Marketing onorific BA
Middlesex University Dubai
Informatie cheie
Locația campusului
Dubai, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
AED 167.100 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jan 2025
* taxa totală
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Cursurile noastre de marketing premiate au o reputație de excelență în predare. Bazându-ne pe înfloritoarea noastră Școală de Afaceri, vei beneficia de sprijinul unor universitari de vârf, care te vor învăța să gândești critic despre practica de marketing într-un context al secolului XXI. Vei absolvi un profesionist independent de marketing, completat cu o suită de abilități de marketing la nivel înalt, împreună cu experiența și încrederea de a înflori.
Nu a existat niciodată un moment mai interesant pentru a fi un practicant de marketing; pe măsură ce media digitală și socială se îmbină cu metodele tradiționale de comunicare, schimbând modul de funcționare a întreprinderilor. Gradul nostru este un pas important către o carieră interesantă într-o serie de discipline, inclusiv branding, marketing relații cu clienții, marketing internațional, publicitate, relații publice, vânzări și management evenimente.
De ce să studiezi marketingul de onoare BA?
Middlesex University Dubai oferă studenților oportunitatea de a obține o diplomă de onoare în marketing în trei ani. Un grad specializat în marketing vă va oferi abilitățile pe care profesioniștii de marketing le solicită pentru a gestiona și comercializa în mod eficient produsele și serviciile și pentru a satisface nevoile clienților, într-un cadru de afaceri globalizat și competitiv. Programul este structurat pentru a permite studenților să dezvolte o serie de abilități teoretice și practice de marketing, inclusiv; cercetare de piață, dezvoltare de produse și servicii, strategie de marketing (internațional), e-marketing, branding, managementul relațiilor și promovare. Astfel de cunoștințe și abilități sunt necesare pentru a fi eficiente într-un context profesional. După cum știți, marketingul eficient este esențial pentru fiecare organizație de succes. Gradul nostru de specialitate te antrenează să devii un profesionist care poate conduce cu încredere și să dezvolte campanii de marketing inovatoare într-un mediu de afaceri globalizat.
Chartered Institute of Marketing (CIM) este organul profesional de frunte pentru marketeri din întreaga lume și există pentru a dezvolta profesia de marketing, pentru a menține standardele profesionale și pentru a îmbunătăți abilitățile practicienilor de marketing. Universitatea Middlesex și-a unit forțele cu CIM pentru a le oferi studenților noștri oportunitatea de a dobândi calificări profesionale CIM prin programul lor Absolvent Gateway. Calificările CIM sunt foarte căutate de angajatori, iar Graduate Gateway alături de propriile noastre diplome, ne asigură că ne dotăm studenții cu cele mai bune oportunități pentru o carieră de marketing de succes.
Conținutul programului
Cursul este conceput pentru a extinde cunoștințele în trei domenii esențiale ale marketingului: comportamentul consumatorilor, cercetarea de marketing și managementul mărcilor.
În anul 1 ; veți studia teoria și practica marketingului, informațiile de piață, dezvoltarea personală și profesională și aspectele financiare ale afacerii.
În anul 2 vă veți concentra pe Managementul mărcilor, Comportamentul consumatorului, Cercetarea de marketing și antreprenoriatul și Marketingul pentru afaceri mici.
În anul 3 veți studia trei module obligatorii în strategia de marketing și planificare, e-marketing și social media și marketing internațional, concepute pentru a vă avansa abilitățile și cunoștințele pentru a vă propulsa cariera. Veți putea, de asemenea, să alegeți o opțiune dintr-o listă mai largă de module de marketing specializate, inclusiv Marketing direct și relația cu clienții, Publicitate creativă și promovare și Managementul serviciilor de marketing.
Informațiile despre modul și program sunt orientative și pot fi modificate.
Notă: Atât modulele de bază, cât și modulele opționale sunt actualizate constant și în curs de revizuire. La fel ca în majoritatea programelor academice, vă rugăm să vă amintiți că este posibil ca un modul să nu fie oferit într-un an anume, de exemplu, deoarece prea puțini studenți optează pentru el. Middlesex University își rezervă dreptul de a modifica sau retrage orice curs sau modul.
