STUDIA MEDICINA IN COSTA RICA
Universidad Internacional de las Américas
Informatie cheie
Locația campusului
San José, Costa Rica
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
8 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
May 2024
Introducere
Administrarea afacerilor este un proces de planificare, conducere, organizare, control și evaluare a resurselor disponibile în organizații și căutarea eficientă și eficientă a obiectivelor propuse.
Cariera în Administrarea Afacerilor de la Universidad Internacional de las Américas oferă studenților oportunitatea de a dobândi un echilibru de formare de cunoștințe, abilități, abilități și valori care le permit să conducă cu competențe profesionale solide în managementul domeniilor și companiilor.
avantaje
Gradul de licență acoperă principalele domenii ale sarcinilor administrative și organizaționale, care permite absolventului să-și sporească posibilitățile de a fi plasat în sectorul de afaceri.
Profesorii cu o vastă experiență în diferite domenii funcționale ale unei companii permit ca teoria să fie completată cu cazuri practice reale.
Studentul obține un criteriu amplu al realității de afaceri locale și globale. Programe conform nevoilor elevilor. Profesionisti cu inalta calificare pentru a conduce echipe in domeniul muncii.
Specializare
- Administrarea afacerilor cu concentrare pe management
- Administrarea afacerilor cu concentrare pe sisteme informatice
- Administrarea afacerilor cu concentrare pe resurse umane
- Administrarea afacerilor cu concentrare pe finanțe
- Administrarea afacerilor cu concentrare pe marketing
- Administrarea afacerilor cu o concentrare pe publicitate
Rezultatul programului
Absolventul Licenței în Administrarea Afacerilor din cadrul Universității noastre contribuie la realizarea obiectivelor organizatorice ale instituției sau companiei în care își desfășoară activitatea, prin executarea funcțiilor administrative de planificare, organizare, integrare, conducere și control într-un mod eficient. si eficient.
Absolvenții de licență în administrarea afacerilor vor avea următoarele cunoștințe și abilități:
- Analiza situațiilor complexe din domeniile de bază ale administrării afacerilor.
- Managementul conceptelor si tehnicilor de analiza a situatiilor complexe ale administratiei.
- Identificarea și rezolvarea problemelor care apar în managementul organizațional.
- Folosește cele mai recente tendințe în context global pentru a actualiza compania sau instituția în care lucrez.
- Luarea deciziilor la niveluri medii, în domeniile primare ale administrării afacerilor.
Admitere
Curriculum
- Management strategic
Galerie
Studenți ideali
Se așteaptă ca solicitantul să aibă următoarele caracteristici:
- Fii analitic.
- Efectuați raționament logic și abstract.
- Înțelegeți și raționați conceptele de bază ale administrației.
- Dobândiți abilități în utilizarea tehnologiei.
- Comunicare orală și scrisă adecvată.
- Lucru in echipa.
- Rezolva problemele cu initiativa.
- Asumă-ți responsabilități.
- Dezvoltați comunicarea asertivă.
- Generați interes în domeniul afacerilor.
- Promovați antreprenoriatul.
Oportunități de carieră
Instituții în care poți lucra
- Companii publice și private cu scop profit și nonprofit.
- Organizatii nationale si internationale.
- Cooperative.
- Asociațiile.
În următoarele domenii:
- financiar.
- Administrativ.
- Comercial (Vânzări și Marketing).
- Contabil.
- Audit.
- Bancar.