Cu accent pe gândirea de proiectare și crearea de idei mari, acest curs este pliantul dvs. către o carieră în industriile creative. Veți descoperi cum să rezolvați întrebări provocatoare cu care se confruntă societatea și afacerile de astăzi, cu idei grozave livrate pe platforme digitale și tipărite.IntroducerePrin acest grad de design grafic axat pe industrie, veți învăța să fiți un comunicator vizual adept, dezvoltând abilități de bază în tipografie, branding, limbaj vizual, artizanat și gândire critică. Veți experimenta și explora în timp ce treceți pe parcursul cursului, definindu-vă identitatea și perspectiva critică pentru a deveni un practicant complet format, pregătit pentru industrie sau pentru studii ulterioare postuniversitare.
Tu vei:Aveți ocazia să vă îndreptați spre Londra o săptămână, unde veți vizita o serie de studiouri diferite. De exemplu, de la studiul de design al mărcii, Wiedemann Lampe și agenția de publicitate BBH până la Pentagram, una dintre cele mai mari consultanțe independente de design din lume.
Bucurați-vă de călătorii opționale în orașele din străinătate pentru a obține perspective globale asupra acestui subiect.
Lucrați la briefuri create cu și susținute de practicieni din industrie.
Aveți șansa de a participa la competiții creative precum D&AD, ISTD și Creative Conscience Awards.
Aplicați să mergeți într-o destinație de plasament în vară înainte de al treilea an.
Creați un portofoliu standard pentru industrie în cel de-al treilea an ca catalizator pentru cariera dvs. de industrii creative.Ce căutămDorim pe cineva care:Poate spune povestea vizuală a operei lor.
Gândește despre contextul activității lor și despre relevanța pe care ar avea-o pentru un anumit public țintă.
Poate arata calatoria proiectelor lor, profunzimea anchetei tale creative si calitatea ideilor lor.
Poate cerceta întrebările din activitatea lor de proiect sau poate explora faptele și informațiile din spatele ideilor lor.
Prezintă gândirea critică și capacitatea de a contextualiza.
Poate oferi o justificare pentru direcția proiectului prevăzut.
Demonstrează potențialul emergent în articularea vizuală și verbală.Ce fac absolvenții noștriAbsolvenții noștri și-au început cariera în locuri precum Mytton Williams, Biles Inc, Smith & Milton, The Partners, Bisqit, Turner Duckworth, Design Bridge, Thomas Matthews și The Chase.
Ce veți învățaAvând în vedere procesul de proiectare și rezolvarea problemelor, acest grad de design grafic explorează modul în care pot fi făcute idei creative și semnificative. Vei studia problemele istorice, sociale și culturale care leagă teoria și practica și vei câștiga abilități din lumea reală din briefuri live și ateliere cu designeri de top.Primul anPrin asumarea lucrărilor practice și critice, veți explora și experimenta noi procese și practici. Lucrând împreună în cultura studioului imersiv, vom studia lucruri precum generarea de idei, istoricul designului și cele mai noi inovații din industrie.
moduleProces de design Acest modul introduce o componentă cheie a educației unui designer grafic: o înțelegere practică a „procesului de proiectare”. Inițial, veți explora „procesul” ca un set liniar de linii directoare sau „indicatoare” de-a lungul unei călătorii creative, direcționându-vă către următorul pas cheie. Veți lua în considerare importanța fiecărui „indicator”, înțelegând modul în care acesta ajută la externalizarea și dezvoltarea gândirii voastre. Ca parte a procesului de proiectare, veți îmbrățișa abilități cheie, cum ar fi desenarea și realizarea marcajelor, cercetarea, gândirea laterală și lărgirea creativă și modul în care gestionarea eficientă a timpului poate permite un stil de învățare mai reflectiv și productiv. Prin prezentări, ateliere și briefuri de studio, veți fi încurajați să vă luptați cu principiile de bază care guvernează, modelează și motivează procesul creativ de generare și dezvoltare a ideilor.
