BA (Hons) Branding de moda
Cambridge School of Visual & Performing Arts
Informatie cheie
Locația campusului
Cambridge, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 15.690 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Acasă / UE: £ 9,000 (taxă anuală) / Studenți internaționali: £ 15,690 (2 plăți semestriale)
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest program contemporan, creativ, dar axat pe carieră, este conceput pentru a dezvolta abilitățile, inovația și viziunea necesare pentru lumea în mișcare rapidă a brandurilor și comunicațiilor de modă.
Detaliile Cursului
- Lungime 3 ani (6 termeni)
- Cursul începe septembrie
- Progression Fashion PR, stilist, marketing de modă, manager de evenimente de modă, director de creație, jurnalist de modă, editor de modă.
- Asistență pentru îndrumători Suport de îndrumător specializat disponibil 5 zile pe săptămână.
- Studii Acces Studenții au acces la studiourile noastre 7 zile pe săptămână, de la 8:00 la 20:30, de luni până vineri și de la 9:00 la 17:00 la sfârșit de săptămână.
- Modul în care este evaluată munca ta Proiecte vizuale și scrise.
- Conferențieri invitați Cursul nostru este îmbogățit prin programarea de prelegeri și ateliere de la o serie de profesioniști creativi.
La ce să te aștepți
Primul an
În primul an veți fi prezentat la subiect și veți explora propriile comunicări vizuale, incluzând machete, direcție de artă cu stil, fotografii și curare de conținut cu suporturi digitale și imprimate. Veți fi, de asemenea, prezentat la promovarea modei, PR și branding fashion, într-un context global și contemporan.
Anul doi
În al doilea an îți vei avansa abilitățile învățate în primul an și te vei pregăti pentru specialismele tale din ultimul an. Aceasta ar putea include evenimente pop-up, creare de caiete, activitate promoțională online și rezultate tipărite. Veți învăța, de asemenea, strategii profesionale, cum ar fi crearea de materiale auto-promoționale și poziționarea practicii personale în lumea modei.
Anul trei
În ultimul an vă veți concentra asupra propriilor dvs. domenii de interes și vă veți orienta către lumea muncii. Specialismele din ultimul an vor varia de la crearea campaniei digitale și experiențiale, gestionarea evenimentelor, strategii de brand și lansări de produse noi până la producția de cărți de tendințe și culori, lookbook-uri de marcă, reviste și multe altele.
Cerințe de intrare
Vârstă
18 ani
Nivel educational
Este nevoie de o trecere la nivelul UAL Diploma de fundație 3 sau diplomă extinsă sau echivalent sau cu succes finalizarea liceului (anul 11 sau anul 12 în funcție de țara natală) sau 2 x A niveluri echivalente cu 64 de puncte UCAS și 1 GCSE sau echivalent la gradul 4 sau C, de preferință la un subiect creativ relevant.
Nivel de engleză pentru studenți internaționali
IELTS 5.5 (fără element sub 5.5)
Portofoliu
Nu este necesar un portofoliu.
Spațiul tău
Fiecare dintre studenții noștri au propriul spațiu de lucru, acces la o bibliotecă în studio și la studioul nostru de fotografie și materialele necesare pentru realizarea tipăririi. Vă oferim, de asemenea, imprimare gratuită și cel mai recent software adobe.
Cum învățăm
Pe tot parcursul acestui curs, elevii vor fi învățați prin ateliere de specialitate, lectori invitați, regulat one-to-one și tutoriale de grup.
Subiecte predate
Fashion PR, styling, branding, fashion fashion, management de evenimente, direcție creativă și jurnalism de modă, film, fotografie
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licențiat în Branding și Managementul Publicității
- Vilnius, Lituania
Licențiat cu distincție în Design de Brand
- Toronto, Canada
Managementul mărcii de licență
- Berlin, Germania