Ca parte a acestui curs, acreditat de CIM, veți face reclame din prima zi și veți deveni adepți în comunicarea ideilor. Veți lucra în echipe creative pentru a crea campanii folosind o gamă largă de media și veți învăța să folosiți perspective și gândire laterală pentru a crea publicitate memorabilă.IntroducereStudenții noștri au câștigat cele mai multe premii la emisiunea D&AD New Blood Show din 2019, cea mai respectată schemă de premii publicitare din lume. Studenții de publicitate creativă lucrează în unele dintre cele mai bune agenții și partenerii noștri din industrie oferă un amestec interesant de plasament și oferă oportunități scurte.
Tu vei:Ai ocazia să călătorești la Londra în primul mandat, vizitând agenții precum JWT, Ogilvy, BBH și VCCP.
Pregătiți-vă pentru evoluția locurilor de muncă în industrie, lucrând individual și în parteneriate cu alți studenți, reflectând standardele profesionale.
Obțineți cunoștințe practice despre cum să creați o afacere reală printr-un modul Den-style Dragons de 12 săptămâni, dezvoltat în colaborare cu practicienii din industrie.
Participă la competiții creative precum D&D.
Lucrați la informații reale despre agenții și clienți, inclusiv oportunitatea de a lansa idei directorilor creativi de la Ogilvy UK, cu șansa de a câștiga stagii plătite.Ce căutămDorim pe cineva care:Este entuziasmat de subiect, cu pasiune pentru idei și gândire creativă.
Are activități extracurriculare conexe sau experiență de muncă.
Poate comunica eficient.
Poate exprima idei și opinii care demonstrează o cunoaștere emergentă a industriei, culturii populare și practicilor creative.
Poate critica și analiza o campanie publicitară inspirată, inclusiv publicul țintă și eficacitatea.
Are dorința și dorința de a împărtăși idei și de a lucra cu un partener.Ce fac absolvenții noștriDe la echipe creative premiate la planificatori strategici și directori de conturi, absolvenții noștri continuă să consolideze legăturile noastre cu industria.
Ce veți învățaPrin acest grad de publicitate creativă axat pe carieră, vă vom ajuta să deveniți un profesionist publicitar imaginar, entuziast și alfabetizat tehnologic. Veți dezvolta cunoștințele, empatia și abilitățile pentru a funcționa ca un creator de rezolvare a problemelor în echipe de colaborare, producând reclame impactante și antrenante.Primul anVom explora mărci, elementele fundamentale ale comunicațiilor de marketing și tehnicile esențiale pentru crearea unui anunț. De asemenea, vă veți familiariza cu diferite roluri și departamente creative din agenții.
Urmărind ateliere de lucru, critici și activități bazate pe studio, veți învăța direcții de artă, redactare, planificare, pitching și tehnici creative de rezolvare a problemelor, în timp ce tehnicianul nostru dedicat vă va ajuta să vă dezvoltați abilitățile pentru suita Adobe.
moduleProiectare și Direcție Artă Aflați procesul creativ de la escrocherii la reclame. Învață să aranjezi tipografia și imaginile pentru un efect maxim.
copywriting Scrieți o copie atractivă pentru diferite canale, de la radio și TV la rețelele de socializare. Aflați despre modurile de scriere și experimentați prin dezvoltarea unui ton de voce pentru mărci.
Rezolvarea creativă a problemelor Lucrați în colaborare în echipe pentru a utiliza diferite metode pentru a explora problemele din lumea reală. Vino cu soluții și idei inovatoare pentru a le aborda.
Practica profesionala Exersați arta pitchingului și creați un film auto-promoțional. Aflați cum să vă prezentați cu încredere și în mod memorabil publicului dvs. Lucrați la producția de conținut, în timp ce rotiți săptămânal partenerii creativi.
Adland Ce ne poate învăța istoria publicității astăzi? În acest modul, veți explora poveștile din trecutul Adland și veți descoperi lecții care sunt încă utile în ziua de azi.
