BA (Hons) Marketing și Publicitate
University of Lincoln
Informatie cheie
Locația campusului
Lincoln, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe nivel studenți internaționali | Studenți din Marea Britanie: 9.250 GBP per nivel
Descoperă Lincoln oriunde te-ai afla în lume
Seminariile noastre web, cursurile de master, sesiunile de întrebări și răspunsuri și discuțiile cu panelul studenților sunt o modalitate excelentă de a descoperi cum este să trăiești și să studiezi la University of Lincoln .
Introducere
Marketingul de succes se află în centrul succesului comercial, iar profesioniștii cu abilități, cunoștințe și creativitate pentru a oferi campanii naționale și internaționale puternice sunt foarte căutați.
BA (Hons) Marketing și Publicitate își propune să dezvolte absolvenți care au o înțelegere a rolului acestor funcții cheie în afaceri și societate și să fie echipați pentru roluri pe întregul spectru al unei industrii de marketing în continuă evoluție, de la perspectivă până la acțiune și atât din partea clienților, cât și a agenției, în publicitate, branding și comunicații de marketing. Pentru a realiza acest lucru, sunteți încurajat să dezvoltați abilitatea de a aplica tehnici de marketing la niveluri strategice și operaționale pentru a îndeplini obiectivele de afaceri și de a fi soluții creativi de probleme cu încredere, perspicacitate în afaceri și abilități de comunicare persuasivă, prezentare și lucru în echipă.
Veți primi cunoștințele fundamentale ale marketingului strategic și ale comunicării publicitare, inclusiv comportamentul cumpărătorului, dezvoltarea mărcii, procesul de publicitate și creativitatea, planificarea media, etica și responsabilitatea și marketingul global. Acest grad se adresează în mod specific creșterii rapide în marketingul digital și nevoii din industrie pentru noi absolvenți cu cunoștințe de marketing, publicitate și conștientizare și abilități digitale.
„Această informație era corectă la momentul publicării (iulie 2023)”
Admitere
Curriculum
Cum studiați
Aspectele cheie ale industriei sunt explorate și dezbătute pe măsură ce studenții trec de la o bază generală de afaceri, marketing și publicitate în primul an la mai multe module de specialitate în anii doi și trei. Accentul este pus pe dezvoltarea competențelor de marketing și publicitate, cum ar fi creativitatea, rezolvarea problemelor, prezentarea orală și scrisă și comunicarea persuasivă.
În primul an, ești introdus în bazele marketingului, publicității și afacerilor generale, inclusiv examinarea comportamentului organizațional și înțelegerea datelor de afaceri.
În al doilea an, cursul se bazează pe aceste baze, explorând concepte și procese, cum ar fi planificarea strategică de marketing și aplicarea publicității și marketingului. În ultimul an, modulele explorează domenii specifice de marketing, media, branding și publicitate, alături de un proiect independent în care puteți alege să vă concentrați în domeniul publicității și/sau marketingului.
Primul an
- Analiza datelor pentru afaceri (de bază)
- Finanțe pentru nespecialiști (Core)
- Comportamentul organizațional (Core)
- Principiile de marketing (Core)
- Dezvoltare profesională (de bază)
Al doilea an
- Mediul de afaceri internațional (de bază)
- Servicii de marketing și strategii de relații (de bază)
- Practică profesională (opțiune)†
- Credit de înlocuire pentru studii în străinătate (1) (opțiune)†
- Credit de înlocuire pentru studii în străinătate (2) (opțiune)†
- Credit de înlocuire pentru studii în străinătate (3) (opțiune)†
- Credit de înlocuire pentru studii în străinătate (4) (opțiune)†
Al treilea an
- Marketing digital și comerț electronic (de bază)
- Planificare media pentru publicitate (bază)
- Proiect independent - Cercetare (Opțiune)†
- Proiect independent - întreprindere responsabilă (opțiune)†
- Proiect independent - Proiect negociat bazat pe client (opțiune)†
† Unele cursuri pot oferi module opționale. Disponibilitatea modulelor opționale poate varia de la an la an și va fi supusă atingerii unui număr minim de studenți. Aceasta înseamnă că disponibilitatea unor module opționale specifice nu poate fi garantată. Selectarea modulelor opționale poate fi, de asemenea, afectată de disponibilitatea personalului.
Cum sunteți evaluați
Gradul utilizează o serie de tipuri de evaluare care pot evalua performanța individuală și performanța de grup pentru a reflecta varietatea de stiluri de învățare la studenți. Evaluările pot include cursuri, cum ar fi teme scrise, eseuri, rapoarte, portofolii și jurnalele reflectorizante; lucrări practice, inclusiv prezentări, expoziții, jocuri de rol și evaluări orale; și examene, inclusiv teste în clasă sau examene scrise.
Cursul de publicitate și marketing își propune să ofere feedback în timp util studenților. Feedback-ul este conceput pentru a identifica zonele de putere, slăbiciune și îmbunătățire în munca unui student pentru a sprijini învățarea pe tot parcursul gradului. Acolo unde este posibil, feedbackul este disponibil electronic. Studenții au acces la întâlniri unu-la-unu pentru a primi feedback personalizat despre performanța lor.
Acreditari
Acest program este acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM) și, la finalizarea cu succes, studenții primesc „nivel avansat”. Acest lucru va permite studenților să studieze pentru calificări CIM fără a fi nevoie să parcurgă toate modulele. Studenții pot adăuga, de asemenea, un premiu individual pentru a-și completa gradul. Mai multe detalii pot fi găsite pe site-ul CIM.