Bachelor of Science în Informatică
European University Cyprus
Informatie cheie
Locația campusului
Nicosia, Cipru
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul Informatică acoperă bazele domeniului, în teorie și practică, inclusiv interacțiunea dintre hardware și software, interfata om-calculator, iar semnificația socială și economică a tehnologiei informației. Programul pune accentul pe cunoștințele flexibil și abilitățile necesare într-o industrie în schimbare rapidă, astfel încât elevii sunt capabili să evalueze în mod corespunzător, proiectare, să mențină, si sisteme de upgrade.
Proiectare și dezvoltare de joc:
Concentrația de dezvoltare joc permite studentului să dezvolte o înțelegere a principiilor științifice și tehnologice asociate cu proiectarea și dezvoltarea de jocuri pe calculator și console, atât pentru divertisment și aplicații de grave. Obiectivele de concentrare sunt:
- absolvent oameni de știință de calculator calificat cu cunoștințe profunde în algoritmi, procesele și tehnologiile utilizate pentru a face jocuri
- formarea de echilibru în tehnologiile de jocuri cu aceeași lățimea în informatică de instruire ca toți studenții Informatică
- oferi studenților cu AA în vederea multidisciplinară de creare a jocului prin impunerea unor cursuri specifice de la alte discipline care contribuie la procesul de creare a jocului
Inginerie Software:
Scopul concentrării Software Engineering este de a oferi studenților cu cunoștințe de specialitate privind ciclul de viață, instrumente, tehnici și metodologii care pot fi utilizate pentru dezvoltarea tuturor tipurilor de sisteme software.
Recunoașterea de către ETEK
Cipru Universitar European "Computer Science" Cursul este recunoscut de către Camera Tehnică din Cipru (ETEK).
Obiective și Rezultate
Obiective generale
- pentru a dezvolta capacitatea elevului de a gândi, a scrie și a vorbi în mod eficient și creativ
- să dezvolte o apreciere și respect pentru valorile sociale, morale, etice și ca fundament al relației cuiva cu alții și responsabilitățile cuiva în comunitate;
- pentru a dezvolta analitic, de luare a deciziilor și o comunicare competențelor studentului, împreună cu acele calități de încredere în sine, responsabilitate, integritate și a conștiinței de sine, care va promova realizarea personală și contribuția organizațiilor;
- Pentru a construi lățimea de perspectivă, prin cerințele de educație generală și să ofere suficiente specializare pentru a satisface cerințele profesionale și de carieră de bază;
- pentru a oferi studenților cu cerințele necesare pentru avansarea academică și / sau de carieră.
obiective specifice
- Pentru a pregăti studenții pentru o carieră pe viață în calcul prin stabilirea unui fundament pentru învățare și dezvoltare pe tot parcursul vieții.
- Pentru a oferi studenților cu o fundație în informatică.
- Pentru a pregăti studenții pentru o carieră în industrie, guvern și diverse instituții.
- Pentru a permite elevilor să răspundă în mod pozitiv și eficient la rolul pe care Scientist Computer îndeplinește în proiectarea, instalarea și întreținerea sistemelor informatice.
- Pentru a centra atenția asupra aptitudinilor și cunoștințelor cerute de profesia de Informatică și pentru a ajuta pe elevi să dobândească cunoștințe și să dezvolte abilități într-un mod sistematic.
- Pentru a asista studenții în dezvoltarea abilităților de conducere, care pot fi utilizate în a găsi soluții la problemele de informatică.
Învățare Rezultate
La finalizarea cu succes a acestui program este de așteptat ca elevii vor:
- Să recunoască, exprimă și să explice esențiale fapte, concepte, principii și teorii referitoare la informatică și aplicații software.
- Folosi o astfel de cunoștințe și înțelegere pentru a proiecta și de a aplica pe sistemele bazate pe computer într-un mod care demonstrează înțelegerea trade-off implicate în alegeri de proiectare.
- Identificarea și analiza criterii și specificații adecvate la problemele specifice, și strategii ale planului pentru soluționarea lor. Aprecia măsura în care un sistem bazat pe calculator îndeplinește criteriile definite pentru utilizarea sa actuală și dezvoltarea viitoare.
- Să descrie și să exprime elementele de gândire de calcul.
- Întrebuința teorie adecvată, practici și instrumente pentru caietul de sarcini, proiectare, implementare și întreținere, precum și evaluarea sistemelor bazate pe computer.
- Să recunoască și să fie ghidat de problemele sociale, profesionale, juridice și etice, precum și culturale implicate în utilizarea tehnicii de calcul.
- Să recunoască principiile interacțiunii om-calculator și să aplice metode și instrumente adecvate pentru proiectarea și punerea în aplicare a interfețelor conform cu sunet de proiectare HCI.
- Raportează principiile de bază ale managementului informațiilor și folosesc aceste principii pentru organizare eficiente de informare și de recuperare într-un mediu sigur.
- Creați comunicări scrise și orale cu privire la aspectele tehnice legate de sistemele bazate pe calculator și să le prezinte o serie de segmente de public.
- Se aplică și abilități de management de proiect practica si organizare legate de sistemele bazate pe calculator pe sine și munca în echipă.
Oportunitati de angajare
Software Engineering, Sisteme de programare, administrarea bazelor de date, Programarea calculatoarelor, Analiza sistemelor si Design, predare, procesare de imagine.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BSc (Hons) în informatică (Data Science)
- Academic City, Emiratele Arabe Unite
BSc (Hons) Computer Science
- Athens, Grecia
- Glyfada, Grecia + 1 Mai mult
BSc Computer Games
- Colchester, Regatul Unit