BSc în Marketing
Northern State University
Informatie cheie
Locația campusului
Aberdeen, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 28.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2024
* total anual estimat pentru studenții internaționali; 17.677 USD - total anual estimat pentru rezidenți
Introducere
Nu mai este suficient să plasezi reclame, să emiti comunicate de presă și să actualizezi site-ul web al companiei – companiile au nevoie de specialiști în marketing, iar programul de marketing online al Northern te va pregăti pentru cerințele actuale ale forței de muncă.
În programul de marketing al NSU, oferit online și în campus, veți obține un avantaj învățând să rămâneți la curent cu tendințele și tehnologia; și cum funcționează rețelele sociale, căutarea, videoclipurile și analizele în mixul de marketing.
În calitate de student în marketing NSU, veți dezvolta și șlefui abilități în comunicarea interpersonală, scriere, gândire critică, analiză, management de proiect, creativitate și exprimare, negociere și tehnologie. De asemenea, veți stăpâni produsul, distribuția, prețurile, activitatea promoțională și gestionarea relațiilor cu clienții.
Programul nostru de marketing oferă o varietate de setări de învățare, de la cursuri tradiționale la clasă până la proiecte practice de marketing centrate pe client.
Domenii de specializare
Alegeți dintre patru domenii de specializare:
- Managementul de marketing reunește arta și știința de a alege, obține, păstra și crește clienți prin crearea și furnizarea de valoare superioară pentru clienți.
- Marketingul digital se concentrează pe integrarea tehnologiei și utilizarea datelor pentru a obține o perspectivă asupra motivațiilor, preferințelor și comportamentelor clienților.
- Digital Media se concentrează pe abilitățile necesare pentru a produce conținut digital creativ și pentru a scrie subtitrări captivante necesare în marketing, în special în marketingul pe rețelele sociale.
- Relațiile publice pun accent pe comunicare, o componentă cheie a marketingului, împreună cu cercetarea de piață și serviciul pentru clienți.
Specializarea marketing este o pregătire excelentă pentru studii postuniversitare în marketing.
Acreditare
Licența în științe în marketing este acreditată de Consiliul de acreditare pentru școli și programe de afaceri.
Rezultatul programului
- Colectați, analizați și descrieți tipurile majore de comportamente de cumpărare ale părților interesate pentru a obține o mai bună înțelegere a părților interesate. (Abilități inter-curriculare: anchetă și analiză)
- Demonstrați capacitatea de a sintetiza ideile, imaginile sau expertiza existente în moduri originale și de a reacționa într-un mod imaginativ, caracterizat printr-un grad ridicat de inovație. (Abilități inter-curriculare: gândire critică și creativă)
- Identificați, localizați, evaluați și utilizați și transmiteți în mod eficient informații pentru a aborda o problemă sau o oportunitate de marketing. (Abilități inter-curriculare: alfabetizare informațională)
- Proiectați și evaluați o strategie pentru atingerea unui obiectiv de afaceri/marketing dorit. (Abilități inter-curriculare: Rezolvarea problemelor)
- Recunoaște legăturile dintre idei și experiențe pentru a sintetiza și a transfera învățarea în situații noi și complexe. (Abilități inter-curriculare: Învățare integrativă)
Curriculum
Subliniază
Specializarea Digital Media oferă studenților posibilitatea de a învăța abilitățile necesare pentru a produce conținut digital creativ și pentru a scrie legendele captivante necesare în marketing, în special în marketingul pe rețelele sociale.
Alege trei:
- ARTD 113 Introducere în media digitală 3
- ARTD 231 Design grafic I 3
- ARTD 333 Web Design I 3
- ARTD 338 Digital Video Design I 3
- BADM 378 Marketing pentru comerțul electronic 3
Specializarea Marketing digital oferă studenților oportunitatea de a înțelege mai bine integrarea tehnologiei și utilizarea datelor pentru a obține o perspectivă asupra motivațiilor, preferințelor și comportamentelor clienților.
- BADM 378 Marketing pentru comerțul electronic 3
- MIS 385 Data Mining 3
- MIS 480 Business Intelligence 3
Specializarea Management de marketing oferă studenților oportunitatea de a înțelege mai bine arta și știința alegerii, obținerii, păstrării și creșterii clienților prin crearea și furnizarea de valoare superioară pentru clienți.
