Publicitate & Design BA (Hons)
AAS College
Informatie cheie
Locația campusului
Thessaloniki, Grecia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat, În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 6.800 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
" Publicitatea este abilitatea de a simți, de a interpreta ... pentru a pune pulsurile inimii unei afaceri într-un tip, hârtie și cerneală" Leo Burnett
Cursul pregătește studenții pentru o carieră în publicitatea creativă și încurajează și gândirea creativă.
Predate de o echipa de practicieni publici si teoreticieni academici, elevii sunt dotati cu cunostinte contemporane pentru a putea intelege aspectele teoretice si practice ale fiecarui nivel al industriei de publicitate de la planificare pana la productie si prezentare creativa.
Studiile sunt susținute de studii contextuale - teoria proiectării și brief-urile live din industrie, precum și înscrierea la competiția studenților, alături de un studiu individual al briefurilor inițiate de sine. Acestea sunt contestate pe o gamă largă de mass-media, cum ar fi tipărire, TV, ambientale, gherilă, web, rețele virale și sociale, cum ar fi Twitter și Facebook.
În primul an, cursul începe cu un program de proiecte de generare de idei / concepte, se introduc materiale speciale de publicitate spre sfârșitul primului semestru. În semestrul doi, proiectele s-au extins pentru a include tipografia, layout-ul și abilitățile de calculator.
În al doilea an, studenții înțeleg că "ideea" este rege și accentul se îndreaptă spre dezvoltarea strategiilor de publicitate sonoră care stau la baza acestor idei. Copywritingul și designul grafic pentru publicitate formează o parte semnificativă a predării. Elevii au, de asemenea, posibilitatea de a dobândi abilități de editare fotografică, video și sonoră.
Publicitatea este și a fost întotdeauna una dintre cele mai dinamice și mai interesante cariere pe care studenții creativi le pot alege, iar odată cu explozia noilor media, cum ar fi Internetul, industria necesită oameni talentați și angajați ca niciodată.
Cerințe de intrare
- Diplomă și transcriere de la liceu
- Dovada capacității elevului în limba engleză (IELTS 6.0 sau echivalentul acesteia). Dacă educația anterioară a fost în engleză, nu este nevoie de niciun test, ci doar un certificat în care acest lucru este confirmat
- Portofoliu
- Pașaport
- Formularul de cerere AAS
Curs dintr-o privire
Anul 1
- Introducere în publicitatea 1 și 2
- Introducere în imagistica digitală
- Comunicare vizuală
- Teoria designului 1
- Introducere în Motion Graphics
Anul 2
- Campanii integrate
- Branding & Identity
- Cartea
- Comunicare grafică
- Teoria designului 2
- Grafica mișcării 2
Anul 3
- Campanii de echipe creative
- Proiect de cercetare de proiectare
- Cartea
- Proiectul final major
Date și informații importante
- Durata: 36 luni (3 ani)
- Forma educațională: învățat
- Variante de educație: cu normă întreagă
- Limba: engleză
- Termen limită de aplicare: 20 iulie 2020
- Clase Data de începere: 28 septembrie 2020
- Organism de adjudecare: Universitatea din Sunderland - Regatul Unit
- Gradul britanic: licență de arte cu onoare
Admitere
Curriculum
Predate de o echipa de practicieni publici si teoreticieni academici, elevii sunt dotati cu cunostinte contemporane pentru a putea intelege aspectele teoretice si practice ale fiecarui nivel al industriei de publicitate de la planificare pana la productie si prezentare creativa.
Studiile sunt susținute de studii contextuale - teoria designului și brief-uri live din industrie, precum și participarea la concursul studenților, alături de un studiu individual al briefelor auto-inițiate ale studenților. Aceștia sunt contestați într-o gamă largă de medii, cum ar fi tipărite, TV, ambient, gherilă, web, virale și rețele sociale precum Twitter și Facebook.
În primul an cursul începe cu un program de proiecte de generare de idei/concepte, spre sfârşitul semestrului unu sunt introduse brief-uri specifice de publicitate. În semestru, două proiecte s-au extins pentru a include abilități de tipografie, layout și computer.
În al doilea an, studenții înțeleg că „ideea” este rege și accentul se mută pe dezvoltarea strategiilor de publicitate solidă care stau la baza acelor idei. Copywriting și design grafic pentru publicitate reprezintă o parte semnificativă a predării. Studenții au, de asemenea, posibilitatea de a dobândi abilități de editare fotografică, video și sunet.
Publicitatea este și a fost întotdeauna una dintre cele mai dinamice și mai interesante cariere pe care studenții creativi le pot alege, iar odată cu explozia noilor media, cum ar fi Internetul, industria necesită oameni talentați și angajați ca niciodată.
Curs dintr-o privire
Anul 1
- Introducere în publicitatea 1 și 2
- Introducere în imagistica digitală
- Comunicare vizuală
- Teoria designului 1
- Introducere în Motion Graphics
Anul 2
- Campanii integrate
- Branding & Identity
- Cartea
- Experimentarea industriilor creative
- Teoria designului 2
- Grafica mișcării 2
Anul 3
- Campanii de echipe creative
- Proiect de cercetare de proiectare
- Cartea
- Proiectul final major
Date și informații importante
- Durata: 36 luni (3 ani)
- Forma educațională: predat
- Variante de educație: cu normă întreagă
- Limba: engleză
- Termenul limită de aplicare: 30 iunie 2024
- Data începerii cursurilor: 7 octombrie 2024
- Organism de atribuire: Universitatea din Sunderland - Marea Britanie
- Diplomă britanică: Licență în Arte cu Onoare
Galerie
Oportunități de carieră
Cursul pregătește studenții pentru o carieră în publicitatea creativă și încurajează și gândirea creativă.