BA (Hons) în marketing internațional
GCU - Glasgow School for Business and Society
Informatie cheie
Locația campusului
Glasgow, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 1.820 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Acasă / Studenți din UE; £ 9250 studenți RUK; 11.500 de studenți internaționali
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acreditat de: CIM
Combinând marketingul tradițional și digital, programul nostru vă va oferi cunoștințele și expertiza necesară pentru o carieră de succes la nivel local sau global. În plus față de o fundație în afaceri, veți obține o înțelegere solidă a aspectelor specifice ale marketingului, ceea ce duce la o gamă largă de opțiuni de carieră.
Marketingul implică aproape fiecare aspect al unei organizații, de la publicitate, vânzări, cercetare de piață și dezvoltare de produse noi la crearea, promovarea și protejarea unei mărci de companie. Prin înțelegerea clienților și a nevoilor și dorințelor lor, o companie poate să devină irezistibilă consumatorilor, bunurilor sau serviciilor sale.
Legăturile noastre excelente din industrie vă oferă oportunități de a vă implica în proiecte de viață reale și studii de caz, punând în practică teoria învățată pe tot parcursul programului. Veți explora provocările de marketing contemporane și disciplinele de marketing de studiu, inclusiv comportamentul consumatorilor, comunicările de marketing, managementul mărcii și metodele de cercetare de piață, împreună cu modulele de afaceri și modulele opționale dintr-o gamă largă de domenii.
De asemenea, puteți să faceți o plasare internațională finanțată pentru a studia o parte din gradul dvs. la o universitate parteneră.
Cariera ta
Absolvenții se bucură de perspective excelente de carieră atât la domiciliu cât și în străinătate în organizații corporative, întreprinderi mici și în sectorul public și terț, într-o varietate de roluri de marketing. Persoanele cu un interes deosebit sau un fler creativ pot găsi locuri de muncă în mai multe zone de nișă, cum ar fi publicitatea și relațiile publice.
Ce veți studia
Anul 1
Cultura și comportamentul la locul de muncă, Afacerea științei sociale, Bazele marketingului, Fundamentele managementului financiar, Probleme și provocări economice internaționale, modul opțional
Anul 2
Societate, Angajabilitate și Afaceri, Essentials de Gestionare a Resurselor Umane, Design de Marketing și Creativitate, Managementul Brandului, Comportamentul de cumpărare de către consumator, modul opțional
Anul 3
Enterprise Value Challenge, metode de cercetare în afaceri, strategie internațională de marketing, comunicare internațională de marketing, afaceri digitale și marketing, modul opțional
Anul 4
Diploma de onoare, schimbarea perspectivelor în marketingul internațional, marketingul global al mărcilor, strategia de publicitate internațională, modul opțional
Modulele opționale includ analiza datelor și marketingul social.
Cerințe de intrare
Toate cerințele de intrare enumerate aici trebuie să fie utilizate ca ghid și reprezintă minimul necesar pentru a fi luate în considerare pentru intrare. Solicitanții care fac o ofertă condiționată de un loc pot fi rugați să obțină mai mult decât este declarat.
Anul 1
SQA mai mare
ABBBB inclusiv limba engleză plus Nat 5 matematică la C ILC mai mare: H1, H2, H3, H3, H3 inclusiv limba engleză la H2 PLUS matematică la O1
Un nivel
BCC PLUS GCSE Matematică și limba engleză la C / 4
ILC mai mare
H1, H2, H2, H3, H3, inclusiv engleza la H2 sau mai sus PLUS Matematica la O1
Diploma IB
25 de puncte trebuie să includă matematica
BTEC
Nivelul 3 Diploma extinsă în domeniul relevant la DMM PLUS GCSE Matematică și limba engleză la C / 4
Anul 3
HND
HND Marketing, HND Publicitate și PR, HND Retail Management sau HND Business cu AA în unitățile clasificate.
Pot fi luate în considerare și alte calificări HND
Limba engleza
Scor IELTS scolare de 6,0 (sau echivalent) fara element sub 5,5.
Vă rugăm să rețineți: dacă vă aflați dintr-o țară cu limbă engleză în limbajul majoritar, este posibil să nu vi se solicite să furnizați o dovadă suplimentară a competenței dvs. în limba engleză.
informatii suplimentare
Alte calificări academice și profesionale
Fiecare cerere la GCU este luată în considerare individual. Dacă nu aveți calificările de intrare academică tipice, dar puteți demonstra experiența profesională relevantă și / sau credite de la organisme profesionale recunoscute, puteți fi eligibil să vă înscrieți în acest curs prin intermediul schemei de recunoaștere a învățării anterioare a Universității.
