BACHELORSTUDIES

Vezi Studii Universitare în Marketingul comunicării Part time în Europa 2020/2021

Pentru a obține o diplomă de Licență în Administrarea Afacerilor (BBA), studentul trebuie de obicei să se înscrie la un program de studiu cu normă întreagă ce durează patru ani și să se concentreze pe un anumit domeniu legat de afaceri sau comerț. Cursurile generale legate de afaceri reprezintă baza programelor de BBA.

Studenții care doresc să lucreze în publicitate sau relații publice ar putea dori să studieze comunicarea de marketing. Materiile de studiu includ planificare media, vânzări, marketing direct, branding, etica de marketing, planificare de campanie, marketing multicultural, tehnologie de comunicare, cercetare și scriere.

În total, există peste 4000 de instituții de învățământ superior din Europa oferă o gamă largă de cursuri la nivel de licență, masterat și doctorat. Cu mai mult și mai mult de aceste organizații care oferă engleza ca limbă de educație pentru cel puțin o parte din programele lor de gradul, universitățile din Europa sunt acum de o calitate mai mare decât oricând înainte. Universitățile din Europa oferă o primire prietenoasă pentru studenții străini și pentru a da un curs de cunoaștere care îndeplinește profesia lor are nevoie în cererea globală de astăzi.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Programe BBA în Marketingul comunicării Cu jumătate de normă în Europa 2020/2021

2 Rezultate din Marketingul comunicării, Europa Filter

BBA în PR și comunicare în Barcelona

GBSB Global Business School
BBA
Oct 2020
<
Normă întreagă
<
3&nbsp;-&nbsp;4 ani
Engleză
Campus

Fiind una dintre cele mai inovatoare școli de afaceri din Europa, GBSB Global Business School oferă un program unic pentru Licență în Administrarea Afacerilor (BBA) din Barcel ...

Citeste mai mult

Bachelor of Business Administration în Marketing Communications și Social Media

European University Cyprus
BBA
<
Normă întreagă
<
Frecvență redusă
<
4 ani
Engleză
Campus
Online

BBA în Comunicații Marketing și Social Media combină teoria și practica de marketing, cu o înțelegere a rolului comunicării în promovarea intereselor de afaceri într-un mediu ...

Citeste mai mult