BA (Hons) în Management de Marketing - Specializarea Marketing Digital
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Informatie cheie
Locația campusului
Kuala Lumpur, Malaysia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 22.615 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* total pentru studenții malaezieni: 87.000 RM | total pentru studenții internaționali: 88.200 RM/22.615 USD
Introducere
APU-DMU program dual grad
Studenții care se află în programul de licență vor avea opțiunea de a se înscrie pentru schema de diplomă dublă APU În cadrul acestei scheme, studenții vor primi 2 certificate de diplomă și foi la absolvire: 1 de la Universitatea Asia Pacific ( APU ), Malaezia și 1 de la Universitatea De Montfort (DMU), Marea Britanie.
Mai mult decât o diplomă de management de marketing
APULicența (Hons) în management de marketing cu o specializare în marketing digital este concepută pentru a vă oferi un avantaj cu cele mai noi tehnologii care sunt în conformitate cu Revoluția Industrială 4.0.
Admitere
Curriculum
Schema programului
Acest program este conceput special pentru a oferi studenților:
- O înțelegere a teoriilor și conceptelor care stau la baza marketingului eficient și a abilităților practice necesare pentru a începe o carieră dinamică în marketing digital.
- O înțelegere cuprinzătoare a cadrelor și a tehnicilor de planificare strategică pentru gestionarea analizei informațiilor de afaceri în arena de marketing.
- Familiarizarea cu o gamă largă de tehnologii de marketing digital și modul în care acestea sunt aplicate în setări digitizate practic.
- Abilitatea de a evalua critic și de a recomanda instrumente și tehnici digitale adecvate în utilizarea multitudinii de platforme de social media în optimizarea potențialului pieței.
Nivelul 1
Elevii vor învăța abilități esențiale fundamentale cerute de fiecare profesionist în managementul afacerilor și înțelegerea de bază a contextului în care operează afacerile - management, drept, contabilitate, economie, antreprenoriat, marketing, managementul oamenilor și contabilitate. De asemenea, îi vom expune abilităților de afaceri și de comunicare, abilități de calcul și IT, abilități cantitative și învățare independentă. Toate programele de management de afaceri au un prim an comun, astfel încât acestea să fie expuse la o bază solidă în teoriile și practicile de management de afaceri.
Module comune
- Introducere în management
- Abilități de contabilitate
- Abilități de afaceri și comunicare
- Economia afacerilor
- Dreptul afacerilor
- Gândire digitală și inovație
- Fundamentele antreprenoriatului
- Marketing
- Managementul oamenilor
- Abilități cantitative
Nivelul 2
Se va învăța o gamă mai largă de abilități, în care studenții vor dobândi o mai bună înțelegere a gamei largi de instrumente digitale și abilitățile specializate de a aplica cadre și tehnici de planificare pentru marketing digital interactiv. Ei vor dobândi o înțelegere solidă a suportului de marketing digital în operațiunile organizaționale moderne. Le vom cultiva în continuare creativitatea și inovația, precum și învățarea independentă pentru a-i pregăti pentru mediile de marketing digital sferice.
Module comune
- Etica în afaceri și guvernanță
- Creativitate și inovație
- Cultura și comunicații internaționale
- Metode de cercetare în afaceri
Module specializate
- Comunicații de marketing integrate 1
- Marketing B2B
- Oferirea valorii clientului
- Comportamentul consumatorului
- Inteligență de marketing și cercetare
- Marketing digital
- Probabilitate și modelare statistică
- Interactiune umana cu computerul
Stagiu (16 săptămâni)
Studenții vor efectua un stagiu/instruire industrială pentru o perioadă minimă de 16 săptămâni pentru a-i pregăti pentru o tranziție lină de la clasă la mediul de lucru.
Nivelul 3
Studenții își vor folosi studiile anterioare și experiența industrială pentru a-și extinde familiaritatea cu strategiile de marketing digital, descoperind noi oportunități, exploatând avantajul competitiv și procesele de luare a deciziilor, cu scopul de a-i pregăti ca specialiști în marketing digital. Un proiect de ultimul an le cere să ia un proiect practic de marketing digital, astfel încât să aplice toată expertiza și abilitățile dobândite atât din sala de clasă, cât și din cadrul stagiului. Finalizarea cu succes a proiectului de ultimul an este o dovadă a capacității studentului de a face față scenariilor majore de marketing digital cu încredere și dexteritate.
Module comune
- Managementul brandului
- Construirea relației cu clienții
- Marketing global
- Managementul inovației și dezvoltarea de noi produse
- Comunicații integrate de marketing
- Investigații în managementul marketingului
- Luarea deciziilor de marketing
- Proiect de management de marketing
- Planificare strategică de marketing
- Știință comportamentală și analiză de marketing
- Tehnologii de activare pentru marketing digital
Subiecte obligatorii MQA*
- Relații etnice (studenti M'sian)
- Civilizația islamică și asiatică (studenți M'sian)
- Studii malaeziene (studenți internaționali)
- limba malaeză de comunicare (studenți internaționali)
- Abilități profesionale de comunicare la locul de muncă
- Tendințe angajaților și angajării
- Co-curriculum
(*Toți studenții sunt obligați să finalizeze cu succes aceste module, așa cum este stipulat de Agenția de Calificare din Malaezia.)
Notă: Specializarea va apărea numai în foaia matricolă.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Opțiuni de carieră
- Director de marketing digital
- Strategist social media
- Scriitor de conținut de marketing digital
- Manager de vânzări și marketing digital
- Manager de afaceri online
- Specialist în marketing mobil
- Specialist în optimizarea motoarelor de căutare (SEO).
- Managementul contului
- Consultant Web Analytics
- Analist de gestionare a conținutului web
- Manager Digital Creative Diagnostics
- Specialist în comunicare în marketing digital
Marketing digital
Dependența tot mai mare de tehnologie a schimbat lumea din jurul nostru. Astăzi, majoritatea organizațiilor din fiecare sector migrează online, dând astfel naștere marketingului digital. Întreprinderile la scară mică până la giganții din lumea afacerilor și-au dat seama că marketingul digital este cea mai eficientă abordare pentru a-și aduce afacerile către publicul potrivit, accelerând în același timp creșterea afacerii. Cu pandemia de COVID-19 care perturbă majoritatea operațiunilor de afaceri, angajatorii caută acum în mod activ angajați calificați, cu expertiza digitală potrivită, pentru a ajuta la realizarea obiectivelor de afaceri, cum ar fi veniturile și conștientizarea mărcii pentru organizațiile lor.
Specializarea Marketing digital va oferi studenților cunoștințe despre o gamă largă de tehnologii de marketing digital și despre modul în care acestea sunt aplicate în setări digitizate practic infuzate. În calitate de viitori experți în marketing digital, aceștia vor fi, de asemenea, expuși la instrumentele și tehnicile adecvate de marketing digital de care profesioniștii au nevoie pentru a fi la curent cu tendințele în evoluție ale marketingului digital.