Bachelor of Science în informatică în simulare interactiv timp real

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Bachelor of Science în informatică în simulare interactiv timp real

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Bachelor of Science în Informatică în timp real Interactive Simulare (BSCS) este de patru ani informatică de studii concentrându-se pe aspectele tehnice ale graficii computerizate și simulări. Elevii încep cu o fundație solidă în matematică, fizică, și de programare, atunci se aplică aceste cunoștințe în proiecte anuale echipa pe bază în cazul în care proiectarea, programe, testare, și în cele din urmă eliberați propriile jocuri pe deplin pot fi redate publicului. Cei care completează cu succes BS în Informatică în timp real program interactiv de simulare va fi câștigat cunoștințele și aptitudinile pentru a produce sisteme software extrem de complexe, la un nivel profesional.

Subiectele acoperite

Elevii din BS în Informatică în timp real program interactiv de simulare vor învăța cum să:

  • Programați o varietate de simulări și jocuri, inclusiv jocuri pe bază de text, bidimensionale și tridimensionale.
  • Proiectarea design-ului jocului și a documentelor de proiectare tehnică pentru a ajuta la planificarea și aspectele organizaționale ale producției de jocuri.
  • Implementați interfețe grafice eficiente (GUI), inclusiv gestionarea ferestrelor, meniurilor și casetelor de dialog.
  • Creați algoritmi de inteligență artificială robustă pentru a servi drept procese cognitive pentru obiecte de joc controlate de calculator.
  • Aplicați concepte precum rețele de calculatoare, TCP / IP și programare pe internet într-un mediu de jocuri video multiplayer.

Cariera Outlook

Absolvenții de BS în Informatică în timp real program de gradul interactive de simulare sunt gata să urmeze o varietate de posturi pornire, care rezida si la nivel intermediar în domeniul ingineriei software, în general, și de dezvoltare de jocuri video, în special, inclusiv:

  • Software Architect
  • inginer de asigurare a calității
  • Modul de joc programator
  • Motorul și instrumente Programator
  • Inteligenta Artificiala Programmer

Prezentare generală a programului

Câmpul de simulare interactivă în timp real, care include software-ul și industria de divertisment digital, este una dintre cele mai în creștere și mai interesante opțiuni de carieră ale viitorului. Jocul video, film, iar industriile militare sunt doar câțiva dintre cei care cer bine pregătiți, programatori entuziaști, designeri, artiști, și manageri. DigiPen Institute of Technology este un furnizor cheie al acestor indivizi, iar Bachelor of Science în Informatică în Real-Time Interactive Simulation program pregătește programatori pentru aceste industrii. Proiectat și dezvoltat de către specialiștii din industrie și Facultatea DigiPen, Institutul de patru ani BS în informatică în Real-Time Interactive simulare program de grad este o diplomă de informatică care este foarte concentrat pe domeniile de grafică și simulări. Participanții la BS în informatică în programul de simulare interactivă în timp real se specializează în abilitățile și instrumentele necesare pentru a crea simulări în timp real ale evenimentelor din viața reală și situațiile imaginare.

BS în informatică în programul de simulare interactivă în timp real oferă o pregătire extensivă în matematică și fizică, ca fundație pentru diferitele teme prezentate în informatică generală și grafică computerizată. Pe tot parcursul programului de studii, BS în Informatică în studenții Real-Time interactive de simulare a participa la mai multe proiecte bazate pe rost. Aceste proiecte substanțiale sunt concepute pentru a oferi studenților experiențe concrete în care se aplică cunoștințele teoretice dobândite de la cursurile lor. Formarea piatra de temelie a programului, aceste proiecte exemplifica multe dintre competențele necesare în industria de jocuri video de azi: munca în echipă, proiectare, implementare, urmați prin, și cunoștințe de afaceri, printre altele.

BS în informatică, în simulări interactive în timp real, câștigă experiența de proiectare, programare și testare a unei game variate de simulări și jocuri, inclusiv jocuri bazate pe text, derulare, simulare și jocuri 2D și 3D.

