Ba (Hons) în marketing

Independent College Dublin

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Ba (Hons) în marketing

Independent College Dublin

Principalele obiective ale acestui grad de marketing este furnizarea unui cadru de învățământ cuprinzătoare care să includă cerințele și funcționare a tuturor aspectelor de marketing și funcțiile de vânzări în cadrul organizațiilor de afaceri, precum și schimbările majore care au loc în teorie și practică a acestora. Funcția de marketing, în special, a fost subiectul unor schimbări semnificative în ultimii ani, prin diverse evoluții, de exemplu, creșterea de marketing viral, rețele sociale și evoluțiile legate. Un obiectiv important al acestui program este de a oferi studenților o bază solidă de cunoștințe și abilități care să le permită să devină profesioniști de marketing eficiente în acest mediu în schimbare.

BA în marketing încearcă să inspire participantii cu o viziune a posibilităților deschise la o organizație de afaceri printr-o înțelegere în cunoștință de cauză și punerea în aplicare eficientă a principiilor de concepte și strategii de până-la-data integrate de marketing, precum și rolul noilor tehnologii și gândirea inovatoare în realizarea acestora.

O altă dimensiune importantă de gradul in marketing este aspectul internaționalizare. Odată cu creșterea de internaționalizare în afaceri, este esențial ca cele mai bune practici la nivel internațional este recunoscută și încorporate într-un mod adecvat în programele de studii, cum ar fi acest lucru.

În cele din urmă importanța practică este recunoscut pe deplin de gradul de legături noastre cu institutele profesionale și sectorul corporativ. Acest lucru este un susținută de includerea unui stagiu sau plasarea componentelor trei luni la dispoziția participanților în etapa a treia a programului. Plasarea nu este obligatorie - studenții pot opta în schimb pentru un proiect de cercetare de afaceri substanțiale.

Care este cursul de?

BA (Hons) în Marketing pregătește pe studenți pentru o carieră ca un profesionist de marketing. Programul oferă o educație completă în abilități analitice necesare în afaceri și într-o gamă de practici de marketing și vânzări. Rolul profesionistului de marketing este plasat în contextul mai larg de afaceri care este livrat printr-o serie de module de relevante de afaceri.

Codul CAO

IC007

Data începerii

Septembrie 2014

Organism de atribuire

QQI (Calitate și calificări Irlanda, noua agenție integrată de înlocuire FETAC, HETAC, NQAI și încorporează funcțiile de IUQB).

Programă

Structura cursului: Modulele de program sunt livrate în general peste două cicluri de semestru.

MODULE Etapa 1 PROGRAM - Credite

  • Dreptul afacerilor - 10 - Introducere în Contabilitate financiară - 10 - Economie - 10 - Introducere în TIC - 5 - TIC aplicată de Marketing - 5 - Organizarea de afaceri și management - 10 - Principii de Marketing - 10 - Total credite - 60

MODULE Etapa 2 PROGRAM - Credite

Sales Management - - 10 - Digital Marketing - 10 - Contabilitate Management - 10 - Business Information Management și Baze de date - 5 - Managementul Resurselor Umane - 5 - Managementul Inovare - 10 - Cercetare de piata - 10 - Total credite - 60

MODULE Etapa 3 PROGRAM - Credite

  • Servicii Marketing și Management - 10 - Marketing Communications integrate - 10 - Strategii de marketing contemporane - 10 - Strategia de afaceri - 10 - Proiect de afaceri - 10 - Marketing International - 10 - totalul creditelor - 60

Ce Oferim

Etapa 1

Etapa 1 Programul este conceput pentru a oferi bazele și "cărămizile" pentru întregul program. Afaceri și contextul mediului este extrem de importantă pentru toți participanții la un program de grad de afaceri, fie că este vorba de specialitate sau general. Această etapă prevede acest context cu expunerea la managementul general, marketing, și dreptul afacerilor. Principii de Marketing modulului în special oferă un curs de bază solidă in marketing, și oferă contextul pentru o serie de tratamente mai specializate mai târziu în program. În plus, sunt incluse domenii importante precum economie, sisteme de informații de afaceri, și financiar-contabil.

Etapa 2

Principala caracteristica a Etapa 2 este că ne mutăm în aspectele mai specializate de vânzări și marketing.

Patru din cele șase module trateze direct cu teme de consum interes și relevanță pentru comunitatea de marketing. Acestea se uite în mare măsură la aspecte operaționale, și de marketing digital din oferte speciale cu transformarea in marketing rezultă din evoluțiile în domeniul tehnologiei informației. În plus, importanța creativității și inovării se reflectă în includerea unui modul privind managementul inovației în această etapă. AA puternic modul Cercetare de piata de la Etapa 2 are o valoare educațională și practică importantă, în special de pregătire cât mai devreme pentru proiecte de afaceri în Etapa 3, ar trebui să opteze pentru elevii aceasta, mai degrabă decât plasarea lucru.

Etapa 3

În această etapă finală, celelalte domenii de specialitate ale serviciilor Marketing și Management, Comunicații integrate de marketing și Marketing Management sunt tratate. În plus, o parte a conținutului general, dar extrem de important de afaceri este inclus în această etapă. Cursul Strategia de afaceri este destinat să asigure o vedere integratoare a tot materialul afaceri cuprinse în program, inclusiv, desigur, materialul de marketing. Proiectul afaceri sau plasarea oferă o oportunitate pentru fiecare cercetarea aplicată printr-un proiect substanțial, sau alternativ, o destinație de plasare de trei luni, cu o corporație de afaceri.

Proiectul afaceri, dacă este selectată, este de natură să implice cercetare studiu de caz, interviul extern sau aprovizionarea de date în mediul profesional, sau alte tehnici cuprinse în Etapa 2 modulul Cercetare de piata .. Prezentarea proiectului Business este conceput pentru a oferi o demonstrație fermă și sigură a realizării standardelor academice necesare studii Onoruri.

Opțiunea de plasare este probabil să fie atractiv pentru multe, și va implica elevii petrec aproximativ douăsprezece săptămâni într-un mediu de lucru cu unul dintre partenerii companiei Colegiu independent.

Cerințe

Solicitanții trebuie să dețină un minim de două mai mare a lui C3 și patru la nivel obișnuiți D3 (inclusiv de matematică) sau echivalent. Elevii cu vârsta sub 23 de la 1 ianuarie a anului de intrare trebuie să se aplice prin contractul colectiv de muncă. Solicitanții care au peste 23 de data de 1 ianuarie a anului de intrare sunt eligibile pentru intrarea pe programul ca un student matur.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
Cu normă întreagă
Locations
Irlanda - Dublin, County Dublin
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
Irlanda - Dublin, County Dublin
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala