Ba (Hons) comunicare vizuală - comunicare grafic
Birmingham Institute of Fashion and Creative Arts
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Wuhan, China
Limbi Străine
Engleză, Chineză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Visual Communication
Predarea Goal
- Înțelegere aprofundată a teoriei comunicării vizuale, tehnici, media, software, și tehnologie corespunzătoare • explora, dezvolta, să analizeze și să sintetizeze informații prezentate idei creative și să fie capabil să-și exprime buna sa
- Aplicarea cunoștințelor dezvoltat capacitatea de muncă vizual creativ, capacitatea de a in mod independent sau ca membru al echipei de lucru în industriile creative
- Putea folosi diferite tipuri de materiale și concepte de dezvoltare proces și aplicații în fundal diferit de diferite strategii
Predarea Realizări
- Comunicare cunoștințe vizuală profesionale și capacitatea de a înțelege: capacitatea cu publicul, clienții, piețele și alte părți interesate să participe, să înțeleagă o serie de strategii și metode de lucru, să stăpânească diferite materiale și aplicațiile lor; comunicare vizuală concepte de bază și principiile stabilite. 2. Abilitatea capacitatea elevilor, analiza lucrărilor relevante ale criticii de învățare: colectarea independentă, colaționarea, informațiile sondaj, a propus și capacitatea de propaganda creative individuale. 3. Capacitatea practică: producția de lucrări de creație de a propune o serie de soluții practice vizuale: capacitatea de a stăpâni mass-media, software-ul și abilitățile legate de cercetare și advocacy în aplicare și sa; în special mediu profesional poate fi selecta în mod corespunzător și se aplică tehnologii adecvate ( digitale sau tehnologia digitală). 4. Cheie abilități / pot fi convertite: gestionarea procesului de învățare personale, auto-evaluare pentru a atinge capacitatea de a auto-îmbunătățire, în mod eficient de către mass-media vizuale, scrise sau verbale și a altor pentru comentarii personale, întrebări, și soluțiile obținute de informare și comunicare, și de a comunica și de a lua, împreună cu alții aptitudinile sociale necesare.
Metode de predare
Subiecte de practică de studio și subiecte teoretice completează conținutul specifice includ: un uneia sau grup mic de predare grup mic, lecții practice, proiecte individuale sau de grup, prezentări, student sau profesor discuții ghidate, studii de caz, rezolvarea problemelor practice, oportunități de stagii, schimb de studenți oportunitate, expoziții de grup, intern si international de acces studenților.
Modelul de evaluare
De obicei classwork, folio, hartie, proiecte de design, prezentari, rapoarte și alte mod examen de absolvire
Direcție ocuparea forței de muncă
Jurnalism, editare, imprimare color, anunțuri de imprimare, publicitate outdoor, design planificare CSI întreprindere, design de poster, design de brand, design de poster, design publicare, design de ambalaj, comercial pictate manual, design imagine web, Flash, design animatie, fotografie comercială, expoziție, proiectare de afișare și alte domenii
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BA Design de Comunicare
- Berlin, Germania
- Hamburg, Germania
BA (Hons) Graphic Design Communication
- London, Regatul Unit
BA (Hons) Graphic Communication Design
- London, Regatul Unit