Elevii din acest program de studii lucrează atât individual, cât și în colaborare, pentru a învăța fundamentele programării software-ului, a jocului și a producției. În plus, ele scrie documente de proiectare de joc și a documentelor tehnice de proiectare, să învețe cum să programați instrumente și tehnici, și să participe la producția plin de mai multe jocuri. Aceste producții orientate spre joc sunt o mass-media perfectă pentru a prezenta subiecte complicate într-un format plăcut pentru elevi. Aceste producții:

  • sunt simulări orientate grafic, inclusiv simulări 2D și 3D.
  • poate reproduce sau simula în mod realist fenomenele naturale și evenimentele din viața reală. Simulatoarele de zbor reprezintă exemple excelente de astfel de simulări.
  • sunt extrem de interactive, necesitând o interfață grafică elaborată și eficientă (GUI). Dezvoltarea unui GUI necesită administrarea de ferestre, meniuri, casete de dialog și resurse hardware, inclusiv tastaturi, șoareci, și monitoare de afișare.
  • reacționează în timp real. Implementarea unor astfel de simulări necesită o cunoaștere aprofundată a hardware-ului calculatorului și a limbajului calculatorului.
  • sunt simulări bazate pe povestiri care necesită un complot în care obiectele jocului trebuie să interacționeze inteligent unul cu altul. Prin urmare, în scopul de a face jocuri provocatoare și interesant, elevii trebuie să elaboreze și să implementeze bune algoritmi de inteligență artificială, care servesc ca procesele cognitive pentru controlate de computer obiectelor de joc.
  • ar putea fi proiectate fie pentru un singur jucator, fie pentru un mediu multiplayer. Dezvoltarea acestuia din urmă necesită înțelegerea unor subiecte precum rețelele de calculatoare, TCP / IP și programarea pe internet.
  • sunt exemple excelente de producții mari și complexe. Munca în echipă este esențială pentru finalizarea cu succes a unor astfel de producții. Prin urmare, elevii sunt împărțiți în echipe și sunt instruiți în mod riguros în orientate-obiect limbaje de programare, paradigme, și tehnici de inginerie software și practici.

Absolvenții din acest program de studii va fi pregătit pentru a intra în industria jocurilor video ca oameni de stiinta de calculator entry-level și ingineri de software. Posibile titluri de poziție la nivel de intrare includ Computer Scientist, Software Engineer, Software Developer, Inginer Software Development, Inginer Software Development în Test, Analist Software, Programator Computer, Programator Gameplay, Programator Motor, Programator de Fizica, Programator Grafica, Programator de Retele, Programator Inteligent Artificial , Programator pentru interfața cu utilizatorul, programator de unelte, programator web sau joc de scriere. După câțiva ani în industrie, absolvenții pot obține titluri, cum ar fi Lead Engineer, Lead Developer, Manager de dezvoltare, Inginer principal, Director tehnic și Chief Technology Officer. Acest program de gradul include, de asemenea, de formare secundare, care pot contribui direct la un absolvent de a obține poziții cu titluri, cum ar fi Producator, Program Manager, Manager tehnic de program, Scriitor tehnic, Designer tehnic.

secvență de curs de

BS în informatică în simulare interactivă în timp real necesită finalizarea a cel puțin 142 de credite cu un GPA cumulativ de 2,0 sau mai bine. Programul se desfășoară de obicei opt semestre de câte 15 săptămâni, sau un total de patru ani universitari.

Diagrama de eșantionare a cursurilor

Semestrul 1

  • Algebra liniară și geometria
  • Mediul de calcul
  • Programare la nivel înalt I: Limba de programare C
  • Compoziție
  • Proiect Introducere

Semestrul 2

  • Calculul și geometria analitică I sau Calculul vectorilor I
  • Programare la nivel înalt II: Limba de programare C ++
  • Tehnici de implementare a jocurilor
  • Comunicarea interpersonală și de lucru
  • Proiect I

Semestrul 3

  • Calculul și geometria analitică II sau Calculul vectorilor II
  • Sisteme de operare I: Interfața om-mașină
  • Computer Graphics I
  • Advanced C / C ++
  • proiectul II

Semestrul 4

  • Algebra liniara
  • Dinamica mișcării
  • Motion Dynamics Lab
  • Computer Graphics II
  • structuri de date
  • proiectul II

Semestrul 5

  • matematică discretă
  • Valuri, optică și termodinamică
  • Rețelele de calcul I: Comunicarea interproceselor
  • Grafică avansată a calculatorului I
  • Analiza algoritm
  • Proiectul III

