Bachelor of Business Administration în Marketing Communications și Social Media
European University Cyprus
Informatie cheie
Locația campusului
Nicosia, Cipru
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
BBA în Comunicații Marketing și Social Media combină teoria și practica de marketing, cu o înțelegere a rolului comunicării în promovarea intereselor de afaceri într-un mediu nou-media. Elevii câștiga o fundație în principiile comportamentului consumatorului, modul în care se formează piețe pentru produse și servicii și de schimbare, precum și răspunsurile organizatorice la nevoile și preferințele clienților. Programul își propune să dezvolte mix bogat de abilități cerute de directori de marketing eficiente, inclusiv abilități analitice și de gestionare a datelor, precum și abilități de comunicare avansate ale strategiei de marketing digital și managementul social media și a comunităților online.
Obiective și Rezultate
Obiective generale
- Pentru a dezvolta capacitatea elevului de a gândi, a scrie și a vorbi în mod eficient și creativ.
- Pentru a dezvolta o apreciere și respect pentru valorile sociale, morale, etice și ca fundament al relației cuiva cu alții și responsabilitățile unei persoane la comunitate.
- Pentru a dezvolta analitic, de luare a deciziilor și de comunicare a competențelor studentului, împreună cu acele calități de încredere în sine, responsabilitate, integritate și a conștiinței de sine, care va promova realizarea personală și contribuția organizațiilor.
- Pentru a construi lățimea de perspectivă, prin cerințele de educație generală și să ofere suficiente specializare pentru a satisface cerințele profesionale și de carieră de bază.
- Pentru a oferi studenților cu cerințele necesare pentru avansarea academică și / sau de carieră.
Obiective specifice
- Pentru a oferi studenților cu o fundație în afaceri, în general, și toate metodele de comunicare în marketing, în special.
- Pentru a oferi un studiu aprofundat al fiecăruia dintre elementele mixului de promovare, și anume publicitate, relații cu publicul, promovarea vânzărilor, personal de vânzare și marketing direct.
- Pentru a oferi o înțelegere aprofundată cu privire la ce și modul în care sunt integrate elementele mixului de comunicații.
- Pentru a oferi bazele Social Media Marketing pentru studenții care doresc o carieră în domeniul comunicațiilor de marketing care se schimbă rapid.
- Pentru a oferi studenților cu cunoștințe și abilități de a proiecta și implementa o campanie eficientă de comunicare de marketing.
- Pentru a oferi studenților cu o cunoaștere aprofundată a rolului comunicațiilor de marketing și procesul de dezvoltare a relațiilor cu părțile interesate.
- Pentru a centra atenția în mod direct pe abilitățile și cunoștințele necesare de către profesioniști de comunicare de marketing și pentru a ajuta pe elevi să dobândească cunoștințe și să dezvolte abilități într-un mod sistematic.
- Pentru a asista studenții în dezvoltarea capacităților de leadership, care pot fi utilizate în realizarea de soluții la problemele de afaceri, în general, și în domeniul comunicațiilor de marketing, în special.
Învățare Rezultate
După finalizarea cu succes a programului, elevii ar trebui să poată:
- Să demonstreze conștientizarea și capacitatea de a analiza tendințelor de mediu (economice, sociale, politice, juridice și tehnologice) și impactul acestora asupra persoanelor fizice și juridice.
- Să evalueze și să aplice în mod critic concepte, tehnici, strategii și teorii de la orice disciplină corespunzătoare în contexte de afaceri
- Să demonstreze capacitatea lor de a comunica în mod eficient în situații de afaceri prin vorbire, scriere, și prin utilizarea mijloacelor electronice.
- Diferentieze și analizează sursele de date de consum și metodele de colectare printr-o abordare de cercetare empirică.
- Descrie aplicarea unor instrumente și metodologii cantitative și calitative manuale și de calculator bazate pe identificarea și rezolvarea problemelor și de luare a deciziilor în situații de afaceri.
- Să demonstreze o înțelegere aprofundată a fiecărui element al mixului de comunicații și importanța integrării acestora.
