Licențiat în comunicare în relații publice și publicitate
Hong Kong Baptist University School of Communication
Informatie cheie
Locația campusului
Hong Kong, Hong Kong
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
HKD 42.100 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* local; 140.000 USD HK: non-locali, sub rezerva aprobării Universității
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Site-ul web al programului: http://www.coms.hkbu.edu.hk/admissions/admission_intro/
Principalul de relații publice și publicitate oferă studenților oportunități de a practica arta comunicării integrate efective atât în relațiile publice, cât și în contextele publicitare în diferite tipuri de organizații. Studenții învață teoriile și practicile de informare a consumatorilor despre practici, servicii sau produse, convingând părțile interesate să ajungă la înțelegerea reciprocă și să realizeze un dialog bidirecțional pentru a spori implicarea brandului.
concentraţii
Relația cu publicul și publicitatea majoră oferă trei concentrări: publicitate și branding, comunicare organizațională și relații publice.
- Publicitate și Branding
Concursul de publicitate și branding oferă instruire în planificarea strategică, povestirea mărcii și expresia conceptului. Ea pregătește studenții să prezinte idei într-un mod inovativ și responsabil din punct de vedere social pentru o comunicare și promovare eficientă a mărcii.
- Comunicarea organizațională
Concentrația comunicării organizaționale oferă cursuri de formare în integrarea și crearea de cunoștințe, dezvoltarea abilităților expresive și analitice, gândirea critică, team building, precum și abilitățile de luare a deciziilor și de rezolvare a problemelor.
- Relatii publice
Elevii de Concentrare Relații Publice vor dobândi atât înțelegerea critică, cât și abilitățile relevante pentru a dezvolta cariere de succes în comunicarea corporativă, afacerile publice, responsabilitatea socială, relațiile cu mass-media, comunicarea de criză și PR digital în sectoare diferite (organizații de afaceri, guvernamentale și non-profit) .
Acreditarea IAA
Școala de Comunicare a câștigat recunoașterea de la Asociația Internațională de Publicitate (IAA), cea mai influentă organizație din industria de publicitate din lume. Directorul Relații Publice și Publicitate a obținut acreditarea foarte apreciată a IAA. Elevii absolvenți ai Facultății de Relații Publice, Publicitate și Concentrații de Brand vor primi Diploma de Comunicare de Marketing din cadrul IAA, pe lângă diploma de Licențiat în Comunicare.
Program de diplomă dublă cu Universitatea din Queensland din Australia
Programul de diplomă dublă între Școala de Comunicare, Hong
Universitatea Baptistă Kong (HKBU) și Facultatea de Științe Umaniste și Sociale
Sciences, Universitatea din Queensland (UQ), este un program full-time de patru ani
program de licență prin care studenții studiază la cele două universități și
absolvent de amândouă. La finalizarea cerințelor programului, studenții vor
obține două diplome de licență, și anume Bachelor in Communication (Honours)
conferit de HKBU și licențiat în jurnalism sau licențiat în comunicare
conferit de UQ.
Programul adoptă pe deplin aceeași structură a programelor existente oferite
de HKBU și UQ. Pentru detalii, vizitați http://www.comm.hkbu.edu.hk/comd-www/english/academic_programmes/m_ug_double_degree.htm
Program de diplomă dublă cu Universitatea din Missouri din Statele Unite
statele
Programul de diplomă dublă între Școala de Comunicare, Hong
Universitatea Baptistă Kong (HKBU) și Școala de Jurnalism, Universitatea din
Missouri (MU), este un program de licență cu normă întreagă de patru ani prin care studenții
studiază la cele două universități și absolvesc ambele. Studenții HKBU vor cheltui
primii lor doi ani la HKBU și următorii doi ani la MU. La finalizarea
cerințele programului, studenții vor obține două diplome de licență, și anume
Licențiat în comunicare (onorific) conferit de HKBU și licențiat în
Jurnalism conferit de MU.
Pentru detalii, vizitați http://www.comm.hkbu.edu.hk/comd-www/english/academic_programmes/m_ug_double_degree.htm
Perspectivele de carieră
Absolvenții Facultății de Relații Publice și Publicitate sunt pregătiți să preia locuri de muncă în departamentele de comunicare strategică ale organizațiilor, firmelor de relații publice și agenții de publicitate, de exemplu directorii de cont de agenție, directorii de comunicare corporativă, managerii afacerilor publice, copywriteri, directori de artă, planificatori media, specialiști în comunicarea de marketing, specialiști în marketing digital, manageri de conținut / creatori, consultanți de marcă, stagiarii de management și antreprenori. Unii absolvenți sunt angajați în poziții de comunicare corporativă și de marketing în cadrul organizațiilor de afaceri și nonprofit.
Cerințe de intrare
Acceptăm o abordare holistică în selectarea solicitanților pe merite individuale. Solicitanții trebuie să îndeplinească cerințele de intrare în universitate și cerințele de limbă engleză.
Solicitanții admiși cu calificări internaționale ca GCE, IB și SAT pot solicita transferul de unități.
Cerințe generale de intrare
Educație cu model american | Diploma de absolvire a liceului și una dintre următoarele: SAT: Scorul minim de 1.190 (din 1.600) în noul SAT AP: Gradul 3 la cel puțin două subiecte AP ACT: Scorul compozit minim de 23 |
Educație britanică | Nivel avansat GCE (AL) / Nivel avansat internațional (IAL) • Gradul E sau mai mare la trei subiecte AL / IAL; sau • Clasa E sau mai mare la două subiecte AL / IAL plus două subiecte ASL (Fără a include subiecte de limbă chineză și engleză. Același subiect nu poate fi numărat atât la AL, cât și la ASL.) |
Diploma IB | bacalaureat International |
Alte | http://admissions.hkbu.edu.hk/ug/internationalOthers |
Limba engleză cerințe
Următoarele rezultate ale examenelor publice sunt recunoscute ca îndeplinind cerințele de limbă engleză stabilite de universitate:
Teste de competență | Cerinte minime |
TOEFL | Test bazat pe Internet (iBT) - scor: 79; sau |
IELTS Academic | Banda totală: 6.0 |
SAT | Un scor minim de 550 în citirea și scrierea critică cu un scor sub-8 sau mai mare în eseu în vechiul SAT; sau |
ACT | Un scor minim de 23 în ACT Engleză și în Reading |
GCE O-Level / GCSE Engleză / Limba engleză / Literatură engleză | Gradul C / Gradul 4 |
IGCSE Prima Limbă Engleză | Gradul C / Gradul 4 |
IGCSE limba engleză ca a doua limbă | Gradul B / Gradul 5 |
GCE AS sau A-Level English | Gradul E |
HKDSE limba engleză | Nivelul 3 |
HKALE Utilizarea limbii engleze | Gradul E |
IB | Grad 4 în: SAU Gradul 5 în: |
Alții | Alte calificări în limba engleză considerate acceptabile de către universitate |
Bursa de admitere
Solicitanții cu performanțe academice remarcabile vor avea posibilitatea de a primi burse de admitere:
HKD | USD | |
Bursă completă * | 190.000 în fiecare an | 24.000 în fiecare an |
Jumătate de bursă * | 95.000 în fiecare an | 12.000 în fiecare an |
* Sub rezerva aprobării Universității.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Diplomă în comunicarea audiovizuală
- Madrid, Spania
Licenta in Comunicazione Internazionale e Pubblicitaria (ComIP)
- Perugia, Italia
Licențiat în Științe sau Licență în Arte în Comunicarea Afacerilor
- Owings Mills, Statele Unite ale Americii