Anul 1
- Instrumente de marketing și analiză (15 credite) - Obligatoriu
- Finanțe de marketing (15 credite) - obligatoriu
- Creativitate și comunicare (30 de credite) - Obligatoriu
- Comportamentul consumatorului (30 de credite) - obligatoriu
- Teoria și practica marketingului (30 de credite) - Obligatoriu
Anul 2
- Marketingul de conținut și editarea media (15 credite) - Obligatoriu
- Marketing digital (30 de credite) - obligatoriu
- Cercetări de marketing și perspective (30 de credite) - Obligatoriu
- Managementul mărcii (15 credite) - Obligatoriu
- Publicitate și promovare vânzări (15 credite) - opțional
- Marketing antreprenorial (15 credite) - opțional
- Marketing angajare clienți (15 credite) - opțional
- Dezvoltare și inovare de produse noi (15 credite) - opțional
Anul 3
- Marketing global și intercultural (15 credite) - Obligatoriu
- Managementul serviciilor de marketing (30 de credite) - Obligatoriu
- Strategie și planificare de marketing (30 de credite) - Obligatoriu
- Proiect de consultanță de marketing (15 credite) - opțional
- Planificare și analiză digitală a campaniilor (15 credite) - opțional
- Marketingul modei (15 credite) - opțional
- Creare de risc nou (15 credite) - opțional
- Relații publice și reputație corporativă (15 credite) - opțional
- Social Media și Marketing viral (15 credite) - opțional
- Internship de marketing (30 de credite) - opțional
Lukas / Pexels
învățământ
Cursurile se țin la campusul nostru Dubai Knowledge Park de duminică până joi între orele 8:30 și 18:30. Sesiuni suplimentare pot fi programate în weekend sau în perioadele de vacanță și ar trebui să vă așteptați să primiți o notificare în avans.
Vei fi implicat activ într-o serie de abordări de învățare, predare și evaluare ca parte a programului tău. Aceste abordări vă asigură că sunteți implicat și implicat plasându-vă în centrul propriei învățări. Vi se va cere să participați activ la activități de învățare și implicare cu colegii dvs., atât individual, cât și colaborativ. Facultatea folosește din ce în ce mai mult tehnologiile existente și emergente, iar programul dvs. va fi facilitat folosind o varietate de instrumente media și online (Învățarea mea pe UniHub, podcast-uri, wikisuri etc.), care vă vor permite accesul la o gamă variată de resurse online și materiale de învățare. Prin implicarea în e-learning, veți dezvolta, de asemenea, abilități esențiale pentru învățarea dvs. și foarte apreciate de angajatori. Astfel de abilități, inclusiv flexibilitate, comunicare, abilități IT și munca în echipă.
Cerințe de intrare
Acceptăm studenți cu o gamă diversificată de calificări de intrare și din medii diferite. Următoarele calificări internaționale sunt considerate în mod normal pentru admitere:
- Programul Fundației Internaționale a Universității Middlesex (IFP)
- Finalizarea cu succes a Programului Fundației Internaționale Middlesex University (IFP) *** (vor fi luate în considerare programe echivalente de la alte universități / colegii / institutii).
- Certificate de școală secundară indiană
- Certificatele de școală secundară indiană eliberate de consiliile CBSE / ISC / NIOS / All-State Boards pot fi considerate: nota minimă totală de 60%.
- Niveluri britanice A
- Minim două, maxim trei subiecte, cu note B, B, C (trei materii) sau cu A *, A * (două discipline)
- bacalaureat International
- Trebuie să fi trecut de Diploma IB completă. În unele cazuri, solicitanții vor trebui, de asemenea, să fi studiat anumite materii la nivel standard sau superior. Dacă nu sunteți sigur cu privire la adecvarea calificărilor dvs. sau doriți să vă ajutați cu aplicația dvs., vă rugăm să ne contactați pentru asistență.
- GCSE
- Studenții care și-au încheiat GCSE-urile sunt eligibili să se alăture programului nostru internațional de fundație - un program de un an pentru a pregăti studenții pentru intrarea în programele noastre de licență. Vă rugăm să rețineți că studenții trebuie să îndeplinească cerințele de intrare la nivel britanic AS și A pentru a putea intra în primul an al oricărui program de licență.
