Bachelor of Business Administration
Universidad UADE
Informatie cheie
Locația campusului
Buenos Aires, Argentina
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
ARS 1.903 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Costul lunar pe subiect
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Dacă sunteți interesat în direcția și managementul companiilor , UADE este pentru dvs., deoarece este strâns legată de lumea organizațiilor și a fost întotdeauna referința universității în domeniul științelor administrației .
Timp de mai mult de patru decenii, UADE a oferit o carieră actualizată permanent, din care au absolvit mai mult de 7.000 de studenți, care sunt acum manageri și directori de companii de vârf.
De ce studiază administrația la UADE?
- Prima universitate privată din Argentina pentru a dicta cursa.
- În administrația UADE , elevii învață, fac : studenții noștri analizează și rezolvă cazuri de afaceri reale, folosesc simulatoare de afaceri, participă la companii și primesc vizite de la oameni de afaceri și manageri în clase.
- Studii dublu cu Universitatea BSEL (Berlin , Facultatea de Economie și Drept): urmărirea unui an universitar la universitate, pentru a primi două grade: un BA / o societate de administrare e UADE și Licențiat în Administrarea Afacerilor de la Universitatea BSEL.
- Planul de studiu flexibil: puteți finaliza până la 25% din curriculumul de administrare a afacerilor în format virtual sau intensiv și alegeți să urmați cursul în oricare dintre cele trei schimburi (dimineața, după-amiaza sau seara).
- Vă puteți îndruma pregătirea în alte discipline precum Finanțe, Resurse Umane, Comerț Internațional sau Marketing (Marketing), prin selectarea unor discipline opționale cum ar fi Managementul Portofoliilor de Investiții, Coaching, Programarea Neurolinguistică, Introducere în Afaceri Internaționale, Comportamentul Achizițiilor și Consumul , printre altele.
- Introducerea rapidă a forței de muncă : începând cu prima zi când vă înregistrați la Universitatea, veți avea acces la portalul UADE pentru ocuparea forței de muncă, care vă va permite să aplicați pentru una dintre cele peste 2.000 de căutări de locuri de muncă publicate anual pentru cariera de administrație a afacerilor.
- 85% dintre studenții noștri de ani în vârstă lucrează în companii de primă clasă.
- Schimbul de programe în străinătate : veți avea posibilitatea de a studia un semestru universitar în străinătate într-una din cele 105 universități cu care avem un acord.
- Odată ce ați absolvit cariera de administrație a afacerilor, în unul sau doi ani suplimentari puteți primi: contabilul public, licențiat în marketing (marketing), licență în comerțul internațional, licență în resurse umane sau lic. finanțe.
Profil și domeniu de aplicare
profil
Cursul urmărește formarea managerilor capabili să gestioneze eficient resursele limitate și să gestioneze toate tipurile de organizații pe piețe de complexitate, internaționalizare, interdependență și schimbări tehnologice în creștere, care permit o mai mare inserție a forței de muncă prin dezvoltarea unui profil profesional proactiv și inovator el nu se asteapta ca firma sa fie responsabila pentru cariera sa profesionala, ci mai degraba acelasi student care determina aceasta cale prin aplicarea pentru pozitii si companii in care va oferi cele mai bune servicii.
Care sunt avantajele studierii Administrației Afacerilor la UADE?
Să aprofundeze orientarea pe care elevul decide să o acorde carierei, selectând electives și participând la programe de schimb cu universități străine.
Dobândește experiența de muncă înainte de absolvire , prin serviciul de stagii oferit de universitate.
Cum se realizează acest obiectiv?
Oferind studenților cunoștințele și abilitățile care le permit să exercite eficient și eficient funcțiile manageriale în companii și instituții.
Concentrarea curriculumului asupra managementului inovației organizaționale (produse, procese și tehnologii), având în vedere că un factor important de competitivitate pe care companiile trebuie să îl posede este capacitatea lor de a inova . Companiile de succes cunosc că, pentru a inova, au nevoie de profesioniști deschizați de idei noi , pregătiți să accepte schimbările tehnologice și să participe activ cu contribuția propunerilor care adaugă valoare clienților și companiei în sine.
Dezvoltarea funcțiilor de management la toate nivelurile necesită cunoașterea instrumentelor și sistemelor pentru planificarea , organizarea și controlul global al afacerii, precum și pentru definirea politicilor pe domenii funcționale (marketing local și internațional, finanțe, contabilitate, furnizare , producție, HR, sisteme). Cu toate acestea, aceste cunoștințe trebuie să fie completate cu dezvoltarea abilităților manageriale care stimulează capacitatea de a analiza și de a lua decizii, conducerea și comunicarea , precum și atitudinile care vizează inovația și spiritul antreprenorial .
domenii
incumbencies:
Orice aviz destinat a fi prezentat în fața autorităților judiciare, administrative sau publice în materie de conducere și administrare pentru consiliere în:
- Direcția funcționează ca analiză, planificare, organizare, coordonare și control.
- Dezvoltarea și implementarea politicilor, sistemelor, metodelor și procedurilor de administrare, finanțe, marketing, bugete, costuri și administrarea personalului.
- Definiția și descrierea structurii și funcțiilor organizației.
- Aplicarea și implementarea sistemelor de procesare a datelor și a altor metode în procesul de informare în management.
- În ceea ce privește relațiile industriale, sistemele de remunerare și alte aspecte legate de factorul uman în companie.
- Orice altă problemă de gestionare sau de administrare în chestiuni economice și financiare cu privire la funcțiile care îi sunt adecvate.
În materie judiciară:
- Pentru funcțiile de lichidator al societăților comerciale sau civile.
- Ca expert în domeniul lor în toate jurisdicțiile, în desemnările ex officio pentru sarcinile administratorului la nivel managerial sau managerial în intervențiile judiciare, preferința va fi acordată absolvenților de administrație, cu toate că se iau în considerare și alți antecedente. relație cu astfel de denumiri.
Curriculum
primul an
- Administrarea Afacerilor I
- marketing
- Managementul persoanelor în organizații
- Introducere în drept
- Statistici de afaceri I
- Administrarea Afacerilor II
- Matematică de afaceri I
- Limbă, logică și argumente
- Contabilitate I
- Istoria economiei mondiale
al doilea an
- Română I
- Matematică de afaceri II
- Obligații și contracte
- Legea muncii individuale
- Marketingul global
- Dreptul societăților comerciale
- microeconomie
- Statistici de afaceri II
- Proiectarea și auditul sistemelor informatice
- Contabilitate de gestiune
Al treilea an
- Calcul financiar
- Platforme și WEB Business
- Managementul operațiunilor
- macroeconomia
- Facultativ (1 subiect)
Titlu intermediar: Analist administrativ contabil
- impunere
- Sistemul de costuri
- Programarea operativă
- Leadership și negociere
- Facultativ (1 subiect)
Al patrulea an
- Management strategic
- Corporate Finance I
- Informații despre companie integrate
- Inovația în valoare
- consultanţă
- Analiza deciziilor de afaceri și luarea deciziilor
- Dezvoltarea afacerilor
- Simulări de afaceri
- Cercetare finală în administrație
- Facultativ (1 subiect)
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licență europeană în administrarea afacerilor (concentrare în management sportiv)
- Prague, Republica Cehă
Program de licență duală în managementul afacerilor
- Shanghai, China
Licențiat în administrarea afacerilor
- Istanbul, Turcia