Bachelor of Business Administration
SAIT - Southern Alberta Institute of Technology
Informatie cheie
Locația campusului
Calgary, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 8.459 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru studenții casnici; 86.060 USD pentru studenții internaționali
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Faceți-vă amprenta cu diploma de licență în administrare a afacerilor (BBA), recunoscută de industrie. Puteți ieși în evidență pe piața muncii, cu o mulțime de cunoștințe și abilități în afaceri - și un nivel mai aprofundat de cursuri de afaceri relevante decât absolvenții de la alte grade de afaceri.
Cu laptopul dvs. „Bring Your Own Device” (BYOD), vă angajați în clase mici cu cursuri active, de colaborare - învățând de la facultăți cu experiență reală în afaceri. Lucrezi în echipe pentru a oferi proiecte, a prezenta strategii și pentru a îndeplini obiectivele de afaceri. BBA te asigură să dezvolți cunoștințele de afaceri, cunoștințe tehnice și abilități soft pe care le caută angajatorii - leadership, munca în echipă, gândire critică, luarea deciziilor, rezolvarea problemelor și comunicare.
Începi cu un prim an comun pentru a dezvolta abilități de afaceri de bază. În al doilea an, alegeți din șase programe majore: contabilitate, servicii financiare, managementul resurselor umane (HR), management, marketing sau managementul lanțului de aprovizionare. Vă puteți îmbunătăți gradul de alfabetizare a industriei cu un minor opțional în Managementul proiectelor de construcții sau energie, petrol și gaze. Parteneriatele noastre apropiate din industrie vă asigură că învățarea dvs. este direct legată de comunitatea de afaceri și experiențele din lumea reală.
Cursul final este un curs în piatră, unde consultați un client de afaceri real sau completați un loc de muncă plătit (prin aplicație) - ambele opțiuni vă ajută să integrați tot ce ați învățat. Vă absolviți cu un grad ridicat de angajare și la cerere, cu experiența dvs. semnificativă în afaceri și în activitatea dvs. majoră.
Fapte rapide
- Patru ani de licență
- Începeți
- Dimensiuni mici: 40 studenți max.
- Alegerea a șase majore: contabilitate, servicii financiare, managementul resurselor umane, marketing management și managementul lanțului de aprovizionare
- Două minore opționale: Managementul proiectelor de construcții și energie, petrol și gaze
- Aduceți-vă propriul program bazat pe laptop
- Opțiuni de admisibilitate în primul an și avansate
Cariera ta
Când absolviți, puteți urmări cariere în:
- Contabilitate:
Contabil, actuar, auditor, consultant, contabil criminalistic, analist financiar, analist în afaceri comune, agent de achiziții, consilier fiscal - Servicii financiare:
Manager active, consultant financiar, consultant în investiții, bancher premium, manager sucursală sistem - Managementul resurselor umane:
Specialist în managementul schimbărilor, consilier în sănătate și sănătate, consilier în relații de muncă, specialist în învățare și dezvoltare, specialist în achiziții de talente - Managementul:
Consilier în dezvoltarea afacerilor, proprietar de afaceri, consultant în management, manager operațiuni, manager de proiect - Marketing:
Manager de cont, consilier în dezvoltarea afacerilor, specialist în marketing digital, antreprenor, coordonator de evenimente, analist de mărfuri - Managementul lanțului de aprovizionare:
Cumpărător, manager de categorii, analist comercial, specialist în contracte, manager de inventar, planificator de logistică și materiale, specialist în achiziții, coordonator în lanțul de aprovizionare, manager de transport
Succesul studentului
Pentru a avea succes în acest program riguros academic, ar trebui să:
- Participați și participați activ la toate orele
- Petreceți șase până la nouă ore pe săptămână pe fiecare curs în afara orei obișnuite de clasă
- Fii priceput în Windows și Microsoft Office
- Fii pregătit să lucrezi în echipe
- Fii pregătit pentru un program riguros academic și creșterea nivelului de dificultate în fiecare an
- Deveniți familiar și respectați politicile și procedurile SAIT
- Să aveți abilități puternice de comunicare scrisă și orală
Dacă sunteți angajat în viața de campus și profitați de serviciile și resursele SAIT, este posibil să aveți mai multe șanse de succes în programele SAIT.
Credențe și acreditare
După finalizarea cu succes a acestui program, absolvenții vor primi o diplomă de licență SAIT în Business Administration.
Desemnări și certificări profesionale
Când absolviți, puteți urmări diferite denumiri profesionale, în funcție de principala dvs. În unele cazuri, avem acorduri formale cu asociațiile profesionale pentru a recunoaște cursurile BBA pentru cerințele lor educaționale. Este posibil să aveți nevoie de un examen suplimentar, educație sau cerințe de muncă pentru a obține o desemnare.
