• Durata (ani): 4
  • Calificat: Licențiat în Administrarea Afacerilor în Marketing
  • Nivelul de calificare: diplomă de licență (primul ciclu)
  • Limba de predare: engleza (cursuri de primă și de-a doua ani, oferite și în limba greacă)
  • Mod de studiu: Full-time sau Part-time (Unele cursuri sunt de asemenea oferite prin E-learning)
  • Credite ECTS minime: 240

Profilul programului

Programul BBA de marketing își propune să ofere studenților o înțelegere cuprinzătoare și holistică a principiilor de bază de marketing, concepte, instrumente, tendințe și evoluții în teoria și practica de marketing modern.

Universitatea noastră este listată ca fiind una dintre "Parteneriatul Universitar" al Institutului Chartered de Marketing din Marea Britanie (CIM), care permite studenților noștri să fie listați ca Membri Afiliat (Studenți) cu CIM. CIM este cel mai mare organism de marketing profesional din lume, cu membri din peste 120 de țări și centre de studii acreditate în peste 40 de țări. Puteți deveni membru CIM afiliat (studenți) în timp ce studiați în programul BBA Marketing și obțineți acces la multe beneficii care vor sprijini studiile universitare și vă vor ajuta să vă dezvoltați cariera. Pentru mai multe informații, accesați aici: https://www.unic.ac.cy/ECTS_Syllabi/CIM_Affiliate_Flyer.pdf

Programul de Marketing BBA este în prezent singurul program de marketing în Cipru, care este acreditat de Institutul de Marketing din Marea Britanie și are un Graduate Gateway (GG). Elevii vor fi scutiți pe baza APL de la L4 Marketing. Ei vor trebui să treacă două module, Comunicare integrată (obligatorie) plus un modul electiv pentru a obține certificatul L4 în marketingul profesional (*).

Elevii vor fi, de asemenea, scutiți pe baza APL pentru marketingul strategic L6. Ei vor trebui să treacă două module, Mastering Metrics (Obligatoriu) plus un modul electiv pentru obținerea diplomei L6 în marketingul profesional (*).

* Pentru ambele cazuri, studenții trebuie să ia și să treacă 17 cursuri de marketing din Secțiunea A a Căii Academice, precum și MKTG-291 (Marketing), MGT-281 Introducere în Management și BADM-480 Stagiu de Practică (trebuie să fie Marketing concentrat) .

Perspectivele de carieră

Marketingul este un domeniu care se caracterizează prin schimbări și provocări continue. Acesta se numără printre domeniile cele mai rapide de afaceri și organizații non-profit, atât la nivel național, cât și la nivel internațional. Datorită naturii extrem de competitive a domeniului și a caracterului său "în evoluție" rapidă, există o cerință pentru absolvenții competenți. Oportunități de carieră la nivel de licență de la managementul relațiilor cu clienții, publicitatea, gestionarea produselor și mărcii, dezvoltarea afacerilor, relații publice, vânzări, cercetare de piață, planificare de marketing și distribuție. Absolvenții pot găsi un loc de muncă într-o varietate de sectoare, cum ar fi: sectorul serviciilor financiare, servicii profesionale (contabilitate, asigurări, juridice etc.), sectorul de producție, organizațiile non-profit, învățământul terțiar, sectorul medical și sectorul comerțului cu amănuntul.

Accesul la studii ulterioare

După absolvire, studenții au acces direct la studii suplimentare, adică admiterea la un program de masterat, fără a fi nevoie să ia examene de admitere sau examene suplimentare sau să ia cursuri de fundație pentru a fi admiși.

Evaluare

Evaluarea cursului cuprinde, de obicei, un examen final complet și o evaluare continuă. Evaluarea continuă poate include, printre altele, termenele pe termen mediu, proiectele și participarea în clasă.

Scrisurile scrise sunt calculate pe baza ponderii examenului final și a evaluării continue și a marcajelor numerice reale obținute în aceste două componente de evaluare. Pe baza clasei cursului se calculează media punctului semestrului elevului (GPA) și media punctuală cumulată (CPA).

Cerințe de absolvire

Studentul trebuie să completeze 240 de ECTS și toate cerințele programului.

Este necesară o medie minimă de punctaj cumulat (CPA) de 2,0. Astfel, deși un "D-" este un grad PASS, pentru a obține un CPA de 2,0 este necesar un grad mediu de "C".

Rezultatele învățării

La finalizarea programului elevul va fi capabil:

  1. Identificați conceptele cheie de marketing și stabiliți relațiile și aplicațiile practice ale acestora într-o varietate de organizații și setări.
  2. Determinați și evaluați preocupările contemporane și evoluțiile existente în domeniul marketingului atât pe piețele locale cât și pe cele internaționale.
  3. Relaționați teoria și analiza marketingului cu problemele actuale de marketing, provocările și problemele.
  4. Identificați și utilizați surse relevante de informații care susțin domeniul de marketing.
  5. Examinați și evaluați relația dintre diferitele aspecte ale funcției de marketing.
  6. Evaluați și criticați relația dintre teorie și practica de marketing.

Burse - ajutor financiar

Universitatea oferă burse și ajutoare financiare studenților cu normă întreagă, sub formă de burse academice de merit, asistență financiară, burse sportive și programe de studiu de lucru în campus.

Program predat în:
Engleză
Greacă
University of Nicosia

Vezi 41 mai multe cursuri de la University of Nicosia »

Ultima actualizare November 22, 2018
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Contact school
Duration
4 anii
Part time
La zi
Price
8,940 EUR
Școlarizarea anuală a studenților locali / UE; € 9,120 Studenții internaționali de școlarizare anuală
Deadline
Contact school
După locații
După dată
Start Date
Contact school
End Date
Contact school
Termen limită de aplicare
Contact school

Contact school

Location
Termen limită de aplicare
Contact school
End Date
Contact school