Read the Official Description

BSc. în Marketing Concentrația

Concentrația de marketing oferă studenților cu o înțelegere analitică și cuprinzătoare de marketing. Elevii vor fi capabili să genereze, să analizeze, să interpreteze și informații de marketing prezenți că firmele și alte organizații au nevoie pentru a satisface și păstra clienții, prin dezvoltarea de produse și servicii inovatoare, care construiesc brand equity și oferă rentabilitate excelentă pe investiții. Studenții absolvenți vor putea folosi o gamă largă de practică și până la data de instrumente de marketing și tehnici. Ei vor fi în măsură să utilizeze informații, precum și cunoștințe pentru a sprijini inovarea într-o gamă largă de organizații, inclusiv de afaceri, organizații non-profit, și entități guvernamentale.

Descrieri de curs

MKT 301 Principii de Marketing

Descrie metodele asociate cu procesele de segmentare, direcționare, și de poziționare. Accentul este pus identificarea și interpretarea dorințele și nevoile oamenilor; selectarea particular dorește și are nevoie organizația va satisface; și determinarea de produs, preț, promovare, și locul într-un amestec adecvat.

Condiție: ECO 101 Microeconomie

MKT 303 Publicitate

O abordare cuprinzătoare a crea și punerea în aplicare a activităților de comunicare de marketing, inclusiv publicitatea, promovarea vânzărilor, sponsorizări de evenimente, marketing direct, relatii publice, și imaginea de afaceri / magazin. Elevii vor completa un proiect de curs care implică elaborarea unui plan de comunicare de marketing. Problemele sociale, culturale și etice relevante sunt accentuate.

Condiție: MKT 201 Principii de Marketing

Mktg 307 Consumer Behavior

Analizează conceptele din și analiza de consum și satisfacție grup atribute, metodele de măsurare, precum și procesele pentru a ghida deciziile folosind această cunoaștere. Un accent deosebit este pus pe implicațiile de marketing de înțelegere a consumatorului.

Condiție: MKT 201 Principii de Marketing

MKT 315 de Marketing Research

O introducere în tehnicile actuale de cercetare de piata si instrumente necesare pentru luarea de decizii de marketing eficiente. Tehnici de învățare interactivă includ metoda de caz și participarea activă clasa. Cursul va studia diferite metodologii, cu accent pe cercetare primar, inclusiv proiectare chestionar.

Condiție: MKT 201 Principii de Marketing, MAT 201

MKT 361 International Marketing

O înțelegere cuprinzătoare a problemelor și provocărilor inerente în formularea și implementarea strategiilor de marketing internațional este prevăzut. Forțele de mediu care afectează deciziile de marketing internațional, selecție a piețelor țintă internaționale și proiectarea și dezvoltarea de planuri de marketing internațional sunt examinate și analizate.

Condiție: MKT 201 Principii de Marketing

MKT 401 Strategia de marketing

Principii de marketing și teorii integrate cu procesele decizionale analitice și de comportament. Accentul greu este pus pe problemă și recunoașterea oportunitate, strategii de marketing, precum și planificarea și administrarea programelor de marketing. Elevii vor aplica cunoștințele lor de strategie de marketing într-o simulare de marketing.

Condiție: MKT 315 de Marketing Research

Program taught in:
Engleză

See 1 more programs offered by Alfaisal University »

Acest curs este Campus based
Start Date
Sept. 2019
Duration
By locations
By date
Start Date
Sept. 2019
Application deadline

Sept. 2019