Scopul programului

Scopul programului este de a oferi studenților competențe academice, profesionale și manageriale necesare în industria ospitalității și turismului. Studenții vor fi expuși unui mediu creativ de învățare și antreprenorial pentru a dezvolta atribute puternice de conducere și cultura profesională orientată spre ospitalitate. Programul stimulează principiile academice prin învățare reflectivă și gândire critică în cursuri teoretice și profesionale și ca incubator, sprijină studenții în utilizarea abordărilor multidisciplinare în management, rezolvarea problemelor, luarea de decizii eficiente și cele mai bune practici de afaceri. Împreună cu stagiile și experiența de lucru, programul oferă studenților o oportunitate pentru crearea de rețele profesionale pentru a-și avansa cariera viitoare. Absolvenții se vor aștepta să fie angajați în posturi de supraveghere / manageriale și să lucreze în diferite organizații din industria ospitalității și a turismului.

Cerințe de intrare

Min. 50% din certificatul de lăsare a școlii gimnaziale superioare

Obiectivele programului

La finalizarea acestui grad, studenții trebuie să:
  • Obține o cunoaștere cuprinzătoare cu privire la domeniul de aplicare și operațiunile din industria ospitalității și a turismului;
  • Fuzionează învățarea experiențială și în clasă în implementarea conceptelor și teoriilor de management în diverse contexte de afaceri și turism;
  • Dezvoltați „abilități soft” și abilități tehnice manageriale;
  • Dobândiți atributele unui angajat la nivel de supraveghere, împreună cu abilități de organizare și conducere;
  • Pune bazele educației ulterioare în disciplină și învățare pe tot parcursul vieții.
Cunoașterea și înțelegerea subiectului:
  • Înțelegeți natura și sfera diversificată a industriei ospitalității și turismului, împreună cu dimensiunile sale socio-culturale;
  • Înțelegeți funcțiile și apreciați dinamica complexă a operațiunilor, produselor și organizațiilor din domeniul ospitalității și turismului pe o piață globalizată;
  • Recunoaște dezvoltarea și impactul industriei asupra economiei naționale și internaționale;
  • Înțelegeți și aplicați teorii, concepte și metodologii care sunt centrale în setările și operațiunile de ospitalitate și turism;
  • Recunoaște diferențele culturale asociate cu munca managerială;
  • Introduceți sisteme de management care vor fi întâlnite la locul de muncă și înțelegeți procesul calității serviciilor.
Aptitudini intelectuale:
  • Dezvoltați abilități pentru a facilita percepția și analiza situațiilor de afaceri care îmbunătățesc abilitățile creative și prescriptive de a le aborda;
  • Identificați, evaluați și sintetizați diverse opinii sau declarații academice cu privire la diferite probleme de afaceri sau operaționale din cadrul ospitalității și turismului;
  • Recunoaște caracteristicile și tehnicile operațiunilor hoteliere, conducere, planificare și control și înțelege sistemele de management întâlnite în zona de lucru;
  • Dezvoltarea valorilor etice și competențelor etice profesionale prin studii de caz, vizitatori, sarcini, ateliere și stagii de angajare;
  • Promovarea unei culturi profesionale de servicii orientate către client și excelență organizațională.
Aptitudini transferabile:
  • Aplicați competențele și abilitățile profesionale dezvoltate în program într-o abordare antreprenorială pentru a gestiona natura diversificată a industriei;
  • Aplică aspecte tehnice și funcții operaționale ale ospitalității și turismului;
  • Explicați și aplicați practici de afaceri solide și strategii de management pentru a naviga într-o organizație pe o piață competitivă și pentru a asigura creșterea și sustenabilitatea organizațională;
  • Utilizați „abilitățile soft” manageriale și acceptați responsabilitatea și responsabilitatea pentru determinarea și atingerea obiectivelor organizaționale;
  • Implementarea procesului de management utilizat pentru a ține pasul cu schimbările și evoluțiile în domeniul managementului ospitalității și al turismului;
  • Schimbați-vă într-un manager reflectorizant pentru a menține actualizarea competențelor și abilităților profesionale necesare și pentru a aplica noi învățări în situații în schimbare.

