Licențiat în management organizațional
Grays Harbor College
Informatie cheie
Locația campusului
Aberdeen, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Licențiatul în Științe Aplicate în Management Organizațional (BAS-OM) este un supliment de doi ani de studiu cu normă întreagă după o diplomă asociată câștigată. Programul BAS-OM este conceput pentru adulții care lucrează și oferă cursuri marți, miercuri și joi seara, între orele 17:30 - 21:30.
Admiterea în programul BAS-OM se bazează pe merit. Respectarea cerințelor minime de intrare nu garantează admiterea, deoarece numărul de solicitanți calificați poate depăși numărul de locuri de înscriere.
Pentru a fi introduși în grupul de admitere, solicitanții trebuie să completeze și să prezinte următoarele:
Toate materialele de aplicare BAS-OM;
Transcrieri care prezintă dovezi ale unei diplome asociate obținute de la un colegiu sau universitate acreditată la nivel regional, cu un APC cumulativ minim de 2,5 sau mai mare.
Condiții prealabile: Solicitanții trebuie să aibă o notă de 2.0 sau mai mare la următoarele cursuri înainte de începerea programului:
ENGL & 101 English Composition I
MATH & 146 Introducere în statistici
Științe naturale cu laborator (5 credite)
SPCH 101 Fundamentele vorbirii
ACCT & 201 Principii de contabilitate I.
Cursurile necesare pentru diplomă: Cursurile necesare pentru diplomă nu sunt o condiție prealabilă pentru program; li se cere să câștige diploma de licență. Unele cursuri solicitate pot fi condiții prealabile pentru cursurile de divizie superioară. Studenții sunt încurajați să finalizeze aceste cursuri în gradul de asociat, dacă este posibil. Cursurile trebuie să fie finalizate cu o notă de cel puțin 2.0.
Științe naturale (5 credite)
Umanistice (5 credite)
5 credite de cursuri de educație generală.
Gradul BASOM se aplică mai multor angajatori locali din sectoarele cu scop lucrativ, nonprofit și privat. Accentul de management organizațional a fost dezvoltat după comunicări extinse cu părțile interesate ale comunității noastre, iar programul a fost construit pentru a se potrivi nevoilor angajatorilor locali.
Județele Grays Harbour și Pacific sunt pregătite pentru creștere. Potrivit unei prognoze a Sistemelor Economice de Modelare Internațională, această regiune va înregistra o creștere a locurilor de muncă de 28.401 de posturi noi și de înlocuire care necesită studii de bacalaureat între 2010 și 2020. Sectorul industrial cu cea mai rapidă creștere din regiunea South Sound și Coastal este zona serviciilor profesionale și de afaceri. la 26%. Al doilea grup de ocupații cu cea mai rapidă creștere din regiune este managementul, afacerile și sectorul financiar, cu 14%. Aceste deschideri creează nevoia regională pentru ca acest grad aplicat să se muleze pentru a se potrivi piețelor locale de ocupare de forță.
Gradul BASOM se aplică mai multor angajatori locali din sectoarele cu scop lucrativ, nonprofit și privat. Accentul de management organizațional a fost dezvoltat după comunicări extinse cu părțile interesate ale comunității noastre, iar programul a fost construit pentru a se potrivi nevoilor angajatorilor locali.
Rezultatele învățării studenților BAS-OM se bazează pe nevoile angajatorilor locali și au fost identificate printr-un proces de sondaj. Ele reprezintă cunoștințele și abilitățile pe care le va avea fiecare student absolvent cu o diplomă BAS-OM de la GHC . Studenții care finalizează o diplomă BAS în management organizațional vor putea:
Comunica:
Demonstrați capacitatea de a comunica eficient și de a utiliza limbajul, instrumentele, conceptele și modelele de management aplicabile disciplinei profesionale / tehnice.
Utilizați sistemele actuale de comunicații: scrise, orale și digitale.
Gândiți critic:
Demonstrați capacitatea de a aplica gândirea critică și cunoștințele într-un context specific domeniului legat de locul de muncă. Adunarea, analiza și interpretarea pentru a lua decizii informate, motivate, echitabile.
Pregătiți și finalizați procesele de control al costurilor, inclusiv capacitatea de a stabili un buget, de a pregăti rapoarte de costuri și de a prevedea cheltuielile, precum și de a analiza datele cantitative.
Conduce:
Utilizați teoriile de conducere și abilitățile necesare pentru a reuni un grup pentru un scop comun.
Dezvoltă cunoștințele și abilitățile specifice pentru a supraveghea, dezvolta și aplica sisteme de resurse umane pentru angajare, compensare și formare.
Inovați:
Folosiți tehnologii informaționale noi și în curs de dezvoltare.
Provoacă multiple abordări ale problemelor cu priorități complexe și concurente.
A intelege:
Propuneți și proiectați soluții pentru comunitate și afaceri care abordează perspective diverse.
Elaborați și articulați o declarație de valori sau un cod de etică.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Bachelor in Business Management
- Vilnius, Lituania
Licențiat în Administrarea Afacerilor în Management
- Nashville, Statele Unite ale Americii
Bachelor of Arts în Management
- Davenport, Statele Unite ale Americii