BA (Hons) în Managementul Afacerilor - Specializarea E-business
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Informatie cheie
Locația campusului
Kuala Lumpur, Malaysia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 22.615 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* total pentru studenții malaezieni: 87.000 RM | total pentru studenții internaționali: 88.200 RM/22.615 USD
Introducere
APU-DMU program dual grad
Studenții care sunt în cadrul programului de licență vor avea opțiunea de a se înscrie pentru schema de diplomă dublă APU În cadrul acestei scheme, studenții vor primi 2 certificate de diplomă și foi la absolvire: 1 de la Universitatea Asia Pacific ( APU ), Malaezia și 1 de la Universitatea De Montfort (DMU), Marea Britanie.
Mai mult decât o diplomă de management de afaceri
APULicența (Hons) în Managementul Afacerilor cu o specializare în gradul de E-Business este concepută pentru a vă oferi un avantaj cu cele mai noi tehnologii care sunt în conformitate cu Revoluția Industrială 4.0.
Admitere
Curriculum
Schema programului
Acest program este conceput special pentru a oferi studenților:
- O înțelegere a contextului, naturii, rolului și semnificației activităților de e-business, așa cum sunt întreprinse de manageri dintr-o serie de organizații.
- O înțelegere și aplicare cuprinzătoare a creării, finanțării și gestionării afacerilor pe Internet într-o lume dinamică a afacerilor.
- Expunerea la probleme teoretice și practice ale desfășurării afacerilor pe internet și pe web.
- O gamă largă de abilități de angajare, cum ar fi gândirea critică, abilitățile de rezolvare a problemelor și de interpretare, comunicare eficientă scrisă și orală, utilizarea IT în aplicații de afaceri și capacitatea de a efectua cercetări în problemele e-business.
Nivelul 1
Elevii vor dobândi o înțelegere de bază a contextului în care operează afacerea - management, drept, contabilitate, economie, antreprenoriat și marketing. De asemenea, îi vom expune abilităților de afaceri și comunicare, abilități de calcul și IT și abilități cantitative, învățare independentă. Toate programele de management al afacerilor au un prim an comun, astfel încât vor obține o bază solidă în teoriile și practicile managementului de afaceri.
Module comune
- Introducere în management
- Abilități de contabilitate
- Abilități de afaceri și comunicare
- Economia afacerilor
- Dreptul afacerilor
- Gândire digitală și inovație
- Fundamentele antreprenoriatului
- Marketing
- Managementul oamenilor
- Abilități cantitative
Nivelul 2
Elevii vor fi expuși la niveluri mai avansate ale curriculumului, inclusiv știința comportamentului, etica și guvernanța în afaceri, gândirea critică în management și creativitatea și inovația. În plus, ei se vor specializa și în domeniile managementului e-business, e-commerce și e-marketing. De asemenea, va fi dezvoltată o înțelegere aprofundată a managementului funcțional în diferite domenii. Ei vor dobândi o mai bună înțelegere a proceselor de business de bază prin intermediul software-ului lider în industrie, susținut de SAP. Vom cultiva în continuare învățarea lor independentă pentru a-i pregăti pentru locul de muncă și pentru cercetări ulterioare.
Module comune
- Știința comportamentală în organizație
- Etica în afaceri și guvernanță
- Metode de cercetare în afaceri
- Oferirea valorii clientului
- Planificarea resurselor întreprinderii cu platforma SAP
Module specializate
- Managementul E-Business
- E-Commerce
- Marketing digital
- De gestionare a operațiunilor
- Creativitate și inovație
Module opționale (alegeți 2)
- Gestionarea finanțelor SAU Managementul financiar
- Gândire critică în management SAU
- Aplicație multimedia
Stagiu (16 săptămâni)
Studenții vor efectua un stagiu/instruire industrială pentru o perioadă minimă de 16 săptămâni pentru a-i pregăti pentru o tranziție lină de la clasă la mediul de lucru.