- Să aplice cunoștințele la disciplinele de afaceri și de comunicare pentru a dezvolta un plan eficient de comunicații integrate în mediul dinamic.
- Descrie coordonarea producției de imprimare eficiente vizual, grafic și comunicațiile electronice.
- Să demonstreze o înțelegere aprofundată a principiilor social media și modul în care aceste platforme sunt re-formularea de comunicații de afaceri.
- Demonstreze capacitatea de a construi și de a menține relații profesionale cu diversele tipuri de public ale organizației.
- Proiect capacitatea de a lucra în conformitate cu standardele profesionale de etică,, practicile și legile relevante.
- Să demonstreze capacitatea de a construi echipe și de a lucra în mod eficient în cadrul acestora.
Oportunitati de angajare
Strategia Digital Marketing, Social Media / Managementul comunitar, relații publice, publicitate, mass-media, Marketing direct, Communications Consulting.
Carieră și ocuparea forței de muncă
Absolvenții programului de Marketing Communications & Social Media își folosesc cunoștințele pentru a crea și de a promova imaginea corporativă a unei organizații. Prin cunoștințele dobândite pot folosi diverse mijloace de comunicare pentru a transmite mesaje direcționate și corecte către clienții lor pentru produsele sau serviciile pe care le oferă. Absolvenții vor învăța, de asemenea, modul în care să se dezvolte relații cu clienții și diverse părți interesate, atât prin platforme tradiționale de rețele și mass-media sociale.
Abilități
- Lucrul în echipă
- Abilități de comunicare
- Rezolvarea problemelor
- utilizare excelent calculator
- Analiza si Cercetare
- Organizare și eficiență
- conducere
- Inițiativă și creativitate
sectoare de ocupare
- Public privat
- Reclame
- Editor
- IMM
- Telecomunicații
- Educație
Alternative de carieră
- Freelance
- Ofițer de comunicare
- Reprezentant de presă
- Agent de publicitate
- Ofițerul de Relații Publice și Marketing
- Educational
Absolvent / Studii profesionale
Organizațiile internaționale pot solicita ca titlurile academice suplimentare, un Master of Business Administration (MBA) sau o altă diplomă post-universitare într-un anumit domeniu în comunicare.
Pentru o carieră în domeniul academic și în învățământul superior, este de dorit să aibă un doctorat (PhD), care oferă, de asemenea, experiență și abilități direct legate de cercetare.
Programul Experiența de lucru - European University Cyprus
Experiența de lucru a programului Career Center vă permite al treilea an și al patrulea an elevii cu realizări academice de mare pentru a lucra pentru perioada de trei luni, în poziții corespunzătoare pentru domeniul lor de studiu. Programul îmbogățește curriculum-ul fiecărui participant, după dobândirea de experiență de muncă și evaluarea personală de competență a organizației în care el sau ea este plasat. Unele dintre companiile care participă la programul de Marketing Communications și social media în care au fost plasate studenții sunt:
- abac Ltd
- AC Nielsen
- Airtrans Group Ltd
- Viața AIG Alico
- Aspen Trust
- Atlantis Consulting
- BKR Damianou & Partners
- Roșcovă Mill Ltd
- Cyprus Trading Corporation Limited
- FBME BANK LTD (Federal Bank Ltd din Orientul Mijlociu)
- InfoCredit Group
- Lanitis CE Holfings Ltd
- Lanitis Freen Energy Group Ltd
- Life Insurance Company Liberty
- NP Lanitis Ltd
- Noul Nissan Cipru LTF
- Piețele TFI
- Thomson Reuters
- MTN (Cipru)
- GrantXpert Consulting Ltd
- Departamentul Cipru a Muncii (Secțiunea ocuparea forței de muncă de piață)
- WorkForce Cipru
- RTD Talos
- Penta Art Marketing
- O. Shambartas LLC
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Diplomă de onoare în comunicare socială
- Ottawa, Canada
Licențiat în media digitală și marketing
- Iserlohn, Germania
- Hamburg, Germania + 1 Mai mult
Licenta in Social Media si Digital Marketing
- Nashville, Statele Unite ale Americii