Strategie și planificare În acest modul, veți dezvolta abilitățile de a asculta vocea consumatorului. Veți explora tehnici pentru a obține informații despre audiență și veți învăța cum să puneți la dispoziție un document creativ profesional.Anul doiAnul acesta este vorba despre aplicarea abilităților dvs. din primul an. Veți avansa dincolo de crearea anunțurilor către campanii multimedia, multicanale și veți aborda informații pe deplin. Îți vei perfecționa abilitățile de colaborare, lucrând în echipe creative și vei avea șansa să completezi un loc de muncă sau să găsești un mentor din industrie care să te ajute cu aspirațiile tale în carieră.
În paralel, veți folosi teorii pentru a reflecta în mod critic impactul tehnologiei asupra mărcilor și consumatorilor, și vă veți alătura dezbaterilor din industrie și discuțiilor academice prin munca speculativă.
moduleLaborator media În acest modul, veți experimenta cu noi instrumente creative pentru producția de conținut. Creați experiențe și spuneți povești care funcționează într-o mulțime de tehnologii digitale precum AR / VR, algoritmi, platforme și medii.
Crearea campaniei Veți lucra la o serie de instrucțiuni pentru a dezvolta campanii publicitare pe deplin. Aceasta include crearea de conținut pentru video, radio, online, tipărire și social media.Module opționaleComportamentul consumatorului Aflați teorii și metode din știința comportamentală pentru a înțelege psihologia din spatele comportamentului și deciziilor umane.
Loc de munca Dezvolta abilități de angajare specifice industriilor creative. Descoperiți și reflectați opțiunile dvs. de carieră, întreprindeți o scurtă experiență de muncă și documentați-vă călătoria personală.
Crearea mărcii Aflați despre mărci. Creați un brand de la zero și lansați-l printr-o campanie publicitară.Anul treiVeți începe să vă modelați identitatea profesională și creativă, cufundându-vă într-o serie de brief-uri live sau inițiate de sine. Acestea includ un proiect integrat de comunicare de marketing integrat pentru un an final acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM). De asemenea, vă veți dezvolta abilitățile antreprenoriale pentru a vă ajuta să vă transformați ideile în planuri de afaceri.
moduleCreare avansată a campaniei Lucrați în direct pe scurt și închiși către clienții reali la fiecare două săptămâni. Brandurile anterioare pentru aceste documente includ BBC, Museum of London, Ted Baker, Spaceport Cornwall, Avis, Sane (caritate pentru sănătate mintală), WKD, National Trust, YHA, Confused.com, Waterwise.
Proiect final de an (acreditat CIM) Proiectează și conduce cercetări de piață primare pentru o marcă. Dezvoltați o campanie complet integrată pe baza constatărilor dvs. Veți avea opțiunea de a obține în continuare calificarea profesională a Chartered Institute of Marketing (CIM) înainte de absolvire.
Lansare Începeți propria afacere reală folosind un „fond de semințe” de la universitate. Aflați metode și tehnici pentru testarea și dezvoltarea unui model de afaceri pentru agitația dvs. laterală.
Portofoliul final Lucrați pe instrucțiuni live și de concurență pentru mărci precum Nike, Adidas, Durex, Lego, Twitter, Burger King și GiffGaff. Produceți un portofoliu distinct care va fi expus la Londra în timpul verii.Modulele de mai sus sunt cele studiate de studenții noștri sau cele propuse de noi. Structurile și modulele de program se pot schimba ca parte a proceselor noastre de îmbunătățire și revizuire a curriculumului. Dacă un anumit modul este important pentru dumneavoastră, vă rugăm să-l discutați cu conducătorul de curs.
Cum vei învățaAcest curs bazat pe practică oglindește viața într-o agenție creativă. Vei lucra ca director de artă sau redactor într-o echipă creativă formată din doi, asumându-ți adevărate documente și provocări ale agenției, în timp ce profesioniștii din industrie vor viziona povești și povești prin prelegeri și masterclass-uri. Învățarea obișnuită va veni prin prelegeri, seminarii, tutoriale în echipă și individuale, demonstrații și ateliere bazate pe practică.Metode de evaluareReflectând industria, încurajăm autoevaluarea la sfârșitul fiecărui proiect și susținem aceasta prin planuri de dezvoltare personală.