- Examenul certificatului general de învățământ secundar din Emiratele Unite
- Evaluarea generală a examenului de certificare pentru învățământul secundar din Emiratele Unite ale Americii, gradul 12 (Tawjihiya), plus finalizarea cu succes a Programului de fundație internațional al Universității Middlesex (IFP) *** sau a programelor echivalente
- Curriculumul național pakistanez
- Finalizarea anului 1 la o instituție postliceală recunoscută (universitate / colegiu). Candidații care au terminat cu succes FSC / HSC sunt admiși în Programul internațional al fundației (IFP) al Universității Middlesex ***
- Certificat preuniversitar iranian
- O notă generală minimă de 12. Studenții care finalizează Diploma liceului sunt admiși la Programul Fundației Internaționale (IFP) ***
- Certificat de absolvire a școlii seniorului din Nigeria
- Candidații sunt admiși la Programul Fundației Internaționale (IFP) ***
- Curriculumul național al țărilor din Rusia, Azerbaidjan, Kazahstan, Kirgazistan, Turkmenistan, Tadjikistan și Uzbekistan
- Curriculumul național al țărilor din Rusia, Azerbaidjan, Kazahstan, Kârgâzstan, Turkmenistan, Tadjikistan și Uzbekistan: Candidații sunt admiși la Programul Fundației Internaționale (IFP) ***
- GCE din Africa de Vest
- Candidații sunt admiși la Programul Fundației Internaționale (IFP) ***
- Diplomă americană de liceu
- Studenții cu diplomă de liceu american sunt eligibili să se înscrie în programul Fundației noastre. Cu toate acestea, dacă ați trecut diploma de liceu american cu universitatea necesară GPA și SAT sau punctaje ACT sau AP, puteți fi eligibil pentru intrarea directă în anul 1 al programului de licență. Dacă nu sunteți sigur cu privire la adecvarea calificărilor dvs. sau doriți să vă ajutați cu cererea dvs., vă rugăm să ne contactați pentru asistență
- BTEC Nivelul 3
- Calificările BTEC Nivelul 3 ***** (suita de calificări cunoscute sub numele de resortisanți) pot fi luate în considerare pentru intrarea directă într-un program universitar
- ***** Calificările BTEC (QCF) (suita de calificări cunoscute sub numele de resortisanți) sunt acceptabile atât pe cont propriu, cât și în combinație cu alte calificări. Solicitanții trebuie să fi studiat pentru Diplomă sau Diplomă Extinsă. Certificatul, Diploma subsidiară și Diploma de credit 90 trebuie să fie studiate în combinație pentru a fi egale cu cel puțin Diploma (de exemplu, Diploma subsidiară ar trebui să fie oferită în combinație fie cu o Diplomă, fie cu două niveluri GCE A).
Notă: *** Programul internațional de fundație (IFP) este un program de un an pentru pregătirea studenților pentru intrarea în programele de licență
Această listă arată doar o selecție de calificări. Dacă sistemul dvs. de liceu nu apare aici, vă rugăm să contactați Biroul nostru de admitere și vă vom putea oferi sfaturi suplimentare.
Cerințe de limba engleză (licență)
Toate programele de la Middlesex University Dubai sunt predate în engleză, iar solicitanții cu studii anterioare în afara țărilor de limbă engleză (cum ar fi Marea Britanie, Statele Unite, Canada, Anglia, Irlanda, Australia, Noua Zeelandă), trebuie să demonstreze competența în limba engleză după cum urmează. :
- IELTS Academic: 6,0 (minimum 5,5 în fiecare bandă)
- TOEFL bazat pe internet: 72 (17 în ascultare și scriere, 20 în vorbire și 18 în lectură)
- PearsonPTE Academic: 51
În plus, studenții cu următoarele calificări pot fi considerați că au îndeplinit cerințele limbii engleze:
- Engleză GCSE / IGCSE / O-Level (ca primă sau a doua limbă): gradul C sau superior
- Plăci CBSE / ISC / NIOS / Toate plăcile de stat: Grad minim de 65% în limba engleză
- Bacalaureat internațional: nota minimă 5 în limba engleză A1 (nivel standard sau superior) în IB SAU minim nota 5 în limba engleză B (nivel superior)
- Curricula vest-africană / nigeriană (WAEC / WASSCE / SSSCE): nota minimă „C6”
Cariere viitoare și angajabilitate
Diploma noastră BA Honors Marketing vă pregătește pentru o gamă largă de cariere în marketing sau pentru studii ulterioare la nivel postuniversitar. Un grad de marketing deschide o serie de oportunități de carieră în toate aspectele marketingului, inclusiv; cercetare de marketing, dezvoltare de produse, management de marcă, comunicări integrate de marketing și vânzare cu amănuntul.