Perspectivele de carieră

Absolvenții se vor aștepta să fie angajați în posturi de supraveghere / manageriale în hoteluri, restaurante, companii de catering, agenții de turism, companii aeriene și multe alte afaceri conexe.

Studiu de mărturie

"Îmi place atmosfera de la Colegiu și există o mulțime de oportunități de a face orice vrei. Abia aștept să înceapă stagiul meu de vară."

Radha Shrestha

Nepal, anul I

Durată

Durata normală a programului este de patru ani (opt semestre), timp în care este de așteptat ca studentul să finalizeze cu succes creditele necesare pentru a absolvi.

Pathway programului

120611_Skjermbilde2019-09-05kl.09.37.07.png

Cerințe de ospitalitate

42 de credite, 84 ECTS

  • Introducere în managementul ospitalității, 3 credite, 6 ECTS
  • Alimente
  • Internship I, 1 credit, 2 ECTS
  • Management culinar, 3 credite, 6 ECTS
  • Camere Divizia Management, 3 credite, 6 ECTS
  • Managementul operațiunilor restaurantului, 3 credite, 6 ECTS
  • Alimente
  • HRM pentru industria ospitalității, 3 credite, 6 ECTS
  • Internship II, 1 credit, 2 ECTS
  • Întâlniri, conferințe
  • Internship III, 1 credit, 2 ECTS
  • Venituri din ospitalitate
  • Proiect de final de an, 3 credite, 6 ECTS
  • Gestionarea calității serviciilor, 3 credite, 6ECTS
  • inovație
  • Metode de cercetare, 3 credite, 6 ECTS
Cerințe de turism

18 credite, 36 ECTS

  • Introducere în călătorie
  • Marketing pentru ospitalitate
  • Antreprenoriat în ospitalitate
  • Turism de interes special, 3 credite, 6 ECTS
  • Managementul destinațiilor turistice, 3 credite, 6 ECTS
  • Durabilitatea în ospitalitate
Ospitalitate

15 credite, 30 ECTS

  • Vin
  • Alimente
  • Sisteme de informații despre ospitalitate, 3 credite, 6 ECTS
  • Cunoştinţe
  • Comportamentul consumatorilor în ospitalitate
  • Turism internațional, 3 credite, 6 ECTS
  • Turism cultural, 3 credite, 6 ECTS
Cerințe de afaceri

21 Credite, 42 ECTS

  • Introducere în contabilitate I (R), 3 credite, 6 ECTS
  • Introducere în contabilitate II (R), 3 credite, 6 ECTS
  • Comportament organizațional, 3 credite, 6 ECTS
  • Politica de piață
  • Drept comercial, 3 credite, 6 ECTS
  • Introducere în management, 3 credite, 6 ECTS
  • Management strategic, 3 credite, 6 ECTS
Limba engleză cerințe

06 Credite, 11 ECTS

  • Engleza universitară, 3 credite, 5 ECTS
  • Engleză academică, 3 credite, 6 ECTS
Calculator

12 credite, 16 ECTS

  • Comunicări interactive în industria ospitalității, 3 credite, 4 ECTS
  • Comerț electronic în ospitalitate
  • Matematica de afaceri, 3 credite, 4 ECTS
  • Aplicații statistice în afaceri, 3 credite, 4 ECTS
Electivi generali de educație

12 credite, 21 ECTS

  • Franceză pentru ospitalitate I, 3 credite, 4 ECTS
  • Franceză pentru ospitalitate II, 3 credite, 4 ECTS
  • Greacă pentru ospitalitate I, 3 credite, 4 ECTS
  • Greacă pentru ospitalitate II, 3 credite, 4 ECTS
  • Introducere în istoria cipriotă, 3 credite, 5 ECTS
  • Etică aplicată, 3 credite, 5 ECTS
  • Înțelegere culturală
  • Sau orice altă opțiune disponibilă
Program predat în:
  • Engleză
Ultima actualizare Septembrie 5, 2019
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Oct 2019
Oct 2020
Duration
4 anii
La zi
Deadline
Contactează şcoala
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
După locații
După dată
Start Date
Oct 2019
End Date
Sept 2023
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
Start Date
Oct 2020
End Date
Sept 2024
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.

Oct 2019

Location
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
End Date
Sept 2023

Oct 2020

Location
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
End Date
Sept 2024