Nivelul 3
Studenții își vor folosi studiile anterioare și experiența industrială pentru a-și extinde familiaritatea în abordarea unor probleme mai practice și moderne ale ecosistemului e-Business, cum ar fi optimizarea și tehnicile pentru motoarele de căutare, înțelegerea operațiunilor sistemului de e-business și multe altele. Vor fi predate abilități de leadership și management strategic, cu scopul de a le pregăti ca lideri de afaceri. Un proiect de ultimul an le cere să exploreze un subiect în mod individual - ei vor demonstra aspectele academice și practice ale abilității lor în domeniul de studiu ales.
Module comune
- Management strategic
- Tehnologii de activare pentru marketing digital
Module specializate
- Proiect E-Business
- Achiziții E-Business
- Managementul Contemporan
- Marketing global
- Investigații în E-Business
- Gestionarea schimbării
- Strategie digitală și analiză
Module opționale (alegeți 2)
- Finanțe corporative SAU construirea de relații cu clienții
- Comunicații de marketing integrate SAU
- Managementul marketingului cu amănuntul
Subiecte obligatorii MQA*
- Relații etnice (studenti M'sian)
- Civilizația islamică și asiatică (studenți M'sian)
- Studii malaeziene (studenți internaționali)
- limba malaeză de comunicare (studenți internaționali)
- Abilități profesionale de comunicare la locul de muncă
- Tendințe angajaților și angajării
- Co-curriculum
(*Toți studenții sunt obligați să finalizeze cu succes aceste module, așa cum este stipulat de Agenția de Calificare din Malaezia.)
Notă: Specializarea va apărea numai în foaia matricolă.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Opțiuni de carieră
- Manager de dezvoltare a afacerilor noi
- Consultant E-Business
- Tehnopreneur
- Specialist în marketing online
- Specialist în publicitate digitală
- Director de vanzari si marketing
- Manager de marketing digital
- Specialist în comerț electronic
- Analist de marketing digital
- Manager Web Analytics
- Specialist Social Media
- Manager de marketing
APU - Conducerea transformării digitale în afaceri, management și marketing
Viitorul este tehnologie - Fiecare afacere are nevoie de talente digitale pregătite pentru viitor pentru economia digitală
Ca a patra revoluție industrială (IR4.0) preia lumea, asistăm la o tendință ascendentă de amalgamare a tehnologiei digitale cu afaceri. Pe măsură ce companiile infuzează tehnologia digitală în operațiunile lor, Transformarea digitală îmbunătățește experiența clienților și transformă modelele de afaceri și modelele de operare în cadrul organizației.
Pentru ca întreprinderile să rămână rezistente și competitive, trebuie să inoveze, să adopte produse digitale, soluții digitale, să aibă o strategie de creștere digitală, să folosească tehnologia pentru extindere și creștere, precum și să-și echipeze forța de muncă cu setul de abilități necesare pentru a îmbrățișa transformarea pe scară largă și revoluție digitală în această eră digitală. Rolul „Tehnologiei în afaceri” este vital, iar tehnologia a provocat și a schimbat fiecare aspect al modului în care afacerile funcționează într-un ritm rapid. Globalizarea rapidă a fost posibilă datorită tehnologiei. Oricine poate face acum afaceri oriunde în lume, folosind internetul de mare viteză, conectivitate și prezența rețelelor sociale bine conectate. Tehnologia a impulsionat dezvoltarea E-Business, E-Commerce și Marketing Digital și a adus o nouă dinamică globalizării afacerilor.
Creșterea comerțului electronic – Cumpărare și vânzare fără frontiere
Pe măsură ce pandemia globală a perturbat lumea, platformele de cumpărături pe internet au devenit canalul dominant pentru consumatori pentru a cumpăra bunuri și servicii esențiale. Se prognozează că e-business-ul și comerțul electronic vor susține această tendință ascendentă și vor continua să crească. În calitate de viitori profesioniști în e-business, veți fi instruiți să gestionați afaceri dincolo de granițele tradiționale, transformându-vă în profesioniști capabili să facă față provocărilor viitoare de afaceri.