BBA în managementul de brand de lux

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Bachelor of Arts în Management

Programul de Bachelor of Arts în Management permite elevului să dobândească o cunoaștere solidă a proceselor de afaceri și a tehnicilor analitice, precum și abilități tehnice solide. Absolvenții programului își pot începe cariera într-un domeniu de specializare și să se implice în numeroase poziții la diferite niveluri sau să urmeze calea academică cu programul de Master în Management ulterior oferind un telefon mai larg de metodologii fundamentale și experiență practică.

Licențiat în Arte în Managementul Brandului de Lux

Programul Bachelor în Managementul Brandului de Lux oferă studenților toate aspectele legate de gestionarea unui brand de lux - de la marketing și dezvoltare strategică la finanțare. Îi ajută pe elevi să înțeleagă cum ar trebui poziționate produsele, ce rol are pe piață și cum să analizeze și să mențină o relație bună cu clienții. Programul oferă studenților atât branding de lux și abilități de management de afaceri.

  • Limba: engleză
  • Durata: 6 semestre (3 ani): 5 semestre stagiu / teza
  • Data începerii: octombrie și februarie
  • Credite: 185 ECTS
  • Gradul acordat: BBA major în managementul mărcii de lux

Cursuri

Cursurile pentru Bachelor of Arts in Management sunt împărțite în 3 categorii principale: Cursuri de bază (100 ECTS / 25 de cursuri) care sunt obligatorii și Cursuri de specializare (40 ECTS / 10 cursuri) care sunt introduse în al doilea și al treilea an al programului și Seminarii (15 ECTS). La sfârșitul studiilor, studentul este obligat să pregătească o teză de licență (30 ECTS) SAU să completeze un stagiu (30 ECTS).

Exemple de cursuri

BACOR101 - Contabilitate I

Cursul introduce teorii contabile cheie și principiile financiare principale care sunt utilizate în luarea deciziilor financiare. Cursul preda modul de pregătire și analiză a situațiilor financiare și evaluarea situației financiare a unei companii. Elevii vor învăța, de asemenea, despre tehnologiile moderne de contabilitate care pot fi implementate pentru pregătirea informațiilor financiare.

BACOR102 - Introducere în microeconomie

Acest curs oferă o introducere în conceptele microeconomice. Cursul începe cu o analiză a dinamicii cererii și a ofertei și a interacțiunii acestora în cadrul diverselor structuri de piață, oferă o imagine de ansamblu asupra teoriei alegerii consumatorului și a comportamentului ferm în cadrul diferitelor structuri de piață și discută rolul guvernului într-o economie de piață și conceptele de externalizare și de eșec al pieței. Cursul oferă teorii și aplicații ale principiilor economice în lumea reală.

BACOR103 - Managementul marketingului

Accentul la acest curs introduce studenții în principiile esențiale ale marketingului, al funcției de marketing, al sistemelor de marketing, al conceptului de marketing și al managementului de marketing. Scopul acestui curs este de a ajuta studenții să înțeleagă principiile managementului marketingului și aplicarea acestuia în situațiile de afaceri din lumea reală. Participanții la curs se așteaptă să obțină capacitatea de a aplica conceptul de marketing în întreprinderi. Abordarea strategică adoptată în domeniul marketingului va permite studenților să îmbunătățească înțelegerea largă a consumatorilor și a performanței de marketing a companiilor, în special a celor care operează pe o piață internațională / mediu.

BACOR104 - Etica afacerilor

Acest curs examinează principiile codului de comportament, conflictul și dilema morală de interes, nepotismul (favoritismul) și integritatea individuală și de grup. Etica în afaceri este o analiză morală a activității și a practicilor de afaceri. Elevii studiază acțiunile și deciziile de afaceri în lumina principiilor și valorilor morale și întrebarea dacă există valori etice deja implicate în activitatea de afaceri și pe piață sau dacă introducerea eticii în afaceri va provoca schimbări fundamentale în afaceri. Studenții măsoară modul în care afacerea are și ar trebui să afecteze viețile noastre individuale și sociale și să întrebe ce rol joacă afacerile și valorile lor în societatea noastră. Elevii observă problemele și conflictele care apar în mod previzibil în afaceri care au aspecte morale față de ele. Acest curs oferă o introducere în conceptul de valori, moralitate, precum și convingeri culturale și educație în toate domeniile de afaceri, de la drepturile consumatorilor la responsabilitatea socială corporativă. Deciziile făcute de managerii de schimb sau de președinții corporațiilor pot afecta mii de indivizi sau comunități întregi. Consumatorii se așteaptă astăzi și cer integritate, onestitate și transparență la toate nivelurile mediului lor. Înțelegerea acestor așteptări reprezintă cheia comunicării valorilor și comportamentului de bază nu numai pentru angajați, ci pentru societate în general.

