BAîn afaceri - Metode de marketing
Kendall College
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Chicago, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Contactează şcoala
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
BA în afaceri - Metode de marketing
 
Concentrația nou Modalitati de marketing se extinde principiile care stau la baza predate în comercializarea cursuri majore, subliniind diferite strategii și tactici necesare pentru a efectua în mod eficient comunicarea de marketing. Această concentrare inovatoare permite elevilor să creeze și să execute mesagerie influent la piețele țintă într-o varietate de forumuri.
 
 
Metode de introducere pe piață Curs de eșantionare
Comportamentul consumatorului - consideră că influențele raționale și iraționale cu privire la deciziile luate de consumatori cumpăra. Explorează influențele individuale de cunoaștere, condiționare, și afectează, precum și influențele mai generale ale generație, demografice și de mediu în ceea ce privește utilizarea lor în publicitate, merchandising, promoții și vânzări.
Brand Management holistica - cere elevilor să creeze o campanie de servicii legate de marca, prin stabilirea gradului de conștientizare și de construirea de client, dobânda și loialitatea; crafting mesagerie internă și externă a lungul și în numele organizației și asamblarea și propune diverse materiale de marketing si campanii de mass-media.
Strategia de Relatii Publice si Tactica - se axează pe strategii și tactici care implica în mod eficient "pitching" și croitorie povești, împărtășirea în mod public rezultatele financiare și de altă natură, a obține publicitate pentru un eveniment, facilitând comunicarea adecvată în perioade de criză, lucru cu publiciști externe și promovarea știri prin tehnici inovatoare dincolo de canalele media tradiționale, cum ar fi mass-media sociale.
Raportul de Marketing - oferă studenților cu posibilitatea de a crea o cultură operațională, structură și proces pentru a încuraja și de a facilita legături organice și în curs de desfășurare între clienți și reprezentanții companiilor, atât în business-to-business și business-to-consumer medii.
Inteligenta competitiva - Elevii studiază o anumită industrie în profunzime, definirea, colectarea și analizarea datelor și informațiilor cu privire la starea și viitorul mediu competitiv global, precum și cu privire la specificul de concurenți individuali și să facă recomandări, apoi din perspectiva unei piețe noi participant.
Tehnologii de marketing - investigheaza cum să ia în considerare, efectul de levier și manipula tehnologii relevante pentru avantaj comercial.
Marketing responsabil social - Elevii analiza firmelor de succes financiar, care, de asemenea, responsabilitatea socială fac o prioritate reală și apoi se aplică ceea ce au învățat să creeze o propunere de cauză pe bază de marketing pentru o firma de interes.
Business Development - se concentrează pe dezvoltarea celor mai bune practici pentru managementul de cont și crearea unui plan pentru rotunjirea cont și de expansiune, care valorifică în mod adecvat și implică pe cei responsabili pentru vânzări, marketing, management și dezvoltare de produs, și în alte zone.
Subiecte speciale în Marketing - La discreția Școala de Afaceri Dean, prezintă teme în timp util, cum ar fi provocările de marketing eco-culturale și oportunități, a normelor juridice și etice în afacerile publice, mass-media practici internaționale și multe altele. Elevii pot propune subiecte pentru a Dean pentru examinare.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licență în Arte în Studii de Afaceri Specializare Marketing Internațional
- The Hague, Ţările de Jos
BS în Marketing și Administrare Sportiv
- Aberdeen, Statele Unite ale Americii
Licențiat în Arte (BA) în Marketing
- Dubuque, Statele Unite ale Americii