Pathways internaționale
Dacă nu îndepliniți cerințele de limbă engleză, este posibil să fiți eligibil pentru programul de studii în limba engleză pentru studii universitare.
Taxe și finanțare
Taxele de școlarizare pe care le plătiți sunt în cea mai mare parte determinate de statutul de taxă. Care este statutul meu de student?
Taxele de școlarizare 2018/19
- Acasă: £ 1820
- RUK: £ 9250 *
- UE: 1820 £
- Internațional: 11.500 de lire sterline
* Taxele de școlarizare totale pentru studenții RUK care au absolvit o diplomă de trei sau patru ani sunt limitate la 27.750 £. Taxele specifice sunt supuse confirmării de către guvernul scoțian și se pot schimba odată confirmate.
Dacă vă începeți studiile în septembrie 2018 sau în ianuarie 2019, acestea sunt taxele anuale sau modul care se aplică pentru durata cursului dvs. cu toate acestea, taxele pot fi modificate. Pentru detalii complete despre modul în care se pot modifica comisioanele, citiți taxele noastre și politica de rambursare.
Costuri adiționale
În plus față de taxele de curs, puteți întâmpina costuri suplimentare în timpul petrecut la Universitatea.
burse de studiu
Oferim educație de înaltă calitate la un preț echitabil; ca și Universitatea pentru Binele Comun, ne angajăm să oferim educație superioară accesibilă elevilor talentați, menținându-și taxele de școlarizare scăzute și oferind un pachet generos de burse de peste 2,5 milioane de lire sterline pe an.
Dacă aveți întrebări sau întrebări cu privire la burse disponibile pentru 2018/19, vă rugăm să nu ezitați să contactați echipa de întrebări pentru studenți.
Datele internaționale de începere a studenților
Pentru noii studenți internaționali, evenimentele de orientare încep la 14 septembrie 2018 . Acest timp suplimentar este conceput special pentru a ajuta noii studenți internaționali să se stabilească în Marea Britanie și în GCU înainte de începerea învățării și predării generale a studenților.
În această perioadă, vor avea loc o serie întreagă de activități distractive și informative, inclusiv campus și excursii în oraș, precum și evenimente binevenite, unde puteți întâlni și alți studenți internaționali.
Opțiunea de limbă
Elevii pot alege să studieze module de limbă ca parte a acestui grad. GCU oferă module în franceză, spaniolă, germană și italiană și fiecare este oferită la diferite niveluri, în funcție de cunoștințele dvs. de bază.
Schimbul internațional de studii
Pentru a vă îmbunătăți viziunea globală, puteți adăuga experiență internațională în programul dvs., alegând un schimb de studii cu una dintre instituțiile partenere din Europa, America de Nord și noi oportunități în America Latină și Asia.
Chartered Institute of Marketing
Institutul de Marketing Chartered (CIM) este organismul de conducere profesionist pentru comercianții din întreaga lume și există pentru dezvoltarea profesiei de marketing, menținerea standardelor profesionale și îmbunătățirea abilităților practicanților de marketing.
GCU și-a unit forțele cu CIM pentru a oferi studenților posibilitatea de a obține calificări profesionale prin CIM Graduate Gateway. Calificările CIM sunt foarte căutate de către angajatori și hărți alături de gradele noastre, ceea ce asigură faptul că oferim studenților cele mai bune oportunități pentru o carieră de marketing de succes.
Metode de evaluare
Programul este acreditat de Institutul de Marketing Chartered (CIM), care este organismul profesional pentru marketing în Regatul Unit. Acest lucru înseamnă că valorile CIM programul nostru și absolvenții noștri, de asemenea, obține o scutire parțială de la examenele de diplomă CIM. Diploma CIM conduce la apartenența la CIM și la o posibilitate suplimentară de a câștiga titlul râvnit de Chartered Marketer.
Abordarea noastră față de învățare, predare și evaluare este adaptată nevoilor sectorului de marketing. Noi adoptăm o gamă largă de metode de învățare și predare pentru a vă asigura că dobândiți cunoștințele necesare și înțelegeți natura globală a marketingului, dezvoltându-vă, de asemenea, aptitudinile intelectuale și personale.
Programul nostru este conceput pentru a spori capacitatea de angajare și competența profesională a absolvenților noștri cu abilitățile și atributele cerute de angajatori într-o economie globală și să le ofere cunoștințele, abilitățile și atributele de a fi lideri responsabili ai viitorului.
