Citește Descrierea Oficială

Despre

Managementul turismului și al evenimentelor vizează gestionarea aspectelor financiare, umane și fizice ale industriei turismului și ale evenimentelor. Managerii de turism și de evenimente câștigă o cunoaștere indispensabilă pentru a concura în domenii cum ar fi comunicarea și planificarea publică care le permit să aleagă printre oportunitățile foarte atractive cum ar fi managerii de turism, planificatorii evenimentelor, managerii de marketing, managerii și vânzările contului de turism, . Aceștia sunt absolvenți profesioniști cu oportunități de carieră interesante, permițându-le să participe la promovarea economiei globale și la îmbunătățirea calității generale a vieții umane.

Structura generală a programului și proiectarea curriculară

Universitatea oferă un program de patru ani, inclusiv un an preliminar. În acest an preliminar, Universitatea oferă cursuri de instruire intensivă în limba engleză, principala limbă de instruire a cursurilor. De asemenea, oferă abilități de calculator care sunt esențiale pentru a introduce studenții la revoluția tehnologică care produce în permanență informații proaspete și pentru a le ajuta să monitorizeze astfel de descoperiri pe internet și în universități din întreaga lume. Gradul se acordă după finalizarea cu succes a Programului de management al turismului și a evenimentelor, care cuprinde 123 de ore de credit, care în mod normal sunt finalizate în cel puțin trei ani universitari.

Obiectivele programului

Pentru a oferi studenților cunoștințele de bază pentru gestionarea diferitelor aspecte ale industriei turismului, cum ar fi cele financiare, umane și fizice.

  1. Pentru a oferi studenților experiență practică în turism și planificarea evenimentelor ca o modalitate de a-și îmbunătăți competențele pe piața industriei turismului
  2. Pentru a oferi studenților cunoștințe despre diversitatea culturală și pentru a dezvolta sensibilitatea culturală într-o manieră etică
  3. Să desfășoare activități de cercetare în domeniul dezvoltării și operațiunilor de planificare a turismului
  4. Pentru a îndemna studenții cu o gamă de abilități interpersonale, cum ar fi tehnologia informației, orală, scrisă, lingvistică.
  5. Pentru a permite studenților să planifice și să gestioneze convenții, întâlniri și conferințe într-o abordare profesională.

În timpul programului de patru ani, elevii vor obține o perspectivă asupra numeroaselor domenii legate de turism și planificarea evenimentelor, cum ar fi marketing, economie și afaceri. Studenții vor putea evalua importanța turismului și a managementului evenimentelor la niveluri multiple la nivel național și global.

Educația lor durează patru ani, în care:

  1. Dezvoltați cunoștințe aprofundate și competențe în domeniile ospitalității, managementului evenimentelor, operațiunilor de turism și planificării evenimentelor.
  2. Finalizarea misiunii de cercetare și a proiectelor la fața locului legate de planificarea, operațiunile și dezvoltarea turismului.
  3. Aflați cum să lucrați într-o manieră sigură și etică, recunoscând importanța problemelor multiculturale și a siguranței și legii turismului.
  4. Subiectele fundamentale ale temei teoretice, cum ar fi matematica, geografia, comunicațiile, lingvistica, economia, afacerile și psihologia, pentru a spori capacitatea studenților de a interacționa și planifica cu diferite părți.
  5. Dezvoltați abilități de multitasking, prioritizare și abilități de comunicare importante, inclusiv prezentări de comunicare și scrierea de rapoarte

Rezultatele învățării programului

Cunoştinţe

  • PLO 1- Comunică clar, concis și corect în formă scrisă, vorbită și vizuală care îndeplinește scopul și răspunde nevoilor publicului.
  • PLO 2- Dezvoltarea unei înțelegeri a diferitelor teorii, modele și tehnici și aplicabilitatea acestora în schimbarea mediului de afaceri
  • PLO 3 - Integrarea cunoștințelor funcționale în analizarea și evaluarea opțiunilor de management ale organizației și luarea deciziilor la nivel strategic și operațional
  • PLO-4 - deține o cunoaștere de bază a calculatorului, contabilității, economiei, finanțelor, sănătății, turismului și mediului juridic al afacerilor, managementului și marketingului.

Aptitudini

  • PLO 5 - Recunoașteți modul în care deciziile etice și globalizarea afectează organizațiile
  • PLO 6 - Utilizați cunoștințe și abilități specifice generale și de management în analiza problemelor de afaceri și economice.
  • PLO 7 - Descrieți procesul de planificare și operare a meniului urmărit în turism și evenimente

Autonomie

  • PLO 8 - Aplicați principiile producției alimentare și foile de funcții pentru planificarea și proiectarea evenimentelor și a funcțiilor de catering

Rolul în context

  • PLO 9 - Evaluarea necesității și a cerințelor de a dezvolta și implementa soluții integrate de business la nivel de întreprindere, inclusiv soluții de management al lanțului de clienți și furnizori

Dezvoltare de sine

  • PLO 10 - Analiza diferitelor metode de relații cu clienții și a aplicațiilor de marketing utilizate în industria hotelieră și turism
  • PLO 11 - ilustrează importanța gestionării operațiunilor, a gândirii critice și a rezolvării problemelor
Program predat în:
Engleză
Arabic

Vezi 4 mai multe cursuri de la Al Falah University »

Ultima actualizare December 12, 2018
Acest curs este Campus based
Start Date
Sept. 2019
Duration
8 semestre
După locații
După dată
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare

Sept. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date