Evaluarea se bazează pe o combinație de:Lucrare de portofoliu
Proiecte individuale și de grup
Eseuri și critici
prezentări
Disertație finalăPersonalPersonalul nostru provine de la agenții precum Saatchi & Saatchi, Wunderman Thompson, Ogilvy și Fallon. De asemenea, avem parteneriate cu agenții precum Droga 5, Ogilvy, M&C Saatchi, Poke, VCCP, AMV BBDO și Wunderman Thompson.
Unii membri ai personalului predă doar module specifice și este posibil ca cursul dvs. să nu includă fiecare membru prezentat aici.FacilităţiSpațiu dedicat studioului.Laboratoare digitale, săli de conferințe și săli de seminar.Biblioteca adăpostește 140.000 de cărți, 17.000 de DVD-uri / videoclipuri și peste 400 de titluri de jurnal.Cum să aplicațiAplicați prin UCASSunteți gata să vă alăturați? Dacă aplicați prin UCAS Apply și Track, va trebui să faceți referință la codurile universității și cursurilor de mai jos.Cod universitate: F33
Codul cursului: N561Aplicați ca student internațional?Studenții internaționali pot solicita un curs prin UCAS, prin intermediul unui agent sau direct cu universitatea.Cerințe de intrareConsiderăm toate cererile în funcție de meritul și potențialul lor individual. Invităm toți candidații la o zi de interviu sau la o audiție pentru a le oferi posibilitatea de a demonstra acest lucru împreună cu ceea ce îi inspiră și îi motivează în domeniul lor. Solicitanții vor putea, de asemenea, să își arate portofoliul sau să dea performanță în funcție de curs. Salutăm aplicații din toate mediile de subiect, indiferent dacă te-ai specializat în STEM, arte sau științe umaniste.
Ca ghid, oferta noastră tipică la nivel de licență este 104 - 120 puncte tarifare UCAS, în principal din calificările de nivel 3, cum ar fi, dar fără a se limita la nivelurile A, o diplomă BTEC extinsă sau o diplomă de fundație.Cerințe de limbăPentru solicitanții a căror prima limbă este engleza, vă solicităm să aveți sau să lucrați la limba engleză GCSE Grad 4 (C) sau echivalent.
Dacă limba engleză nu este prima ta limbă, va trebui să îndepliniți același standard, echivalent cu scorul general IELTS Academic 6.0, cu cel puțin 5,5 în citire, scriere, vorbire și ascultare. Acceptăm o serie de echivalențe în țară și teste aprobate.
Dacă aveți nevoie de o viză de student de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie, va trebui să faceți un test de limbă engleză securizat (SELT) aprobat. Puteți citi Cerințele noastre de limbă engleză pentru mai multe informații.Termen limitaAplicații Marea Britanie / UE: 15 ianuarie 2020 (pentru o evaluare egală)
Aplicațiile tardive vor fi luate în considerare dacă există locuri disponibile.
Plătitorii de taxe internaționale se pot aplica pe tot parcursul anului. Dar vă recomandăm să aplicați cât mai devreme posibil, pentru a vă face timp pentru acordarea vizelor și a călătoriei.Taxe de scolarizare 2020-219.250 GBP - Marea Britanie / UE cu normă întreagă
16.000 lire sterline - internațional cu normă întreagăTaxele de școlarizare sunt stabilite anual și pot fi revizuite în fiecare an. Prin urmare, Universitatea poate majora taxele de școlarizare în al doilea sau următorii ani ai unui curs, în conformitate cu inflația și / sau cu maximul permis de lege sau de politica guvernamentală. Studenții vor fi anunțați cu privire la orice modificare cât mai curând posibil.