BSc (Hons) în Facilități și Managementul locului de muncă - Blended
Portobello Institute of Education
Informatie cheie
Locația campusului
Northside, Irlanda
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 14.985 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Ești interesat să îți îndrepți cariera în managementul facilităților cu o licență specializată în facilități și management la locul de muncă? Acest grad de onoare a fost conceput de Institutul Portobello pentru învățare flexibilă, astfel încât să puteți studia în timpul propriu. Seminarii susținute sunt oferite în weekend cu un singur suport disponibil pentru toată călătoria dvs. de învățare. Participarea la seminarii susținute nu este obligatorie.
Înțelegem nevoile educaționale ale celor care lucrează în sectorul FM, provocările de a lucra ore lungi într-un rol exigent, în timp ce încercăm să echilibrăm viața de acasă. Acest grad și modul de învățare este ideal pentru tine și te va sprijini pentru a obține calificările de care ai nevoie pentru a-ți progresa cariera. Acest BSc (Hons) în Facilități și Locuri de muncă și programul de urmărire a unui Masterat în Facilități și Managementul locului de muncă. Sunt singurele programe și calificări de acest tip disponibile în Irlanda.
De ce ar trebui să studiez acest grad?
Institutul Portobello BSc Hons în Facilități și Managementul locului de muncă vă oferă posibilitatea de a obține un nivel de onoruri de nivel 8 printr-un mod flexibil de livrare conceput pentru a se potrivi învățării în toată viața dvs. ocupată. Cu cererea și oportunitățile pentru FM FM calificate profesional la un nivel permanent, acest grad se bazează pe o serie de discipline de la financiar la managementul riscurilor, leadership până la managementul de proiect și managementul operațiunilor până la inovație și dezvoltare de afaceri. Această diplomă de specialitate BSc Honors este singura calificare de acest tip disponibilă celor care doresc să obțină o calificare și să avanseze în acest sector cu ritm rapid.
Ce este învățarea amestecată?
Acest BSc Hons în Facilități și Managementul locului de muncă a fost conceput special pentru livrare prin învățare combinată. Este foarte potrivit pentru dvs. dacă lucrați cu normă întreagă cu timp liber limitat, dar doriți totuși să obțineți calificarea de grad. Acest curs se desfășoară pe parcursul a 3 ani universitari, fiecare 8 luni, cu seminarii susținute în weekend-urile programate. Conținutul acestui program este accesat prin intermediul platformei de învățare online, Moodle. Tot ceea ce este necesar pentru a finaliza acest curs este conținut pe această platformă ușor de navigat și de utilizat. O parte a primului atelier este un tutorial despre cum să folosiți platforma online și să găsiți informațiile necesare.
Ce voi învăța în timpul acestui BSc (Hons) în Facilități și Managementul locului de muncă?
În timpul acestui program, veți învăța abilități precum analiza critică și rezolvarea problemelor, bazele dezvoltării abilităților de luare a deciziilor strategice. Veți afla despre teoriile, conceptele și cadrele fundamentale care stau la baza studierii Business Management în context FM. Prezentările și prezentările practice ale industriei vă asigură că puteți lega teoria cu scenarii de muncă din viața reală. Veți afla despre rolul pe care le are Facilitățile și Managementul locului de muncă în contextul mai larg al modului în care organizațiile moderne funcționează și efectele mediului extern asupra managementului facilităților.
De la cine voi învăța?
Echipa de management și îndrumare a programului din această Facilități și Managementul locului de muncă au fost selectate cu atenție pe baza calificărilor și experienței practice combinate în Management Management și educație. Experiența lor atât în sector cât și în educație oferă studenților noștri oportunitatea de îndrumare și asistență pe parcursul călătoriei lor de învățare.
Fotografii gratuite / Pixabay
Calificările obținute
BSc (Hons) în Facilități și Management la locul de muncă acordat la nivelul 8 de Universitatea Metropolitană din Londra (LMU). Aceasta este acordată la nivelul 8 din Cadrul național al calificărilor.
Cadre de calificări în Irlanda și Marea Britanie
Autoritățile irlandeze și din Marea Britanie au calificat la inițiative care promovează transparența, recunoașterea și mobilitatea calificărilor între jurisdicțiile noastre. Autoritățile de calificare din Regatul Unit și Irlanda au convenit cadourile de calificare în funcțiune, Brexit nu va avea impact asupra acestui acord.
Studenții sunt înregistrați ca studenți ai Universității Metropolitane din Londra și vor primi un card de student care confirmă statutul lor de student.
Cerințe de intrare și proces de cerere
Cerințe de intrare
Intrarea se face prin cerere directă la Institutul Portobello.
Pentru a vă recunoaște calificările anterioare și pentru a vă oferi credit pentru învățarea experiențială pe care o aveți ca rezultat al activității dvs. până în prezent, am conceput acest grad cu mai multe puncte de intrare. Dacă nu sunteți sigur unde vă potriviți, vă rugăm să ne contactați la 01-8920020 sau prin e-mail [email protected] și vă putem ajuta să identificați punctul de intrare corect pentru dvs.
Intrarea în primul an
Dacă doriți să intrați în primul an al acestui grad, trebuie să îndepliniți unul dintre următoarele criterii.
- Nivelul 3 BIFM
- Certificat de plecare
- Învățare experiențială în FM sau domeniu conex
- Certificat de comerț senior
Intrare avansată la al doilea an
Puteți solicita înscrierea avansată în al doilea an al BSc (Hons) în Facilități și Managementul locului de muncă dacă îndepliniți unul dintre următoarele criterii.
