BSc (Hons) Jocuri Calculatoare
University of Lincoln
Informatie cheie
Locația campusului
Lincoln, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 6 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe nivel, pentru studenții internaționali | studenți acasă/UE: 9.250 GBP per nivel
Descoperă Lincoln oriunde te-ai afla în lume
Seminariile noastre web, cursurile de master, sesiunile de întrebări și răspunsuri și discuțiile cu panelul studenților sunt o modalitate excelentă de a descoperi cum este să trăiești și să studiezi la University of Lincoln .
Introducere
Programul de BSC (Hons) Games Computing de la Lincoln își propune să dezvolte abilitățile și atributele necesare pentru rolurile din sectorul competitiv de calcul. Cursul este conceput pentru a ajuta studenții să se dezvolte ca profesioniști versatil, capabili să înflorească într-o gamă largă de destinații post-universitare de ocupare a forței de muncă. Elevii au, de asemenea, ocazia de a-și dezvolta abilitățile care se pretează la industria jocurilor video în continuă creștere, în valoare de mai multe miliarde de lire sterline.
Cursul vizează dezvoltarea unui set de competențe care să se aplice spectrului mai larg al sectorului digital. Dincolo de a învăța cum să dezvolte software-ul, elevii pot dezvolta, de asemenea, o înțelegere a interacțiunii dintre computer și utilizatorul său și cum să conceapă o experiență angajatoare.
Ne propunem să producă absolvenți care se pot adapta la tehnologiile care evoluează rapid și pot juca roluri cheie în cadrul companiilor aflate în fruntea acestor progrese. Dincolo de modul în care se dezvoltă tehnologia, un student de jocuri de calculator poate obține, de asemenea, o înțelegere a modului în care îl face să fie angajat, jucăuș și distractiv.
Cursul explorează știința informatică prin utilizarea specifică a jocurilor. Elevii au posibilitatea de a dezvolta abilități de programare, alături de module de specialitate în subiecte, inclusiv design de jocuri, grafică 3D, matematică și inteligență artificială.
Baza puternică conceptuală și metodologică atât în designul jocului, cât și în dezvoltarea jocurilor conferă cursului Lincoln’s Games Computing un avantaj distinctiv. Elevii sunt încurajați să recunoască faptul că ingineria software este la fel de importantă ca și designul creativ în succesul produselor de jocuri pe computer și al aplicațiilor software. Cursul va explora, de asemenea, rolul sistemelor ludice dincolo de industria jocurilor, analizând modul în care jocurile au fost aplicate în sectoare precum educația și fitness-ul. În timp ce absolvenții noștri pot viza cariere în industria jocurilor video, abilitățile lor pot fi, de asemenea, aplicate unui număr de Pathways de angajare diferite, inclusiv sisteme și roluri de dezvoltare în NHS, industria auto, sectorul educațional și roluri de proiectare în mai multe industrii.
„Această informație era corectă la momentul publicării (iulie 2023)”
Admitere
Curriculum
Cum studiați
În primul an al diplomei, studenții au posibilitatea de a studia domenii fundamentale, inclusiv design de jocuri, matematică pentru calcul, programare și dezvoltarea jocurilor.
În al doilea an, se așteaptă un studiu aprofundat în domeniile calculelor jocurilor, cum ar fi programarea avansată, dezvoltarea conceptelor, proiectarea experienței utilizatorului și inteligența artificială.
Pe lângă finalizarea unui proiect de dezvoltare a jocurilor în al treilea an, studenții pot alege dintr-o gamă de module opționale de specialitate, inclusiv programarea în paralel; Robotică mobilă autonomă; Procesarea imaginii; și realitatea virtuală și augmentată.
Studii complete sau cu frecvență redusă disponibile.
Primul an
- Algoritmi și complexitate (nucleu)
- Design de joc (nucleu)
- Dezvoltarea jocului (nucleu)
- Studii de joc (nucleu)
- Matematică pentru calcul (Core)
- Programare orientată pe obiecte (Core)
- Fundamentele programării (nucleu)
Al doilea an
- Paradigme de programare aplicată (de bază)
- Inteligență artificială (nucleu)
- Dezvoltarea conceptului (nucleu)
- Programare joc (Core)
- Sisteme de baze de date scalabile (Core)
- Echipă Inginerie Software (Core)
- Proiectare experiență utilizator (bază)
Al treilea an
- Grafică (Core)
- Simulare fizică (nucleu)
- Generarea de conținut procedural (nucleu)
- Proiect (Core)
- Robotică mobilă autonomă (opțiune)†
- Big Data (Opțiune)†
- Dezvoltare pe mai multe platforme (opțiune)†
- Securitate cibernetică (opțiune)†
- Procesarea imaginii (opțiune)†
- Învățare automată (opțiune)†
- Programare paralelă (opțiune)†
- Realitatea virtuală și augmentată (opțiune)†
† Unele cursuri pot oferi module opționale. Disponibilitatea modulelor opționale poate varia de la an la an și va fi supusă atingerii unui număr minim de studenți. Aceasta înseamnă că disponibilitatea unor module opționale specifice nu poate fi garantată. Selectarea modulelor opționale poate fi, de asemenea, afectată de disponibilitatea personalului.
Cum sunteți evaluați
Programul este evaluat printr-o varietate de mijloace, inclusiv teste în cadrul clasei, cursuri, proiecte și examene. Majoritatea evaluărilor se bazează pe cursuri, reflectând natura practică și aplicată a științei de calcul a jocurilor. Ponderarea acordată fiecărei metode de evaluare poate varia în fiecare an universitar. University of Lincoln își propune să se asigure că personalul returnează studenților evaluările la curs cu promptitudine.
Acreditări și afilieri
Acest curs este acreditat de BCS, Chartered Institute for IT, iar Universitatea este afiliată cu Instituția Analistilor și Programatorilor.