BA (Hons) Afaceri și Marketing
University of Lincoln
Informatie cheie
Locația campusului
Lincoln, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe nivel, pentru studenții internaționali | studenți acasă/UE: 9.250 GBP per nivel
Descoperă Lincoln oriunde te-ai afla în lume
Seminariile noastre web, cursurile de master, sesiunile de întrebări și răspunsuri și discuțiile cu panelul studenților sunt o modalitate excelentă de a descoperi cum este să trăiești și să studiezi la University of Lincoln .
Introducere
Inovația și creativitatea sunt din ce în ce mai importante pentru conceperea și livrarea unor campanii moderne de marketing eficiente, deoarece progresele tehnologice rapide au transformat peisajul de afaceri.
BA (Hons) Business and Marketing la Lincoln este conceput pentru a oferi studenților o înțelegere fermă a principiilor de bază ale materiei. Îi încurajează să exploreze contextul teoretic și practic al afacerilor și să dezvolte o specializare de marketing.
De-a lungul programului, studenții au posibilitatea de a-și spori familiarizarea cu mediul de afaceri internațional, de a identifica oportunități de marketing și de a înțelege cum să depășească provocările de a ajunge la publicul de masă și de nișă.
Studenții care își finalizează cu succes studiile cu un an de stagiu de muncă vor primi titlul de premiu BA (Hons) Business și Marketing (cu stagiu de muncă). Cei care nu o primesc vor primi un premiu BA (Hons) pentru afaceri și marketing.
„Această informație era corectă la momentul publicării (iulie 2023)”
Admitere
Curriculum
Cum studiați
Încă din primul an, studenților li se introduce instrumentele necesare pentru a dezvolta strategii de succes și campanii de afaceri. Importanța marketingului digital este recunoscută pe tot parcursul programului, iar studenții au capacitatea de a dezvolta abilități digitale încă de la început.
Cursul examinează conceptele de bază ale afacerii și se bazează pe această bază pe tot parcursul diplomei. Invită elevii să aleagă dintr-o mare varietate de module de afaceri în ultimul an pentru a reflecta interesele lor individuale.
Prelegerile sunt concepute pentru a oferi o privire de ansamblu asupra problemelor și dezbaterilor actuale din cadrul disciplinei. Unele dintre acestea sunt livrate de către practicieni în vizită care furnizează materiale de caz „în direct” și pot oferi studenților acces la contacte din industrie și sfaturi despre carieră.
Anul de stagiu suplimentar de muncă oferă studenților posibilitatea de a finaliza o perioadă de experiență profesională după al doilea an de studiu, pentru a-și aplica cunoștințele într-un cadru de afaceri real. Acei studenți care nu sunt în măsură să se angajeze sau aleg să nu participe la schema de an de stagiu de muncă pot avea opțiunea de a întreprinde un proiect legat de muncă, cum ar fi o consultanță sau un proiect de întreprindere.
Studenții care își finalizează cu succes studiile cu un an de stagiu de muncă vor primi titlul de premiu BA (Hons) Business și Marketing (cu stagiu de muncă). Cei care nu o primesc vor primi un premiu BA (Hons) pentru afaceri și marketing.
Studenții din acest program învață de la personalul academic care este adesea implicat în cercetare sau practică profesională excelentă la nivel mondial sau internațional. Timpul de contact poate fi în ateliere, sesiuni practice, stagii, proiecte de consultanță, vizite pe teren, seminarii sau prelegeri și poate varia de la modul la modul și de la an universitar la an. Sesiunile de tutorial și supravegherea proiectelor pot lua forma unui angajament individual sau sesiuni de grup mic. Unele cursuri oferă posibilitatea de a participa la vizite externe și la lucrările de teren.
Este încă cazul că studenții citesc pentru o diplomă și asta înseamnă că, pe lângă orele de contact programate, studenții sunt obligați să se angajeze într-un studiu independent. Acest lucru vă permite să citiți în jurul unui subiect și să vă pregătiți pentru prelegeri și seminarii prin lectură mai amplă sau să finalizați sarcini ulterioare, cum ar fi teme sau revizuire. Ca un ghid general, cantitatea de studiu independent cerută de studenții de la University of Lincoln este că pentru fiecare oră de clasă trebuie să petreceți cel puțin două până la trei ore într-un studiu independent.
Primul an
- Analiza datelor pentru afaceri (de bază)
- Finanțe pentru nespecialiști (Core)
- Comportamentul organizațional (Core)
- Principiile de marketing (Core)
- Dezvoltare profesională (de bază)
Al doilea an
- Mediul de afaceri internațional (de bază)
- Managementul operațiunilor (Core)
- Limba engleză de afaceri și comunicare A (opțiune)†
- Limba engleză de afaceri și comunicare B (opțiune)†
- Finanțe pentru afaceri (opțiune)†
- Managementul inovației (opțiune)†
- Anul internațional LIBS în străinătate (opțiune)†
- Principiile managementului de proiect (opțiune)†
- Practică profesională (opțiune)†
- Servicii de marketing și strategii de relații (opțiune)†
Al treilea an
- Marketing digital și comerț electronic (de bază)
- Proiect independent - cercetare (de bază)
- Proiect independent - întreprindere responsabilă (de bază)
- Proiect independent - Proiect negociat bazat pe client (de bază)
- Practică de leadership (de bază)
- Etica în afaceri în secolul 21 (opțiune)†
- Abilități esențiale de leadership în limba engleză A (Opțiune)†
- Abilități esențiale de leadership în limba engleză B (opțiune)†
- Management financiar pentru afacerea 1 (opțiune)†
- Management financiar pentru afaceri 2 (opțiune)†
† Unele cursuri pot oferi module opționale. Disponibilitatea modulelor opționale poate varia de la an la an și va fi supusă atingerii unui număr minim de studenți. Aceasta înseamnă că disponibilitatea unor module opționale specifice nu poate fi garantată. Selectarea modulelor opționale poate fi, de asemenea, afectată de disponibilitatea personalului.
Cum sunteți evaluați
Modul în care studenții sunt evaluați în acest curs poate varia pentru fiecare modul. Exemple de metode de evaluare care pot fi utilizate includ cursuri, cum ar fi teme scrise, rapoarte sau dizertații; examene practice, cum ar fi prezentări, performanțe sau observații; și examene scrise, cum ar fi examene formale sau teste în clasă. Politica University of Lincoln este de a se asigura că personalul returnează evaluările studenților cu promptitudine.
Acreditari
Acest program este acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM) și după finalizarea cu succes, elevii sunt acordate "în picioare avansate". Acest lucru va permite studenților să studieze pentru calificările CIM fără a fi nevoie să finalizeze toate modulele. Elevii vor trebui doar să completeze două evaluări în locul celor trei obișnuite. Elevii pot adăuga, de asemenea, un premiu individual pentru a-și completa gradul.