BA Design, Fashion Communications
VIAMODA
Informatie cheie
Locația campusului
Warsaw, Polonia
Limbi Străine
Lustrui
Formatul de studiu
În campus
Durata
7 semesters
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 3.100 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
În timpul comunicărilor de modă
În timpul studiilor, VIAMODA învață cum să folosească instrumente și sisteme de comunicare pentru a promova companiile și brandurile de modă, a crea campanii de publicitate, grafică și lucrări fotografice și activități în spațiul Internet (e-commerce, e-marketing).
Studiile sunt predate în limba poloneză cu normă întreagă și part-time.
Studenții noștri primesc cunoștințe despre modul de organizare a evenimentelor de modă, potrivite pentru scopul promoțional dorit, specificitatea mărcii, bugetul și așteptările grupului țintă.
Prelegeri și cursuri practice cu personal didactic cu experiență - vă permit să învățați limbajul profesional, principiile și conceptele care supraveghează și controlează industria modei și pregătiți elevii să devină critici, experți și promotori de modă eficienți.
VIAMODA oferă posibilitatea de a proiecta independent împrejurimile și estetica spațiului de colectare și de vânzare - elemente de stilizare și Merchandising vizual.
Cu toate acestea, în primul rând, oferim studenților noștri șansa de a câștiga numeroase contacte profesionale în timpul studiilor, astfel încât aceștia să poată obține experiență practică bazată pe cunoștințele și abilitățile lor.
Datorită colaborării strânse cu companiile și organizațiile de modă, Universitatea permite studenților săi să participe, în timp ce studiază, în pregătirea proiectelor de colectare autentice, cele mai bune fiind implementate în producție. Prin stabilirea acestui produs in conditiile in care compania de imbracaminte functioneaza pe piata, aceasta creeaza o oportunitate unica pentru ca studentii acestei specializari sa participe la procesul de creare a propriilor produse, in timp ce studentii de specializare in comunicare le promoveaza pe piata modei.
Cariera după terminarea acestei specialități:
- Specialist în marketing și manager de marcă
- Specialist în vânzarea cu amănuntul în comerțul cu amănuntul
- Trend Forecaster și specialist în comunicare
- Promotorul de moda
- Creative Director (Art Director)
- Antreprenor independent
DOCUMENTE NECESARE
- chestionarul privind datele personale online și o cerere de admitere,
- originalul certificatului care dă dreptul candidatului să solicite admiterea la o instituție de învățământ superior, însoțit de o traducere, de legalizare în țara în care a fost eliberat sau de ambasadă, de nostrificare atunci când este necesar,
- o fotocopie certificată a pașaportului și o viză sau permis de ședere valabil,
- un nivel suficient de certificat de competență în limba poloneză,
- 2 fotografii, dimensiuni 35x45mm, goale, pe fundal deschis (semnat),
- 1 fotografie colorată într-o formă electronică (236x295 pix, 300 dpi, JPG)
- un certificat medical,
- o fotocopie a asigurării valabile,
- auto-prezentare (format pdf, care nu depășește 50MB), care vă descrie interesele și inspirațiile cu accentul pe artă, cultură, comunicații și / și modă și vă va ajuta foarte mult în evaluarea predispoziției și motivației candidatului,
- dovada taxei de admitere plătită direct contului bancar al Universității VIAMODA .
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Managementul mărcii de licență
- Berlin, Germania
Licențiat cu distincție în Design de Brand
- Toronto, Canada
BA (Hons) Graphic Branding and Identity
- London, Regatul Unit