BA în Tehnologii Inovatoare pentru Comunicare Digitală
Link Campus University
Informatie cheie
Locația campusului
Rome, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* 500 €: taxa de înscriere nerambursabilă
Introducere
Licența în Tehnologii inovatoare pentru inovarea și curriculumul digital al comunicației digitale vă va oferi o educație multidisciplinară care vizează proiectarea de soluții interactive pentru diverse domenii de aplicare, cum ar fi educația, turismul, mobilitatea, divertismentul și moștenirea culturală, precum și lansarea lor pe piață. prin canale digitale.
Curriculum
Curriculumul Inovare și Digital, care este oferit ca parte a programului de studii în Tehnologii inovatoare pentru comunicare digitală, oferă o formare multidisciplinară orientată spre luarea în considerare a perspectivei utilizatorului în toate fazele dezvoltării aplicațiilor digitale inovatoare. Acești pași includ: identificarea nevoilor anumitor clienți țintă, dezvoltarea unui prototip al aplicației, evaluarea ușurinței sale de utilizare și lansarea produsului prin diverse canale digitale.
Punctul forte al acestui grad este crearea unei viziuni integrate a ceea ce înseamnă a face inovație, începând cu o analiză atentă a nevoilor utilizatorilor (prin interviuri, focus grupuri, chestionare, ateliere interactive și așa mai departe) și cunoștințe aprofundate. a numeroaselor tehnologii digitale disponibile astăzi (nu doar mobile, ci și legate de Internetul lucrurilor, Inteligența artificială și Big Data).
Colaborarea cu centrele de cercetare ale Universității îmbogățește experiența educațională. Mulți profesori sunt de fapt cercetători la DASIC (Centrul de Administrare Digitală și Inovare Socială), un centru de cercetare care angajează studenții într-o varietate de proiecte axate pe aplicarea noilor tehnologii la nivel corporativ, instituțional și social, cu scopul de a îmbunătăți producția. , administrare și procese de consum prin inovare și optimizare.
Primul an
Eu semestru
- Tehnologii informaționale și aplicații digitale
- Sociologia mass-media și comunicarea
- Cultura media vizuală și digitală
- Vorbitul în public
Semestrul II
- Psihologia inovării
- Istoria contemporană și istoria mass-media
- Legea mass-media
- Antropologia vizuală
Abilități opționale de grup
- Social media
- Interacțiunea om-calculator (HCI)
- Realizare film digital si productie video
- Laborator de teză
Modul opțional de grup opțional
- Limbă și cultură
- Logică
- Creare inovatoare de startup
Al doilea an
Eu semestru
- Mass-media și religie
- Modulul I și modulul II de povestire interactivă
- Comunicare corporativă și instituțională
- Economie digitală și marketing modulul I și modulul II
Semestrul II
- Economie digitală și marketing modulul I și modulul II
- studii pe internet
- Cercetare socială digitală
Abilități opționale de grup
- Social media
- Interacțiunea om-calculator (HCI)
- Realizare film digital si productie video
- Laborator de teză
Al treilea an
Eu semestru
- Design media digitală
- Managementul social media
- Introducere în inteligența artificială
- Antreprenoriat și inovare
- Scriere pentru medii digitale
Semestrul II
Abilități opționale de grup
- Social media
- Interacțiunea om-calculator (HCI)
- Realizare film digital si productie video
- Laborator de teză
Modul opțional de grup opțional
- Limbă și cultură
- Logică
- Creare inovatoare de startup
- Alte cunoștințe lingvistice
- Etapă
- Disertație finală
Galerie
Burse și finanțare
Universitatea oferă un număr limitat de burse parțiale.
Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
La finalizarea programului, ca absolvent, veți ieși echipat cu o gamă diversă de cunoștințe, abilități și talente, poziționându-vă să excelați atât în întreprinderile private, cât și în organizațiile publice. Veți dobândi expertiza necesară pentru a înțelege paradigmele și limbajele în continuă evoluție ale comunicării digitale, permițându-vă să creați conținut și formate adaptate special ecosistemului digital. În plus, veți învăța cum să dezvoltați produse și servicii interactive și multimedia.
Oportunitățile de angajare includ:
- Strategist în inovare: în calitate de strateg în inovare, veți analiza tehnologiile disponibile pe piață, identificând nevoile reale ale utilizatorilor. Pe baza acestor informații, veți identifica experiența optimă de interacțiune.
- Designer de experiență de utilizator: în calitate de designer de experiență de utilizator, veți crea prototipuri pentru aplicații digitale. Veți defini funcționalitățile și structura acestora, veți dezvolta elemente grafice și identități vizuale și veți valida aceste aspecte cu potențialii utilizatori finali.
- Social Media Manager: În rolul de social media manager, veți determina cele mai eficiente metode de comunicare pentru aplicația digitală. Aceasta presupune identificarea canalelor prin care va ajunge la publicul țintă. Mai exact, veți defini utilizarea canalelor de social media într-o strategie de comunicare mai largă.