Misiunile noastre încurajează dezvoltarea și aplicarea de abilități precum evaluarea, analiza și judecata în contextul marketingului. De exemplu, studenții noștri de nivel trei se angajează în modulul E-Marketing, unde, după ce au învățat teoria și practica marketingului pe internet, aceștia trebuie să acționeze ca "consultanți de marketing pe internet". Aceștia evaluează capacitățile actuale de marketing pe internet ale unei organizații alese și fac recomandări cu privire la modul în care ar putea fi îmbunătățit marketingul online. program și absolvenții noștri, de asemenea, scutirea parțială de la examenele de diplomă CIM. Diploma CIM conduce la apartenența la CIM și la o posibilitate suplimentară de a câștiga titlul râvnit de Chartered Marketer.
Abordarea noastră față de învățare, predare și evaluare este adaptată nevoilor sectorului de marketing. Noi adoptăm o gamă largă de metode de învățare și predare pentru a vă asigura că dobândiți cunoștințele necesare și înțelegeți natura globală a marketingului, dezvoltându-vă, de asemenea, aptitudinile intelectuale și personale.
Programul nostru este conceput pentru a spori capacitatea de angajare și competența profesională a absolvenților noștri cu abilitățile și atributele cerute de angajatori într-o economie globală și să le ofere cunoștințele, abilitățile și atributele de a fi lideri responsabili ai viitorului.
Misiunile noastre încurajează dezvoltarea și aplicarea de abilități precum evaluarea, analiza și judecata în contextul marketingului. De exemplu, studenții noștri de nivel trei se angajează în modulul E-Marketing, unde, după ce au învățat teoria și practica marketingului pe internet, aceștia trebuie să acționeze ca "consultanți de marketing pe internet". Aceștia evaluează capacitățile actuale de marketing pe internet ale unei organizații alese și fac recomandări cu privire la modul în care ar putea fi îmbunătățit marketingul online.
Metode de predare
Subliniem metodele de învățare care vă încurajează să participați activ, să lucrați în echipe, să analizați situațiile și problemele din viața reală, să aplicați gândirea etică și durabilă în afaceri și să folosiți abilitățile profesionale pentru a comunica soluții.
Prin GCULearn, mediul virtual de învățare al universității, veți avea acces la materialele cursului, la citirea resurselor, evaluări și feedback online. Folosind GCU Learn, vei întreprinde activități și sarcini online, vei asculta podcast-uri, vei fi implicat în grupurile de discuții online și vei lua parte la bloguri, wiki-uri și activitățile de învățare pe Twitter.
De-a lungul cursului, vă veți implica în proiecte live cu partenerii din industrie, care vă vor pune la dispoziție sugestii de proiectare și veți oferi un feedback student la unu la unu.
Schimbul internațional este încurajat prin legături formale și informale cu instituțiile corespunzătoare, de exemplu America - Iowa
Admitere
Curriculum
Ce vei studia
Anul 1
Cultura și comportamentul la locul de muncă, Afacerea științelor sociale, Fundamentele marketingului, Fundamentele managementului financiar, Probleme și provocări economice internaționale, modul opțional
Anul 2
Societate, Angajabilitate și Afaceri, Elemente esențiale ale managementului resurselor umane, Design de marketing și creativitate, Managementul mărcii, Comportamentul de cumpărare al consumatorilor, modul opțional
Anul 3
Provocarea valorii întreprinderii, Metode de cercetare în afaceri, Strategie de marketing internațional, Comunicații de marketing internațional, Afaceri și marketing digital, modul opțional
Anul 4
Disertație de onoare, Schimbarea perspectivelor în marketing internațional, Marketing global de brand, Strategie de publicitate internațională, modul opțional
Modulele opționale includ analiza datelor și marketingul social.
Burse și finanțare
Oportunități de carieră
Cariera ta
Absolvenții se bucură de perspective excelente de carieră atât în țară, cât și în străinătate, în organizații corporative, întreprinderi mici și în sectorul public și al treilea, într-o varietate de roluri de marketing. Cei cu un interes deosebit sau un fler creativ pot găsi de lucru în domenii mai de nișă, cum ar fi publicitatea și relațiile publice.
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licențiat în Marketing Management
- Venlo, Ţările de Jos
Licențiat în Afaceri Internaționale (BIB)
- Ottawa, Canada
BA (Hons) Managementul Afacerilor (Marketing) cu Anul Fundației
- Berlin, Germania