- Alte calificări de nivel III relevante, de exemplu: Diploma IWFM de nivel 4
- Certificarea de comerț senior cu experiență semnificativă și trei aprobări senior - necesită evaluare de intrare prin procesul de cerere
Intrare avansată la al treilea an
Puteți solicita înscrierea avansată în ultimul an al BSc (Hons) în Facilități și Managementul locului de muncă dacă îndepliniți unul dintre următoarele criterii.
- Alt nivel relevant gradul 7
- Absolvenți de nivel 5 sau 6 de la Diploma IWFM
Intrare folosind învățare experimentală
Studenții pot solicita înscrierea la Facilitățile de Master și Managementul locului de muncă folosind experiența acumulată pe locul de muncă în locul calificărilor educaționale anterioare dacă îndeplinesc UNUL dintre următoarele criterii. Aplicațiile sunt analizate de la caz la caz, cu criterii cheie de cunoaștere a managementului practic pentru intrarea pe această cale.
- Experiență de cel puțin 3 ani într-un rol senior la nivel de management
- Experiență de muncă semnificativă într-un rol operațional.
Procesul de aplicare
- Pasul 1 - Completați formularul de rezervare online.
- Pasul 2 - Solicitanții vor fi contactați pentru confirmare / dovada îndeplinirii criteriilor de intrare și anul de intrare va fi confirmat.
- Pasul 3 - Confirmarea unui loc va fi dată solicitanților care îndeplinesc imediat criteriile.
sau
- Solicitanții care nu îndeplinesc criteriile pot fi solicitați să participe la certificatul IWFM de nivel 3 cu o ofertă a unui loc din programul emis după completarea acestui certificat. Acest program este disponibil prin Portobello Institute.
Vă rugăm să rețineți că locurile de pe acest curs sunt confirmate numai după primirea taxelor de școlarizare. Aplicarea timpurie este recomandată.
089fotografii / Pixabay
Structura cursului, suport și învățare online
Acesta este un curs de învățare mixt, oferit pe parcursul a 3 ani academici, cu seminarii susținute în weekendurile programate.
Semestrul 1 și 2, 25/01/20 - 29/08/20
Fiecare modul începe cu un seminar care este conceput pentru a vă ajuta să completați modulul. Participarea la seminarii nu este obligatorie și este oferită în scopul de a vă prezenta tutorelui modulului, a stabili rezultatele învățării, conținutul, strategia de evaluare și așteptările pentru dezvoltarea abilităților / cunoștințelor.
Tot materialul cursului se află pe portalul de învățare online Moodle, care este ușor de utilizat platforma online special concepută pentru programele de învățare online. În timpul inducției, veți fi introdus pe platformă cu o demonstrație practică a modului de utilizare a portalului și accesarea lecțiilor rapid și ușor. Pentru a finaliza acest curs, trebuie să aveți cunoștințe de bază despre utilizarea unui computer și căutarea pe internet în scopuri de cercetare.
Obiectivele cursului, rezultatele învățării și conținutul
Obiectivele cursului
În timpul acestui program de onoare, veți dezvolta cunoștințe specifice subiectului în modulele detaliate mai jos. Vă vom sprijini pentru dezvoltarea abilităților, cum ar fi analiza critică și rezolvarea problemelor - bazele dezvoltării abilităților de luare a deciziilor strategice. Prezentările și prezentările practice ale industriei vă asigură că puteți lega teoria cu scenarii de muncă din viața reală.
Rezultatele învățării
Rezultatele învățării pentru BSc (Hons) în Facilități și Managementul locului de muncă sunt următoarele:
- Dezvoltarea cunoștințelor și a înțelegerii cuprinzătoare a teoriilor, conceptelor și cadrelor cheie care stau la baza studiului Business Management în context FM.
- Evaluarea rolului pe care le are Facilitățile și Managementul locului de muncă în contextul mai larg al performanței organizației moderne.
- A evalua modul în care evoluțiile tehnologice modelează practicile de gestionare a energiei în instalațiile moderne.
- Pentru a evalua modul în care mediul extern afectează managementul facilităților și locul său de muncă.
Conținutul modulelor
Anul 1
- Fundamentele managementului
- Luarea deciziilor în Management Management
- Înțelegerea locului de muncă și a gestionării facilităților
- Managementul operațiunilor și facilităților la locul de muncă
Anul 2
- Metode de cercetare în afaceri
- Conducere și schimbare la locul de muncă
- Managementul riscului la locul de muncă
- Managementul proprietății și a activelor în gestionarea facilităților
- Gestionarea oamenilor pentru gestionarea facilităților
- Buget pentru managementul facilităților
Anul 3
- Managementul strategic pentru locul de muncă și managementul facilităților
- Atribuirea cercetării la locul de muncă și la facilități
- Management de proiect în Management Management
- Operațiuni de asistență pentru gestionarea locului de muncă și a instalațiilor
- Responsabilitatea corporativă și socială și Managementul energiei pentru managerii de facilități
- Management financiar
- Managementul achizițiilor și contractelor pentru managementul locurilor de muncă și al facilităților
Titlurile acestor module pot fi modificate.
Taxe de curs și plan ușor de plată
Prețul cursului 4.995 € pe an
LMU Taxa de evaluare 385 GBP stg
Plan de plată ușor
Următorul plan este disponibil pentru studenții care doresc să extindă plata pentru acest program.
- Depozit de 1.200 € plătit la rezervare.
- 8 plăți de 510 € plătite în data de 10 a lunii care încep luna după data începerii - cost total - 5.280 €
- Taxele de evaluare sunt scadente la sau înainte de data de început.
Vă rugăm să rețineți că studenții internaționali nu sunt eligibili pentru planurile de plată.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licenta in International Facility Management
- Breda, Ţările de Jos
International Facility Management
- Groningen, Ţările de Jos