Bachelor of Arts în Management

Generalități

Programul de descriere

Obiectivele programului de învățământ

Programul urmărește să:

  • Oferiți studenților cunoștințe despre diverse probleme de management.
  • Oferiți abilități profesionale practice, necesare pentru alegerea, dezvoltarea și implementarea sistemelor de management.
  • Oferiți analize, evaluări, modelări și alte abilități importante, care pot fi utilizate în timpul carierei profesionale a unui absolvent și, de asemenea, rezolvarea diferitelor probleme manageriale.

Rezultatele învățării

Conform obiectivelor programului, studenții vor avea următoarele rezultate de învățare:

Cunoaștere și conștientizare profesională

La sfârșitul programului, studentul va putea:

  1. Să descrie fenomenele și procesele economice care apar în domeniile producției, distribuției, schimbului și consumului și să explice evoluția lor în timp;
  2. Introducerea abordărilor de bază ale fezabilității între afaceri, planificare actualizată a resurselor și tehnologii moderne;
  3. Prezentarea abordărilor existente în materie de contabilitate, analiza și prognozarea rezultatelor activităților organizațiilor;
  4. Identificarea problemelor legate de dezvoltarea strategiei organizației, implementarea și diverse aspecte ale managementului;
  5. Prezentarea particularităților diferitelor sectoare ale economiei și managementului acestora, precum și reglementările și abordările existente ale administrației publice și ale autoguvernării locale;
  6. Prezentarea celor mai utilizate direcții ale metodelor probabilistice moderne, de optimizare, statistice, econometrice și alte metode;
  7. Prezentarea celor mai utilizate programe de calculator specializate, precum și principalele direcții ale aplicației lor pentru analiză economică;
  8. Pentru a interpreta conceptele de bază ale micro- și macroeconomiei, problemele piețelor globale și locale, discutați despre implicațiile acestora.

Aptitudini profesionale practice

La sfârșitul programului, studentul va putea:

  1. Să facă studii de fezabilitate pentru afaceri și să prezinte diverse rapoarte;
  2. Evaluarea eficienței economice a activităților organizației;
  3. Proiectarea și participarea la implementarea diferitelor planuri de afaceri prin organizarea eficientă a muncii ca membru al grupului și ca lider de grup;
  4. A alege o varietate de strategii, instrumente, prin analize profesionale și calcule pentru a spori eficacitatea deciziilor manageriale luate;
  5. Folosirea pachetelor informatice relevante pentru rezolvarea diverselor probleme profesionale;
  6. Proiectarea unui sistem de management eficient pentru organizație, sporind eficiența tuturor gestionării resurselor;
  7. Identificarea particularităților și mecanismelor de management ale sectoarelor individuale ale economiei, precum și ale întregii economii.

126413_pexels-photo-1438072.jpegBuro Millennial / Pexels

Prezentare generală a curriculum-ului programului

Conținutul cursului pentru anul 1, semestrul I:

  • Limba armeană și cultura vorbirii -1
  • Probleme ale istoriei armenei -1
  • Limba străină -1
  • Limba rusă-1
  • Bazele implementării IT
  • Bazele ecologiei și mediului
  • Protecția civilă și primul ajutor de urgență pentru populație
  • Educație fizică
  • Teoria economiei-1
  • Matematica superioară-1

Unități de curs pentru anul 1, semestrul II:

  • Limba armeană și cultura vorbirii -2
  • Probleme ale istoriei armenei -2
  • Limba străină -2
  • Limba rusă-2
  • Teoria economiei-2
  • Matematica superioară-2
  • Bazele managementului
  • Informatică economie
  • Educație fizică

Conținutul cursului pentru anul 2, semestrul I:

  • Statistică aplicată și Lucrări de date
  • Bazele dreptului
  • Educație fizică
  • Metode de matematică în cercetarea operațională
  • Teoria probabilității
  • Istoria teoriilor economice
  • Economie nationala
  • Economia sectorului de servicii
  • Limba străină în afaceri
  • Curs electiv- (studentul trebuie să aleagă 2 dintre următoarele cursuri)
  • Bazele culturii
  • Bazele religiei
  • Bazele eticii
  • Conceptele moderne ale naturii
  • Bazele logicii
  • Bazele științei politice
  • Bazele sociologiei
  • Bazele psihologiei

Unități de curs pentru anul 2, semestrul II:

  • Bazele filosofiei
  • Educație fizică
  • Modelarea situațiilor economice
  • Statistici
  • Economie mondială
  • Planificare strategica
  • Practică computerizată
  • Econometrie -1
  • Managementul producției

Unități de curs pentru anul 3, semestrul I:

  • Economii internationale
  • Microeconomie
  • Econometrie -2
  • Contabilitatea managerială
  • finanțe
  • Curs electiv (1 din următoarele cursuri)
  • Afaceri internationale
  • E-comerț
  • Curs electiv (1 din următoarele cursuri)
  • Economia cunoașterii
  • Management de proiect
  • Studii de curs - 1

Unități de curs pentru anul 3, semestrul II:

  • Economia entităților
  • Macroeconomie
  • Contabilitate
  • Managementul riscurilor
  • Curs electiv (1 din următoarele cursuri)
  • Economie constituțională
  • Logistică
  • Curs electiv (1 din următoarele cursuri)
  • Managementul inovării
  • Managementul de stat și municipal
  • Curs electiv (1 din următoarele cursuri)
  • Sistemul fiscal al RA
  • Economia sectorului agrar
  • Curs electiv (1 din următoarele cursuri)
  • Psihologia managementului
  • Bazele managementului anti-crize
  • Studii de curs - 2

Unități de curs pentru anul 4, semestrul I:

  • Bancar
  • Resurse umane și economia muncii
  • administrare
  • Marketing
  • Reglementarea Guvernului a economiei
  • Administrare afaceri

Unități de curs pentru anul 4, semestrul II:

  • Stagiu profesional
  • Teză de licență
  • Eligibilitate
  • Solicitanții trebuie să aibă suficiente cunoștințe de limba engleză, diplomă de liceu.