Alege trei:
- BADM 378 Marketing pentru comerțul electronic 3
- BADM 379 Logistica 3 BADM
- 404 Marketing non-profit 3
- BADM 432 Managementul relațiilor cu clienții 3
- BADM 469 Management de proiect 3
- BADM 473 Managementul retailului 3
Specializarea Relații publice oferă studenților oportunitatea de a înțelege mai bine comunicarea, care este o componentă cheie a marketingului, împreună cu cercetarea de piață și serviciul pentru clienți.
Alege trei:
- BADM 378 Marketing pentru comerțul electronic 3
- SPCM 150 Introducere în relațiile publice 3
- ENGL 302 Hypertext Writing 3 sau MCOM 210 Basic Newswriting 3
- SPCM 223 Mass Communications 3 sau SPCM 410 Organizational Communication 3
Primul an
Toamna
- BADM 102 Dezvoltare și planificare profesională 1
- CSC 273 Analiza datelor din foi de calcul 3
- ENGL 101 Compoziția I 3
- Seminarul de anul I IDL 190 2
- MATH 101/101L Intermediar Algebra sau MATH 114 College Algebra 3-4
Primăvară
- CMST 101 Fundamentele vorbirii 3
- ENGL 201 Compoziția II 3
- MATH 114 College Algebra dacă este necesar 3
- Științe naturale cu laborator Curs 3-4
- Curs de științe comportamentale/sociale 3
Al doilea an
Toamna
- ACCT 210 Principiile contabilității I 3
- BADM 244 Comunicații de afaceri 3-4
- ECON 201 Principiile microeconomiei 3
- Științe naturale cu laborator Curs 3
- Cursul de Arte și Științe Umaniste 3
Primăvară
- ACCT 211 Principii de contabilitate II 3
- MIS 325 Sisteme informatice de management 3
- BADM 220 Statistici de afaceri 3
- BADM 370 Marketing 3
- Cursul de Arte și Științe Umaniste 3
Al treilea an
Toamna
- BADM 310 Finanțe de afaceri 3
- BADM 350 Mediul juridic al afacerilor 3
- BADM 403 Comunicații de marketing integrate 3
- Curs de științe comportamentale/sociale 3
- Curs suplimentar de matematică sau știință 3
Primăvară
- BADM 360 Organizare și Management 3
- BADM 475 Comportamentul consumatorului 3
- Curs opțional de marketing 3
- Curs general opțional sau minor 3
- Curs general opțional sau minor 3
Al patrulea an
Toamna
- BADM 457 Etica în afaceri 3
- BADM 459 Analytics 3
- BADM 476 Cercetare de marketing 3
- BADM 478 Marketing internațional 3
- Curs opțional de marketing 3
Primăvară
- BADM 471 Management de marketing 3
- BADM 482 Politica și strategia de afaceri 3
- Curs opțional de marketing 3
- Curs general electiv sau minor sau stagiu 6
Cerințe de ieșire pentru specialiştii în afaceri
În plus față de Northern State University cerințele de absolvire, specialiștii în afaceri de bacalaureat trebuie:
- Finalizați un minim de 30 de ore semestriale de lucru la School of Business la Northern State University .Acceptarea cursurilor finalizate la alte colegii și universități va fi evaluată de decan.
- Susține examenul de ieșire la School of Business
Specializări duble recomandate : Contabilitate, Artă, Servicii bancare și financiare, Finanțe, Germană, Afaceri internaționale, Management, Sisteme informaționale de management, Muzică, Teatru muzical, Psihologie, Spaniolă, Sociologie, Marketing sportiv și Administrație.
Minori sugerați : Contabilitate, Agribusiness (în colaborare cu SDSU), Artă, Servicii bancare și financiare, Chineză, Artă digitală, Economie, Studii antreprenoriale, Germană, Managementul resurselor umane, Studii în afaceri internaționale, Sisteme informaționale de management, Psihologie, Științe politice, Sociologie, Spaniolă, Management sportiv, Teatru.