Un cuvânt în ochii tăi Printr-o serie de sarcini practice și teoretice, vei fi introdus principiile fundamentale ale limbajului vizual și rolul puternic pe care îl joacă în proiectarea comunicării, înțelegând noțiunea că toate materialele și artefactele poartă sens și valoare în contextul comunicării. Veți experimenta elementele de bază ale proiectării, practicii și procesului pentru a înțelege și evalua funcția lor în explorarea ideilor și în transmiterea mesajelor.
Narativ În timpul acestui modul, veți experimenta cu interpretări „grafice” ale unui conținut autorizat personal, informați prin joc, cercetare și dezvoltare de idei în interiorul și dincolo de designul grafic. Aceste teme și principii interdisciplinare vă vor încuraja să explorați abordări mai diverse și experimentale ale povestirii (inclusiv teoria montajului, juxtapunerea și arcurile narative) și să treceți dincolo de convențiile subiectului. Vei lua în considerare modul în care o combinație secvențiată de text, imagine și structură compozițională în cadrul oricărei narațiuni date poate determina implicarea și înțelegerea cu o poveste sau un mesaj predeterminat. Prezentările și atelierele, împreună cu brief-urile de studio, vor fi susținute de echipe de învățare și tutoriale individuale.
Diferență și identitate Designul grafic nu poate trăi în vid. Deși multe tehnici vizuale și abilități de artă pot fi repetate în cadrul unei anchete academice, în cele din urmă, designul grafic oferă un serviciu într-o lume predominant comercială, unde succesul său este evaluat în funcție de nevoile și așteptările definite. Dacă aceste nevoi sunt de a stimula dorința de a cumpăra, de a comunica mesaje care schimbă viața sau ideologii politice, de a ne trimite calea corectă, de a distinge un lucru de altul sau de a ne ajuta pur și simplu să știm mai multe, noi (ca persoane) nu suntem întotdeauna primarii destinatarii acestor mesaje. Acest modul explorează relațiile dintre părțile interesate într-un proces de comunicare, promovând discursul în jurul noțiunii de „ceilalți” și „diferență”.Anul doiConcentrându-vă pe proiecte din lumea reală, orientate către industrie, vă vom încuraja să contestați convenția și să produceți lucrări originale îndrăznețe. Vom studia domenii precum ierarhia informațiilor, etica și designul pentru societate, continuând totodată să vă dezvoltați abilitățile de bază. De asemenea, veți merge în excursii de studiu - de obicei la Londra sau Amsterdam - pentru a învăța de la ateliere conduse de designeri și veți vizita studiouri precum Pentagram, GBH, Fitch, Mother și Prins în Suburbia.
moduleExperiență de marcă Acest modul se concentrează pe crearea de branduri și strategiile de comunicare contemporane în cadrul societății noastre de consum. Acesta va dezvolta discursuri teoretice în jurul factorilor motivaționali de cumpărare și consum (dorință versus nevoie), relații între persuasiune și abilitare, tensiuni între consum și durabilitate, identitate personală și apartenență și contexte locale și globale în cadrul unei societăți de consum. Veți reîncărca și vă veți dezvolta înțelegerea procesului de proiectare prin sarcini din studio care vor împinge și vor contesta limitele convenționale în cadrul disciplinei și va pune accentul pe „marea idee”. Acest lucru conduce strategia de comunicare prin mai multe platforme media, de la tipărire, trei dimensiuni, audio, bazate pe timp și arene digitale.
Tipografie Tipografia se află în centrul practicii proiectării grafice și are în vedere în mod fundamental expresia mecanică a cuvântului scris. Societatea noastră depinde foarte mult de formele de comunicare scrise, iar acest modul ia în considerare natura ierarhiei tipografice, condițiile care guvernează aplicarea acesteia și principiile organizării informațiilor editoriale. Vi se va oferi o serie de documente de proiect care utilizează atât exerciții manuale, cât și digitale, luând un răspuns „hands-on” la diverse provocări tipografice. Acest modul explorează, de asemenea, autorul personal al conținutului și al expresiei vizuale, de la scris la tipografie și creare de imagini (fotografice și / sau ilustrative). Prelegerile și seminariile vor oferi contextul lucrării, iar proiectele vor fi discutate cu un îndrumător personal în cadrul unor tutoriale obișnuite cu grupuri mici care facilitează învățarea partajată și o platformă pentru dezbaterea critică.
