Citește Descrierea Oficială

Acest grad specializat este un program dinamic care cuprinde componentele multiple ale cunoștințelor de marketing. Centrul de proiectare a programului este un accent pe înțelegerea comportamentului consumatorului ca un factor de conducere al designului de produs, al distribuției, al comunicării și al strategiei de stabilire a prețurilor. Prin studiul domeniilor de marketing specializate cum ar fi branding, servicii, relații și marketing digital, studenții vor învăța cum să creeze valoare atât pentru firmă, cât și pentru clienții săi.

Tehnicile noastre unice de livrare a cursului combină învățarea activă a clasei cu discuțiile managerului de marketing, o provocare de afaceri simulată și excursii pe teren. Acestea vă vor oferi cunoștințe despre industrie, abilități critice și analitice și capacitățile de luare a deciziilor pentru a rezolva problemele de marketing din lumea reală.

Cu accentul pus pe inovație și creativitate, acest program promovează campionii de marketing care vor excela atât în ​​domenii academice, cât și profesionale.

CONSUMUL

Ianuarie, martie

Durată

3 ani

Perspectivele de carieră

  • Director executiv
  • Chief Marketing Officer
  • Specialist în publicitate și promoții
  • Manager de produs
  • Brand Manager
  • Consultant de marketing
  • Consultant de management
  • Expert Retail
  • Relația cu clienții / Managerul
  • Supply Chain Manager
  • Expert contabil special / Manager
  • Cercetator de consum / Manager
  • Producator de evenimente

module

  • Contabilitate pentru luarea deciziilor
  • Economie introductivă
  • Principii
  • principiile marketingului
  • Statistici de afaceri
  • Engleză pentru afaceri
  • Principiile de Finanțare a Afacerilor
  • Dreptul afacerilor
  • Comportamentul consumatorului
  • Managementul marketingului
  • Canale de marketing
  • Cercetare de piata
  • Comunicare integrată de marketing
  • Comercializare relatii
  • Servicii de marketing
  • Abilități de comunicare
  • Proiect de cercetare (Partea 1)
  • Proiect de cercetare (Partea 2)
  • Marketing international
  • Marketing strategic
  • Internship
  • Marketing de afaceri
  • Planificarea și execuția marketingului
  • Marketing digital
  • Etică de afaceri

Cerința de intrare

  • STPM: medie C sau CGPA 2,33 (minim 2 directori)
  • A Nivel: Minim 12 puncte
  • Înmatriculare australiană: ATAR 60
  • Înmatricularea canadiană: 60%
  • MUFY: 60%
  • Fundația Sunway în Arte: CGPA 2.0
  • Fundația Sunway în Știință și Tehnologie: CGPA 2.0
  • UEC: maxim 26 de puncte de la 5 subiecți (toate gradele B)
  • IB: Completat cu minim 25 de puncte (excluzând puncte bonus)
Program predat în:
Engleză

Vezi 28 mai multe cursuri de la Sunway University »

Acest curs este Campus based
Start Date
Ian. 2020
Duration
3 anii
La zi
După locații
După dată
Start Date
Ian. 2020
Termen limită de aplicare

Ian. 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date