Proiectare vânzări, VM, UX și comerț electronic
VIAMODA University
Informatie cheie
Locația campusului
Warsaw, Polonia
Limbi Străine
Lustrui
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Lumea în schimbare, ciocnirea tendințelor locale și globale, moda rapidă versus cea lentă, comercializarea colecțiilor care se confruntă cu conștientizarea crescândă a consumismului excesiv, obligă brandurile să introducă soluții inovatoare de vânzare. Personalizarea produselor, tehnologiile mobile, livrarea comenzilor în aceeași zi, utilizarea tehnologiei de simulare a îmbrăcămintei 3D, scanarea clienților (scanere), cabine de amenajare virtuale, tehnici VR (realitate virtuală) și AR (realitate augmentată) sunt domenii de activități care modifică formulele și canale de vânzare pentru produse de modă. Industria îmbrăcămintei caută noi competențe care să se concentreze pe proiectarea proceselor avansate de vânzare și crearea experiențelor clienților în diferite canale de distribuție.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licențiat în Sisteme Informaționale - Concentrare E-Commerce
- Greenville, Statele Unite ale Americii
Diplomă în marketing
- Valencia, Spania
Licențiat în afaceri digitale (BA)
- Online