- Contabilitate: absolviți toate cerințele educaționale prealabile necesare pentru a intra în programul de educație profesională contabil profesionist autorizat (CPA).
- Servicii financiare: aveți oportunitatea de a finaliza examenele Fondurilor de investiții din Canada (IFIC) și ale cursurilor de valori mobiliare canadiene (CSC) din program. Puteți absolvi cu desemnarea Planificatorului Financiar Personal (PFP) în mână, trecând examenele necesare. Consiliul pentru Standarde de Planificare Financiară recunoaște programul ca îndeplinind cerințele Curriculum-ului de bază pentru certificarea Planificării financiare certificate (CFP).
- Managementul resurselor umane: acest program este acreditat de Institutul de Resurse Umane din Alberta, scutindu-vă de la scrierea examenului național de cunoștințe pentru desemnarea Profesionistului dvs. în Resurse Umane (CPHR). Puteți urmări, de asemenea, desemnări, inclusiv Recruiter Profesional Registrat (RPR) și Profesional Certificat și Dezvoltare Profesională (CTDP).
- Management: puteți urmări desemnarea Certified in Management (CIM).
- Marketing: puteți urmări desemnarea CSP (Professional Sales Certified).
- Managementul lanțului de aprovizionare: puteți urmări mai multe denumiri, inclusiv furnizori profesioniști de gestionare a lanțului (SCMP), logistician profesionist (P.Log), profesionist în lanț de aprovizionare certificat (CSCP).
Opțiuni de transfer
Oportunitatea de a avansa educația dvs. prin transfer către, în cadrul sau din SAIT este disponibilă cu următoarele universități și colegii.
Aveți întrebări? Scrieți-ne [email protected].
SAIT / SAIT
Admitere și selecție
- Începutul toamnei 2020: cererile sunt deschise pe 2 octombrie 2019 și sunt acceptate până la data începerii programului.
Informatie cheie
- Date de început: 8 septembrie 2020
- Lungime: 4 ani
- Pregătire și taxe pe an:
- Anul 1: 7.358 USD (intern) / 21.515 USD (internațional)
- Anul 2: 7.358 USD (intern) / 21.515 USD (internațional)
- Anul 3: 7.358 USD (intern) / 21.515 USD (internațional)
- Anul 4: 7.358 USD (intern) / 21.515 USD (internațional)
* Pregătirea, taxele, cărțile și costurile de aprovizionare pot fi modificate
Studenți ideali
Succesul studentului
Pentru a avea succes în acest program riguros academic, ar trebui să:
- Participați și participați activ la toate orele
- Petreceți șase până la nouă ore pe săptămână pe fiecare curs în afara orei obișnuite de clasă
- Fii priceput în Windows și Microsoft Office
- Fii pregătit să lucrezi în echipe
- Fii pregătit pentru un program riguros academic și creșterea nivelului de dificultate în fiecare an
- Deveniți familiar și respectați politicile și procedurile SAIT
- Să aveți abilități puternice de comunicare scrisă și orală
Dacă sunteți angajat în viața de campus și profitați de serviciile și resursele SAIT, este posibil să aveți mai multe șanse de succes în programele SAIT.
Oportunități de carieră
Când absolviți, puteți urma o carieră în:
- Contabilitate: Contabil, Actuar, Auditor, Consultant, Contabil criminalist, Analist financiar, Analist în asociere în participație, Ofițer de achiziții, Consilier fiscal
- Servicii financiare: Manager de active, Consilier financiar, Consultant de investiții, Bancher Premium, Manager de sucursală de sistem
- Managementul resurselor umane: specialist în managementul schimbării, consilier în sănătate și bunăstare, consilier în relații de muncă, specialist în învățare și dezvoltare, specialist în achiziție de talente
- Management: consilier de dezvoltare a afacerii, proprietar de afaceri, consultant de management, manager de operațiuni, manager de proiect
- Marketing: Manager de cont, Consilier pentru dezvoltarea afacerii, Specialist în marketing digital, Antreprenor, Coordonator de evenimente, Analist de merchandising
- Managementul lanțului de aprovizionare: cumpărător, manager de categorie, analist comercial, specialist în contracte, manager de inventar, planificator logistică și materiale, specialist în achiziții, coordonator lanț de aprovizionare, manager transport
Taxa de școlarizare a programului
Galerie
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Honours Bachelor of Business Administration (Management and Leadership)
- Barrie, Canada
Bachelor of Business Administration
- Geneva, Elveţia
BBA - Bachelor of Business Administration
- Barcelona, Spania
- Geneva, Elveţia + 1 Mai mult