschise: schimbul de cunoștințe pentru a multiplica cunoștințele.
Brainport ia o cale inovatoare către viitorul succes economic și social, găsind soluții la provocările majore cu care se confruntă societatea. Cum putem rămâne sănătoși mai mult timp? Cum ne putem face mobilitatea mai durabilă și mai eficientă? Cum satisfacem cererea tot mai mare de energie curată și alimente sănătoase? Acestea sunt întrebări care ne obligă să acționăm creativ și eficient. Regiunea Brainport centrată pe Eindhoven joacă un rol important ca una dintre pietrele de temelie ale economiei olandeze și, ca regiune tehnologică de vârf, este crucială pentru competitivitatea Olandei în străinătate.
Cerințe de admitere
Ca student potențial de licență, trebuie să aveți o diplomă de învățământ secundar superior echivalent standardelor olandeze. Unele diplome internaționale echivalente sunt diploma de bacalaureat GCE, British GCE A-levels sau bacalaureatul francez. Cu toate acestea, deoarece fiecare țară are propriul sistem școlar, vom verifica diploma de îndată ce o vom primi de la dvs. În acest fel, îl putem compara cu standardele olandeze cerute.
Cerințe de limbă
Pentru programele predate în limba engleză, competența minimă în limba engleză este explicată în tabelul următor:
- IELTS 6.0
- Hârtie TOEFL 550
- Calculator TOEFL 213
- TOEFL internet 79/80
- TOEIC * 670
- Cambridge ESOL CAE-C* TOEIC: numai dacă unitățile "Vorbire și scriere" și "Ascultare și citire" au fost trecute cu succes.
Nivelul de competență în limba engleză trebuie să îndeplinească întotdeauna cerințele de intrare pentru programul Fontys ales. Fontys își rezervă întotdeauna dreptul de a solicita un test de competență lingvistică pentru toate categoriile de solicitanți.
Unii solicitanți pot fi scutiți de la prezentarea rezultatelor testelor de competență lingvistică:
- Candidați cu diplomă olandeză havo / vwo
- SEE / UE cu pregătirea anterioară necesară
- Solicitanții ale căror studii anterioare au fost predate în limba engleză și luate într-o țară în care limba engleză este o limbă oficială
- Solicitanții a căror limbă maternă este engleza
Admitere
Curriculum
Anul 1
Anul 1 vă învață despre aria largă de comunicare. Fiecare perioadă de studiu se concentrează pe o anumită temă în care studenții lucrează la proiecte pentru clienți reali și companii. Temele sunt:
- Mass-media
- Branding și activare
- Reputații și relații
- Conținut și creație
Lucrăm la sarcini practice și vă oferim instrumentele, perspectivele și experiența practică pentru a prelua proiecte de comunicare. După anul 1, înțelegeți terminologia și sunteți capabil să vă specializați în părțile din domeniul comunicării care vi se potrivesc cel mai bine.
Anul 2
Anul 2 este despre aprofundarea cunoștințelor. Ne-am bazat pe cunoștințele pe care le-ați obținut în anul 1 și vom acoperi subiecte mai avansate, cum ar fi comunicarea de criză și strategia de brand. În a doua parte a anului, vei urma cursuri intensive de povestire și comunicare online și vei lua parte la o provocare de strategie. În anul 2, vei trece de la generalist la expert în comunicare.
Anul 3
Anul 3 poate fi cel mai bine descris ca un an de explorare și specializare. Petreceți 5 luni lucrând ca stagiar într-o companie din Țările de Jos sau din străinătate. Stagiul este o modalitate excelentă de a personaliza programul de studii, deoarece puteți alege singur compania. De asemenea, oferim o listă a companiilor cu care am lucrat înainte.
În a doua jumătate a anului, elevii urmează un minor. Acest lucru permite studenților să-și extindă programul de studii cu discipline care sunt oferite la alte universități. Studenții pot opta pentru un minor oferit la Fontys, un minor oferit de o universitate din Țările de Jos sau un minor oferit de una dintre universitățile noastre partenere din străinătate. Am stabilit acorduri de parteneriat cu universități din întreaga lume.
Anul 4
În ultimul an, tu și o echipă de studenți veți lucra ca specialiști independenți în comunicare. Acceptați proiecte pentru clienți reali și vă construiți portofoliul. Pentru fiecare proiect, decideți dacă veți lucra individual sau adunați o echipă de studenți pentru a ajuta organizațiile cu problemele lor de comunicare. Pe tot parcursul anului, vei putea să-ți arăți abilitățile de manager de comunicare și să te dovedești pregătit pentru următorul pas în carieră.
Rezultatul programului
Ce ai de gând să înveți
Lumea devine din ce în ce mai internațională, iar Țările de Jos din ce în ce mai diversă. Acest lucru necesită idei și soluții noi. Ai pasiunea și dorința de a gândi în alte direcții. Nu numai că veți învăța totul despre comunicare, branding, strategii de brand și cum să utilizați media online și offline, ci și care sunt talentele dvs. și cum să le utilizați la maximum.
- Abilități, cum ar fi scrierea creativă, comunicarea interculturală, prezentarea, metodele de cercetare și gândirea critică
- Cunoștințe, cum ar fi teoria comunicării, mass-media, comunicarea de marketing și psihologia socială
- Proiecte pentru clienți reali, cum ar fi crearea de media, dezvoltarea de campanii creative
- O combinație optimă de seminarii, proiecte de grup, sarcini individuale și auto-studiu
Burse și finanțare
Unele programe de studiu Fontys oferă studenților lor bursa Holland. Consultați linkul pentru a vedea dacă acest program de studiu participă și pentru mai multe informații. Este posibil să fiți eligibil și pentru alte burse care nu sunt oferite de Fontys.
Galerie
Oportunități de carieră
Organizațiile au nevoie de profesioniști în comunicare pentru a-și spune poveștile și pentru a intra în legătură cu clienții, cetățenii sau oamenii din grupul lor țintă. Acest lucru este posibil la orice tip de organizație, cum ar fi multinaționale și companii locale, dar și guverne și organizații neguvernamentale (ONG-uri). Datorită stagiului și anului de absolvire, vei avea deja 1,5 ani de experiență profesională.
Acestea sunt câteva exemple de profesii ale unui absolvent ICM:
- Manager de comunicații
- Social media specialist
- Manager de evenimente
- Dezvoltator concept
- copywriter