Semestrul 6

  • Orice curs MAT numarat 200 sau mai mare
  • Programare la nivel scăzut
  • Grafică grafică avansată II
  • Nu este necesar niciun curs CS de 200 de niveluri sau mai mare
  • Producția de animație 3D I
  • Proiectul III

Semestrul 7

  • Orice curs MAT numarat 200 sau mai mare
  • Orice curs de CS numarat 200 sau mai mare
  • Orice curs ENG de trei credite sau mai mult
  • Selectați unul: ANI 125, ART 105, FLM 115, FLM 151, FLM 152 sau MUS 115
  • Proiectul III

Semestrul 8

  • Orice curs ENG de trei credite sau mai mult
  • Orice curs de CS numarat 200 sau mai mare
  • Orice curs de CS numarat 200 sau mai mare
  • O știință umană și științe sociale sunt alese din orice curs de trei ori de credit HIS, PSY sau SOS
  • Căutarea în carieră: materiale, logistică și comunicare
  • Proiectul IV

Cerințe de ieri

Număr de credite și GPA

BS în informatică în programul de simulare interactivă în timp real necesită finalizarea a cel puțin 142 de credite cu un GPA cumulativ de 2,0 sau mai bine. Programul se desfășoară de obicei opt semestre de câte 15 săptămâni, sau un total de patru ani universitari.

Cerințe de bază și cursuri de bază

Elevii trebuie să primească un grad de "C-" (sau 1,7 puncte de calitate) sau mai mare în toate cursurile de bază pentru BS în Informatică și Real-Time Interactiv simulare program de grad. (Într-un curs non-core, un grad de "D" [sau 1.0 puncte de calitate] sau mai mare este considerat de trecere.) Cursurile de bază sunt toate cele luate pentru a îndeplini cerințele GAM, MAT și CS. PHY 200, PHY 200L și CG 130 sunt de asemenea cursuri de bază.

Artă și muzică

Sunt necesare următoarele cursuri: CG 130 și alte trei credite din următoarele: ANI 125, ART 105, FLM 115, FLM 151, FLM 152 sau MUS 115. (Total: 6 credite)

Informatica

Sunt necesare următoarele cursuri: CS 100, CS 120, CS 170, CS 180, CS 200, CS 225, CS 230, CS 250, CS 260, CS 280, CS 300, CS 315, CS 330 și CS 350. Elevii trebuie să selecteze patru cursuri CS suplimentare (12 credite) cu numărul 200 sau mai mare. (Total: 57 credite)

Umanistice și Științe sociale

Sunt necesare următoarele cursuri: COL 499, ENG 110 și COM 150. Elevii trebuie să primească încă șase credite în ENG și încă trei credite în HIS, PSY sau SOS. (Total: 16 credite)

matematică

Sunt necesare următoarele cursuri: MAT 140, MAT 150 sau MAT 180, MAT 200 sau MAT 230, MAT 250, MAT 258 și două electives MAT numarate 200 sau mai mari. (Total: 24 credite)

Fizică

Sunt necesare următoarele cursuri: PHY 200, PHY 200L și PHY 250. (Total: 9 credite)

Proiecte

Sunt necesare următoarele cursuri: GAM 100, GAM 150, GAM 200, GAM 250, GAM 300, GAM 350. De asemenea, sunt necesare două cursuri din lista următoare: GAM 375, GAM 390, GAM 400, GAM 450 și GAM 490. (Total: 30 credite)

Notă privind cursurile de educație generală

Următoarele cursuri satisfac cerința de învățământ general pentru Bachelor of Science în Informatică în Simulare Interactivă în timp real: ART sau MUS elective (3), COM 150 (3), ENG 110 (3), două electives ENG (6) o știință socială selectată în HIS, PSY sau SOS (3), MAT 150 sau MAT 180 (4), MAT 250 (3), PHY 200 (4), PHY 200L (1) și PHY 250 (4).

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2018
Duration
Durata
8 semestre
Cu normă întreagă
Locations
Spania - Bilbao, Basque Country
Data începerii : Sept. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Aug. 31, 2022
Dates
Sept. 2018
Spania - Bilbao, Basque Country
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Aug. 31, 2022