Procesul de cerere și documentele necesare

Procesul de cerere este realizat în conformitate cu regulile de admitere ale programelor de licență și master ale Yerevan State University din Yerevan State University .

Cetățenii străini care solicită admiterea la Yerevan State University (YSU) ar trebui să furnizeze:

  1. Formular de cerere: href = "http://edu.am/index.php/en/documents/index/153
  2. O declarație de admitere: href = "http://edu.am/index.php/en/documents/index/153
  3. Un CV în engleză, armeneză sau rusă
  4. 2 copii certificate ale pașaportului (confirmate de reprezentanții Ambasadei Armeniei sau ale consulatului armean. Cetățenii din țările CSI pot oferi numai traduceri notariate). Primul exemplar este pentru Yerevan State University , al doilea exemplar este necesar pentru un permis de ședere a studenților.
  5. Copie a certificatelor academice anterioare (diplome) și a transcrierilor (confirmate de Ambasada Armeniei sau reprezentantul consulatului Armeniei. Cetățenii din țările CSI pot oferi numai traduceri notariate).
  6. Copie notificată și verificată a certificatului de naștere, tradusă în armeană.
  7. 2 exemplare originale ale certificatului general de sănătate (acest certificat poate fi furnizat de orice instituție medicală armenească). Primul exemplar este pentru Yerevan State University , al doilea exemplar este necesar pentru un permis de ședere pentru studenți.
  8. 8 fotografii (3/4)

Adresa de trecere a documentelor: Ministerul Educației, Științei, Culturii și Sportului. Adresa: 3 Vazgen Sargsyan, Erevan (casa guvernamentală N2, etaj 3, 311 sau 315). Telefon 37410563264, e-mail: s ecretariat@edu.am , info@edu.am .

De asemenea, puteți trece documente pentru admiterea în departamentul studenților străini de la Yerevan State University din Yerevan State University . Adresa: 1 Alex Manookian, Yerevan, (Clădirea centrală YSU, 408, departamentul studenților străini, telefon 37410555244, e-mail: Foreignstudent@ysu.am ).

În cazul în care transmiteți documentele către Minister, informații despre răspunsuri pot fi furnizate în departamentul Studenților Străini al Yerevan State University din Yerevan State University după câteva zile. Adresa: 1 Alex Manookian, Yerevan, (Clădirea centrală YSU, 408, departamentul studenților străini, telefon 37410555244, e-mail: Foreignstudent@ysu.am ).

Date importante

Pentru studenții de BA și MA, perioada de trecere a documentelor este de la 1 iunie la 15 august. Lecțiile încep la 1 septembrie.

Pentru studenții de BA și MA după corespondență, perioada de trecere a documentelor este de la 1 iunie până la 10 octombrie.

Pentru cursurile pregătitoare ale studenților străini, admiterea documentelor este de la 1 iunie până la 1 octombrie. Lecțiile încep la 1 octombrie.

Taxă de școlarizare

1.300.000 AMD (aproximativ 2730 USD conform cursului actual de schimb al Băncii Centrale a Armeniei) pe an universitar.

Visa armeană

Informații despre obținerea vizei armenești sunt furnizate pe site-ul web al Ministerului Afacerilor Externe al Armeniei ( href = "https://www.mfa.am/en/visa/ ). La sosirea în Armenia informațiile și asistența necesare pentru un permis de ședere. va fi asigurat de Departamentul Studenților Străini din cadrul Yerevan State University din Yerevan State University .

Cazare

Cazarea poate fi oferită în dormitorul Yerevan State University după semnarea unui acord cu YSU. Prețurile căminului:

  • 1 cameră single pentru 1 persoană-55.000 AMD (aproximativ 115 USD),
  • 1 cameră single pentru 2 persoane - 45.000 AMD (aproximativ 94 USD),
  • 2 camere pentru 3 persoane - 40.000 AMD (aproximativ 84 USD),
  • 2 camere pentru 4 persoane - 35.000 AMD (aproximativ 73 USD).

Camerele au dormitoare. Bucătăria este generală pentru fiecare etaj.

Studenții pot închiria, de asemenea, apartamente în Erevan.

burse de studiu

Bursele nu sunt destinate anului universitar următor.

Puteți găsi mai multe informații despre cursuri, specialități, taxe de școlarizare aici: href = "http://ysu.am/entrant/en/Foreign-Citizens

Ultima actualizare Decembrie 2019

Despre facultate

Yerevan State University provides high-quality education to ensure the competitiveness of its graduates in the local, as well as the global labour market. To deal with contemporary challenges and to e ... Citeste mai mult

Yerevan State University provides high-quality education to ensure the competitiveness of its graduates in the local, as well as the global labour market. To deal with contemporary challenges and to effectively accomplish its educational mission, YSU continuously upgrades the profile and content of its educational programmes, applies modern teaching and learning methods, and provides students with effective support services. Citește mai puţin