Galerie
Admitere
Curriculum
Conținutul programului
Cursul este conceput pentru a extinde cunoștințele în trei domenii esențiale ale marketingului: comportamentul consumatorilor, cercetarea de marketing și managementul mărcilor.
În anul 1 ; veți studia teoria și practica marketingului, informațiile de piață, dezvoltarea personală și profesională și aspectele financiare ale afacerii.
În anul 2 vă veți concentra pe Managementul mărcilor, Comportamentul consumatorului, Cercetarea de marketing și antreprenoriatul și Marketingul pentru afaceri mici.
În anul 3 veți studia trei module obligatorii în strategia de marketing și planificare, e-marketing și social media și marketing internațional, concepute pentru a vă avansa abilitățile și cunoștințele pentru a vă propulsa cariera. Veți putea, de asemenea, să alegeți o opțiune dintr-o listă mai largă de module de marketing specializate, inclusiv Marketing direct și relația cu clienții, Publicitate creativă și promovare și Managementul serviciilor de marketing.
Informațiile despre modul și program sunt orientative și pot fi modificate.
Notă: Atât modulele de bază, cât și modulele opționale sunt actualizate constant și în curs de revizuire. La fel ca în majoritatea programelor academice, vă rugăm să vă amintiți că este posibil ca un modul să nu fie oferit într-un an anume, de exemplu, deoarece prea puțini studenți optează pentru el. Middlesex University își rezervă dreptul de a modifica sau retrage orice curs sau modul.
Anul 1
- Instrumente de marketing și analiză (15 credite) - Obligatoriu
- Finanțe de marketing (15 credite) - obligatoriu
- Creativitate și comunicare (30 de credite) - Obligatoriu
- Comportamentul consumatorului (30 de credite) - obligatoriu
- Teoria și practica marketingului (30 de credite) - Obligatoriu
Anul 2
- Marketingul de conținut și editarea media (15 credite) - Obligatoriu
- Marketing digital (30 de credite) - obligatoriu
- Cercetări de marketing și perspective (30 de credite) - Obligatoriu
- Managementul mărcii (15 credite) - Obligatoriu
- Publicitate și promovare vânzări (15 credite) - opțional
- Marketing antreprenorial (15 credite) - opțional
- Marketing angajare clienți (15 credite) - opțional
- Dezvoltare și inovare de produse noi (15 credite) - opțional
Anul 3
- Marketing global și intercultural (15 credite) - Obligatoriu
- Managementul serviciilor de marketing (30 de credite) - Obligatoriu
- Strategie și planificare de marketing (30 de credite) - Obligatoriu
- Proiect de consultanță de marketing (15 credite) - opțional
- Planificare și analiză digitală a campaniilor (15 credite) - opțional
- Marketingul modei (15 credite) - opțional
- Creare de risc nou (15 credite) - opțional
- Relații publice și reputație corporativă (15 credite) - opțional
- Social Media și Marketing viral (15 credite) - opțional
- Internship de marketing (30 de credite) - opțional
Oportunități de carieră
Diploma noastră BA Honors Marketing vă pregătește pentru o gamă largă de cariere în marketing sau pentru studii ulterioare la nivel postuniversitar. Un grad de marketing deschide o serie de oportunități de carieră în toate aspectele marketingului, inclusiv; cercetare de marketing, dezvoltare de produse, management de marcă, comunicări integrate de marketing și vânzare cu amănuntul.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Management de marketing BA Honors
- London, Regatul Unit
- Online
Business Management (Marketing)
- Cardiff, Regatul Unit
BCom (Marketing Management)
- Pretoria, Africa de Sud