BCom în știință marketing și management
IMM Graduate School of Marketing
Informatie cheie
Locația campusului
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
BCom în Marketing și Management Știința a fost aprobat de Consiliu privind învățământul superior (CHE) și vor fi oferite de către IMM AGA peste ofranda actual al BBA în Marketing Management. Numărul Africa de Sud Calificativ Autoritatea ID-ul este 90737.
BCom în Marketing și Management Știință combină funcția de marketing cu funcții de sprijin conexe, cum ar fi distribuția, logistica si management de proiect, cu un accent puternic pe cercetare de afaceri. Această calificare este destinat să răspundă un rol de conducere în industrie și, prin urmare, are un accent puternic de afaceri. BCom în Marketing și Management Stiinta va oferi studenților cu comercializare de specialitate și cunoștințe de management, precum și abilități de a aplica aceste cunoștințe în scopul de a sprijini cariera lor prin studii academice.
Studenții care doresc să se intereseze despre acest program sunt rugați să ia legătura cu un consultant Student la orice birou GSM IMM sau sunați IMM GSM pe 0861 IMM GSM sau pe 27 (0) 11 628 2000.
Informații Programul
BCom în Marketing și Management Stiinta este oferit la nivelul 7 al CNC (HEQSF aliniat) și este format din 360 de credite. Această calificare cuprinde 19 module obligatorii.
Cerințele de admitere
Cerințele de admitere pentru studenții potențiali care au înmatriculați până la inclusiv 2007:
- Senior Certificat (gradul 12), cu scutire de învățământ, plus o marcă de cel puțin 40% pe grad mai mare sau 50% pe calitate standard, în matematică.
- Este necesar un CV și RPL (recunoașterea prealabilă Learning) cerere de viitorii studenți peste 23 de ani, care nu au certificat de Senior, dar s-au scris și au trecut cel puțin 4 discipline matricial. CV-ul trebuie să includă experiență la locul de muncă. Declarație pe proprie răspundere SPUS afirmând că nu a obținut un certificat Senior trebuie să fie incluse.
Cerințele de admitere pentru studenții potențiali care înmatriculați sau iesit sistemul școlar din 2008:
- Certificat Național Senior (CNVM), cu un rating de realizare a 4 (50-59%), în cel puțin patru recunoscut subiecți de 20 de credit, inclusiv o evaluare realizare a cel puțin 3 (40-49%), în limba engleză acasă sau 4 (50 - 59%), în limba engleză în primul rând limba suplimentar, plus o evaluare realizare a cel puțin 3 (40-49%), în Matematică sau 5 (60-69%), în matematică alfabetizare.
- Studentul trebuie să fi îndeplinit cerințele minime pentru admiterea la un program de grad la o instituție de învățământ superior.
- Este necesar un CV și RPL (recunoașterea prealabilă Learning) cerere de viitorii studenți peste 23 de ani, care nu au nici CNVM, dar s-au scris și au trecut cel puțin 4 discipline matricial. CV-ul trebuie să includă experiență la locul de muncă. O declarație pe proprie răspundere SPUS afirmând că nu a obținut o CNVM trebuie să fie incluse.
Programul de conținut
Acest grad este format din 19 module și este structurat după cum urmează:
Anul 1
- MAR101 - Marketing 1 (20 credite)
- Academic alfabetizare 1 (rulment non-credit)
- SCM101 - Supply Chain Management 1
- BM101 - Managementul Afacerilor 1 (20 credite)
- BS101 - Business Statistica 1 (20 credite)
- ECO101 - Economie 1 (20 credite)
- FM101 - Management Financiar 1 (20 credite)
Anul 2
- MAR202 - Marketing 2 (20 credite)
- BM202 - Managementul Afacerilor 2 (20 credite)
- SCM202 - Supply Chain Management 2
- ECO201 - Economie 2 (20 credite)
- FM202 - management financiar 2 (20 credite)
- PM201 - Management de proiect 2 (20 credite)
Anul 3
- MAR303 - Marketing 3 (20 credite)
- BM303 - Managementul Afacerilor 3 (20 credite)
- BRT301 - Business Research: Teoria 3 (20 credite) *
- BRP302 - Business Research Project 3 (20 credite) *
- SCM303 - Supply Chain Management 3
- OP301 - Managementul Operațiunilor 3 (20 credite) *
- Modulele indicate vor fi disponibile începând cu ianuarie 2014 numai BCom în Marketing și Management Știință pot fi finalizate în termen de cel puțin trei ani de studii. BCom în Marketing și Management Știința trebuie să fie finalizate în termen de opt ani.
Elevii care au absolvit BCom în Marketing și Management Știință pot aplica pentru a studia Diploma de Studii Postuniversitare în Management Marketing sau BPhil (Hons) în Marketing Management.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Business Administration - Management and Human Resources
- Carson, Statele Unite ale Americii