BACOR105 - Antreprenoriat

Acest curs este conceput pentru a ajuta studenții să evalueze abilitățile și angajamentul de afaceri necesare pentru a opera cu succes un risc antreprenorial și pentru a revizui provocările și recompensele antreprenoriale. Antreprenoriatul se referă la procesul de dezvoltare a unor noi afaceri sau la dezvoltarea unei întreprinderi existente. Centrale pentru această activitate sunt antreprenorii: persoanele care iau riscuri și care încearcă să producă schimbări și noi oportunități atât pentru ei cât și pentru comunitățile de afaceri în care își desfășoară activitatea. Astfel de persoane joacă un rol important în comerț, comerț și creștere economică în multe națiuni.

Elevii învață despre deciziile lor și obiectivele lor de a determina modul în care antreprenoriatul poate juca un rol în viața lor. Elevii vor fi introduși în antreprenoriat din perspectivă economică și conceptele de practici durabile din punct de vedere ecologic și antreprenoriat social. Cursul se concentrează pe crearea de valoare socială și economică prin dezvoltarea capacităților de bază ale generării de idei, recunoașterii oportunităților, achiziției resurselor și managementului antreprenorial. Elevii vor învăța să modeleze oportunitățile antreprenoriale, să evalueze fezabilitatea financiară în timp ce vor trăi o experiență antreprenorială. Această experiență include formarea de echipe, construirea modelelor de afaceri, discuțiile cu partenerii și clienții, evaluarea fezabilității, lansarea unei noi inițiative sau inițiative.

BACOR106 - Managementul resurselor umane

Elevii sunt introduși în managementul forței de muncă a unei organizații prin proiectarea și implementarea unor politici și proceduri eficiente privind resursele umane. Subiectele includ necesitatea gestionării resurselor umane și a profesionalismului în creștere; planificarea resurselor umane inclusiv relațiile cu angajații; proiectarea și analiza locurilor de muncă; recrutare si selectie; compensare; dezvoltarea angajatilor; sănătatea și siguranța la locul de muncă.

Funcția de resurse umane a organizațiilor moderne este critică, deoarece oamenii sunt cea mai importantă resursă. Cursul este o evaluare a principiilor, practicilor, teoriei și problemelor actuale cu care se confruntă organizațiile în ceea ce privește atragerea, selectarea și menținerea unei forțe de muncă productive în mediul de operare competitiv de astăzi.

Procesul de admitere și cerințele

  1. Trimiteți formularul de cerere.
  2. Primiți feedback de la personalul SSHE.
  3. Trimiteți documente necesare suplimentare (diplome anterioare și cv, dacă este cazul).
  4. Primiți confirmarea înscrierii.

Vă vom contacta de îndată ce ne-ați trimis cererea completă și documentele solicitate.

Clic

cerinţe

  • Diplome anterioare și cv (dacă este cazul)
  • Scanarea ID-ului dvs. curent
  • TOELF / IELTS (80/7) Certificat de competență engleză sau echivalent

Întrebări?

Ajungeți la noi! Puteți face acest lucru prin formularul de aici sau direct prin e-mail: info@sshe.ch

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

SSHE is a private university based in Switzerland – the heart of Europe’s luxury, finance and hospitality. University has a Swiss Labeled Accreditation EduQua and part of EFMD and ECBE organisations. ... Citeste mai mult

SSHE is a private university based in Switzerland – the heart of Europe’s luxury, finance and hospitality. University has a Swiss Labeled Accreditation EduQua and part of EFMD and ECBE organisations. Citește mai puţin