Direcții de proiectare Acest modul marchează o etapă importantă de tranziție, pe măsură ce treceți de la sarcinile setate de profesori și rezultatele proiectului gestionat, la stabilirea obiectivelor mai independente și explorarea personală a direcțiilor viitoare. În această etapă, veți începe să reflectați mai critic asupra perspectivelor viitoare, cu posibilități opționale de plasament în muncă (maxim 3 săptămâni în afara termenului), oferind experiențe de învățare în afara campusului. Sarcinile bazate pe practică, auto-negociate vor fi orientate de afirmația că designul și designerii pot fi agenți pentru schimbări pozitive în cadrul societății noastre. Vă va fi încurajat să identificați oportunitățile potențiale de proiectare grafică în acest context, să dezvoltați perspective noi asupra problemelor existente și să contestați convențiile de comunicare.
Practică colaborativă În acest modul, vom explora colaborarea ca parte centrală a practicii de design contemporan. O componentă critică a modulului va fi activitățile de învățare, cum ar fi brief-uri conduse de proiectanți, proiecte live în colaborare cu parteneri externi și ateliere care vor oferi intervenții provocatoare în gândirea creativă.Anul treiAl treilea an se concentrează pe lucrări intense de proiect, o disertație și ateliere de practică profesională. Pe lângă faptul că îți construiești abilitățile de bază, vei arunca o privire critică asupra punctelor tale forte și vei explora diverse direcții pentru cariera ta viitoare. Spre sfârșitul anului, veți expune la D&AD New Blood și la propriul nostru show exclusiv.
modulecălătoriile Printr-o serie de provocări de design care explorează modele alternative de practică, veți fi încurajați să vă reflectați asupra atuurilor, motivațiilor și viitorului design personal. Acest modul va sublinia importanța analizei, inovării, colaborării și generarii ideilor în cadrul procesului de rezolvare a problemelor creative. Lucrând la proiecte care îți provoacă potențialul creativ, vei începe să dezvolți un portofoliu de lucrări care îți articulează punctele forte și îți localizează practica într-o gamă largă de contexte profesionale. Proiectele vor fi negociate cu un tutor în cadrul sesiunilor de strategie care facilitează munca în echipă, precum și o platformă pentru dezbaterea critică.
Disertație Disertația este o atribuire scrisă inițiată de 6000 de cuvinte pe un subiect relevant pentru programul dvs. de studiu și interesele personale. Acest modul afirmă rolul critic al scrisului în activitatea unui designer de grafică.
destinaţii În această etapă a călătoriei, veți dezvolta un corp final de muncă și o strategie pentru trecerea la industrie sau interesele universitare sau de carieră suplimentare. Se va pune accent pe convenții provocatoare, cu accent pe idei puternice, care sunt implicate critic și realizate frumos. Puteți dezvolta proiecte mai mari din modulul precedent sau puteți lucra la altele noi care vă ajută să vă poziționați și munca dvs., întrucât interesele dvs. devin concentrate și identitatea dvs. este clarificată. Această lucrare culminează cu spectacolul final de grad și alte evenimente axate pe industrie. Proiectele din anii trecuți pot fi încorporate în portofoliile finale ca parte a „elementului Tranziții”, care va include, de asemenea, inițiative și strategii promoționale pentru a vă proiecta viitorul sine și a susține ambiția. Învățarea este susținută prin tutoriale în echipă și sesiuni individuale „rezervabile”.Modulele de mai sus sunt cele studiate de studenții noștri sau cele propuse de noi. Structurile și modulele de program se pot schimba ca parte a proceselor noastre de îmbunătățire și revizuire a curriculumului. Dacă un anumit modul este important pentru dumneavoastră, vă rugăm să-l discutați cu conducătorul de curs.Cum vei învățaVeți participa la tutoriale, seminarii, ateliere, critici de la egal la egal și tutoriale individuale obișnuite - oferindu-vă șansa de a prezenta lucrări și de a auzi feedback în noul nostru spațiu dedicat studioului. Aceasta se bazează pe abordări și învățare din industrie, astfel încât să dezvolți abilități orientate în carieră încă din prima zi.Metode de evaluareO varietate de documente de design.
