BBA în Administrarea Afacerilor: Comunicare de Marketing

University of Nicosia

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

BBA în Administrarea Afacerilor: Comunicare de Marketing

University of Nicosia

  • Durata (ani): 4
  • Calificarea acordată: Licențiat în Administrarea Afacerilor
  • Nivelul de calificare: diplomă de licență (primul ciclu)
  • Limba de predare: engleza (cursuri de primă și de-a doua ani, oferite și în limba greacă)
  • Mod de studiu: Full-time sau Part-time
  • Credite ECTS minime: 240

Profilul programului

General

  1. Obțineți expertiză în administrarea afacerilor și într-una din următoarele concentrații: Managementul petrolului și al gazelor; Spirit antreprenorial și inovare; Finanțe și economie; Managementul resurselor umane; Sisteme informatice și medii sociale; Managementul; Comunicări de marketing; Administrație publică; și Real Estate.
  2. Demonstrați cunoștințele despre procesele de afaceri și capacitatea de a evalua atractivitatea industriei, identificarea riscurilor și a oportunităților de a face afaceri într-un mediu global.
  3. Alegeți și aplicați metodologii cantitative sau calitative adecvate pentru a analiza problemele și pentru a utiliza instrumentele tehnologice și analitice moderne necesare pentru a sprijini procesul de luare a deciziilor în cadrul organizațiilor.
  4. Dezvoltați abilitățile de conducere și organizare în vederea comunicării viziunii, a inspira angajații și a promova inovația și schimbarea.
  5. Identificarea și evaluarea problemelor etice și comunicarea rezoluțiilor justificabile pentru situații practice.
  6. Demonstrați competența în comunicare și dezvoltați abilitățile de lucru în echipă.

Obiective specifice de concentrare

  1. Obțineți cunoștințele, aptitudinile și competențele necesare pentru a planifica, proiecta, dezvolta și implementa publicitatea, promovarea vânzărilor, marketingul direct, relațiile publice, vânzările personale și campaniile interactive / internet.
  2. Dezvoltați o înțelegere a importanței integrării diferitelor instrumente de comunicare în marketing.
  3. Înțelegeți schimbările, tendințele și provocările din domeniul comunicațiilor de marketing.
  4. Planificați, implementați și evaluați un program integrat de comunicații de marketing.

Perspectivele de carieră

La finalizarea cu succes a programului, absolvenții vor putea fi angajați în sectorul privat și public de diferite tipuri de organizații, cum ar fi organizațiile de servicii financiare, companiile media, agențiile de publicitate și organizațiile de hotel și de turism. Absolvenții pot obține, de asemenea, locuri de muncă în sectoarele de retail și de producție.

Accesul la studii ulterioare

După absolvire, studenții pot avea acces direct la studii postuniversitare (MBA, MSc, MA, MRes, MPhil și doctorat).

Evaluare

Evaluarea cursului cuprinde, de obicei, un examen final complet și o evaluare continuă. Evaluarea continuă poate include, printre altele, termenele pe termen mediu, proiectele și participarea în clasă.

Scrisurile scrise sunt calculate pe baza ponderii examenului final și a evaluării continue și a marcajelor numerice reale obținute în aceste două componente de evaluare. Pe baza clasei cursului se calculează media punctului semestrului elevului (GPA) și media punctuală cumulată (CPA).

Cerințe de absolvire

Studentul trebuie să completeze 240 de ECTS și toate cerințele programului.

Este necesară o medie minimă de punctaj cumulat (CPA) de 2,0. Astfel, deși un "D-" este un grad PASS, pentru a obține un CPA de 2,0 este necesar un grad mediu de "C".

Rezultatele învățării

General

Până la sfârșitul programului, absolvenții vor putea:

  1. Gestionați problemele legate de mediul organizațional și aplicați principii, metode și instrumente conceptuale pentru a rezolva problemele legate de afaceri
  2. Identificați natura complexă crescândă a afacerilor și economiei globale și impactul acesteia asupra managementului și creșterii unei organizații.
  3. Îmbunătățiți procesele și procedurile de afaceri pentru a răspunde provocărilor și pentru a excela sub o concurență intensă.
  4. Adoptați o abordare etică în gestionarea practicilor corporative pentru a aborda și rezolva presiunea sporită din partea organelor guvernamentale și a forurilor internaționale.
  5. Evaluarea critică a datelor colectate, analizarea și interpretarea constatărilor pentru luarea deciziilor în cunoștință de cauză.
  6. Identificați și utilizați instrumente adecvate de cercetare și de simulare a afacerilor.
  7. Utilizați abilitățile necesare în procesul de negociere și rezolvarea conflictelor pentru reînnoirea colaborărilor cu valoare adăugată
  8. Analizați și evaluați critic principalele caracteristici, punctele tari și punctele slabe ale fiecărui instrument de comunicare de marketing.
  9. Elaborarea unui program integrat de comunicare în marketing.
  10. Planificați, proiectați, implementați și evaluați publicitatea, promovarea vânzărilor, marketingul direct, relațiile cu publicul, vânzările personale și campaniile interactive / internet.
  11. Identificați și evaluați provocările cheie, evoluțiile și tendințele care influențează diferitele instrumente de promovare și canalele de comunicare.

Burse - ajutor financiar

Universitatea oferă burse și ajutoare financiare studenților cu normă întreagă, sub formă de burse academice de merit, asistență financiară, burse sportive și programe de studiu de lucru în campus.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
  • Greacă
University of Nicosia

Ultima actualizare November 22, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
4 anii
Cu jumătate de normă
Cu normă întreagă
Price
Preţ
8,940 EUR
Școlarizarea anuală a studenților locali / UE; € 9,120 Studenții internaționali de școlarizare anuală
Information
Deadline
Contact school
Locations
Cipru - Nicosia, Nicosia
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contact school
Data terminării Contact school
Dates
Sept. 2019
Cipru - Nicosia, Nicosia
Termen limită de aplicare Contact school
Data terminării Contact school