BA (Onoruri) în învățământul special

Generalități

Programul de descriere

Obiectivele programului

Programul BA (Hons) în educație specială [BA (SE)] își propune să cultive practicieni angajați și calificați pentru bunăstarea persoanelor cu nevoi speciale, în special în domenii legate de educație și împuternicirea comunităților. Elevii vor învăța despre tipurile și caracteristicile nevoilor speciale, abordarea de evaluare și intervenție, contextul mai larg de mediu, limbă și contexte sociale, precum și aspecte legate de incluziunea socială, abilitarea și calitatea vieții persoanelor cu nevoi speciale. Absolvenții programului sunt de așteptat să fie practicieni competenți în școli și comunități, care posedă cunoștințele, aptitudinile și valorile necesare pentru a contribui la domeniul educației speciale. După finalizarea cu succes a programului, elevii vor putea:

  1. să demonstreze o înțelegere a nevoilor speciale și a rolurilor diferitelor părți interesate;
  2. să evalueze problemele etice și să promoveze egalitatea de șanse și drepturi în ceea ce privește nevoile educaționale speciale;
  3. formularea și punerea în aplicare a planurilor de intervenție pentru sprijinirea persoanelor cu nevoi speciale în școală și în comunitate;
  4. să demonstreze capacitatea de a interacționa eficient cu familiile, școlile și comunitățile pentru a facilita includerea și pentru a spori calitatea vieții pentru persoanele cu nevoi speciale; și
  5. analiza și rezolvarea problemelor legate de educația și dezvoltarea persoanelor cu nevoi speciale prin integrarea teoriilor, a literaturii empirice, a considerentelor etice și a experienței practice.

Caracteristicile programului

  • O structură puternică de cadre didactice - specialiști în domeniul dizabilităților de dezvoltare și de învățare, nevoi speciale, servicii de asistență, consiliere și asistență socială - pentru a oferi studenților experiență de învățare imersivă în învățământul special.
  • O bază academică fermă în studiul holistic al educației speciale - o multitudine de cursuri care tind împreună aspectele educaționale, fizice și sociale ale educației speciale.
  • O abordare interdisciplinară a designului de curriculum, care răspunde nevoilor de dezvoltare și de învățare în contexte personale, școlare și comunitare.
  • Pregătirea profesională printr-o practică în setările reale de lucru și proiectul final pe teme auto-selectate.
  • Laboratoare clinice desemnate cu facilități și resurse de ultimă oră pentru pregătirea hands-on.

Structura programului

Cerința totală de punct de credit pentru gradul BA (SE) este de 121 și în mod normal aceasta necesită patru ani de studiu cu normă întreagă. Structura programului este rezumată mai jos.

Domeniu
  • Cursuri de fundație
  • Cursuri avansate
  • Experienta practica
    30 cps

    18 cps

    12 cps

    Educatie generala 22 cps Îmbunătățirea limbajului 9 cps Elective (inclusiv cel de-al doilea minor sau minor) 30 cps Total: 121 cps

Notă: Clasele se vor desfășura în campusul Tai Po și Centrul de studiu Tseung Kwan O / Centrul de studiu prin satelit Kowloon Tong / Centrul sportiv, conform deciziei Universității.

Perspective de carieră / calificări profesionale

Abilitățile și perspectivele studenților dezvoltate prin BA (SE) vor avea o valoare deosebită în carierele legate de serviciile sociale, dezvoltarea comunitară și de afaceri legate de educație în cadrul organizațiilor guvernamentale și neguvernamentale. Pozițiile posibile pot include:

  • Coordonator / Facilitator pentru Educație Specială în ONG-uri, centre de reabilitare, ateliere protejate și unități de instruire etc. pentru a oferi servicii de evaluare și management al cazurilor, sprijin familial și coordonarea îngrijirii la domiciliu persoanelor cu dizabilități;
  • Responsabil de proiect, ofițer de legătură sau ofițer comunitar de sprijin în agenții guvernamentale și neguvernamentale, organizații de caritate, întreprinderi private, grupuri comunitare etc., pentru a lucra cu serviciile comunității și cu alți profesioniști;
  • Ofițer executiv sau ofițer de egalitate de șanse în cadrul organizațiilor guvernamentale, non-guvernamentale și private pentru a facilita autoadoptarea și / sau negocierea în numele persoanelor cu dizabilități; și
  • Asistent didactic, Mentori de învățare sau Coordonator de proiect în medii de învățare principale și speciale, cum ar fi școli, ONG-uri, centre de reabilitare și unități de sprijin pentru învățare.

Absolvenții pot, de asemenea, să-și continue dezvoltarea profesională prin studii postuniversitare și să-și extindă orizontul de carieră la profesioniștii din domeniul învățământului / profesorilor, terapeuților ocupaționali, patologilor limbajului de vorbire, asistenților sociali, specialiștilor în plasarea forței de muncă sau consultanților în domeniul educației incluzive și speciale.

Observații: Programul BA (SE) facilitează studenții să urmeze o carieră în ceea ce privește educația și serviciile umane. Finalizarea programului nu va conduce la statutul de profesor calificat (QTS) în Hong Kong. La absolvire, studenții care sunt interesați să urmeze o formare profesională a cadrelor didactice pot solicita o diplomă postuniversitară în învățământ (PGDE) sau programe care acordă o calificare QTS.

Ultima actualizare Feb 2019

Despre facultate

The Education University of Hong Kong is a publicly funded tertiary institution dedicated to the advancement of teaching and learning, through a diverse offering of academic and research programmes on ... Citeste mai mult

The Education University of Hong Kong is a publicly funded tertiary institution dedicated to the advancement of teaching and learning, through a diverse offering of academic and research programmes on teacher education and complementary social sciences and humanities disciplines. Citește mai puţin