Există o politică continuă de revizuire și feedback în fiecare săptămână cu personalul și alți studenți, în timp ce evaluarea formală este de două ori pe an.
În anul trei, veți scrie o disertație și veți expune lucrările dvs. pentru evaluare ca parte a unui spectacol din ultimul an.PersonalDesignerii noștri premiați, lectorii asociați, tehnicienii și alți membri ai personalului sunt specializați în domenii tradiționale și digitale. Pe lângă faptul că contribuie frecvent la cărți și publicații, ei sunt adesea invitați să judece premiile profesionale de design.
Unii membri ai personalului predă doar module specifice și este posibil ca cursul dvs. să nu includă fiecare membru.FacilităţiStudiouri mari, deschise, cu design dedicat.Laborator de design cu echipamente de producție tradiționale și digitale.Fotografie și spațiu audio care susțin fotografii, imagini în mișcare și sunet.Calculatoare desktop și laptop Mac cu software profesionist.Facilități extinse de bibliotecă, inclusiv mii de cărți, DVD-uri, reviste și jurnale.Cum să aplicațiAplicați prin UCASSunteți gata să vă alăturați? Dacă aplicați prin UCAS Apply și Track, va trebui să faceți referință la codurile universității și cursurilor de mai jos.Cod universitate: F33
Codul cursului: W214Aplicați ca student internațional?Studenții internaționali pot solicita un curs prin UCAS, prin intermediul unui agent sau direct cu universitatea.Cerințe de intrare Considerăm toate cererile în funcție de meritul și potențialul lor individual. Invităm toți candidații la o zi de interviu sau la o audiție pentru a le oferi posibilitatea de a demonstra acest lucru împreună cu ceea ce îi inspiră și îi motivează în domeniul lor. Solicitanții vor putea, de asemenea, să își arate portofoliul sau să dea performanță în funcție de curs. Salutăm aplicații din toate mediile de subiect, indiferent dacă te-ai specializat în STEM, arte sau științe umaniste.
Ca ghid, oferta noastră tipică la nivel de licență este 104 - 120 puncte tarifare UCAS, în principal din calificările de nivel 3, cum ar fi, dar fără a se limita la nivelurile A, o diplomă BTEC extinsă sau o diplomă de fundație.Cerințe de limbă Pentru solicitanții a căror prima limbă este engleza, vă solicităm să aveți sau să lucrați la limba engleză GCSE Grad 4 (C) sau echivalent.
Dacă limba engleză nu este prima ta limbă, va trebui să îndepliniți același standard, echivalent cu scorul general IELTS Academic 6.0, cu cel puțin 5,5 în citire, scriere, vorbire și ascultare. Acceptăm o serie de echivalențe în țară și teste aprobate.
Dacă aveți nevoie de o viză de student de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie, va trebui să faceți un test de limbă engleză securizat (SELT) aprobat. Puteți citi Cerințele noastre de limbă engleză pentru mai multe informații.Termenele limităAplicații Marea Britanie / UE: 15 ianuarie 2020 (pentru o evaluare egală)
Aplicațiile tardive vor fi luate în considerare dacă există locuri disponibile.
Plătitorii de taxe internaționale se pot aplica pe tot parcursul anului. Dar vă recomandăm să aplicați cât mai devreme posibil, pentru a vă face timp pentru acordarea vizelor și a călătoriei.Taxe de scolarizare 2020-219.250 GBP - Marea Britanie / UE cu normă întreagă
16.000 lire sterline - internațional cu normă întreagăTaxele de școlarizare sunt stabilite anual și pot fi revizuite în fiecare an. Prin urmare, Universitatea poate majora taxele de școlarizare în al doilea sau următorii ani ai unui curs, în conformitate cu inflația și / sau cu maximul permis de lege sau de politica guvernamentală. Studenții vor fi anunțați cu privire la orice modificare cât mai curând posibil.