BCom în știință marketing și management

IMM Graduate School of Marketing

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

BCom în știință marketing și management

IMM Graduate School of Marketing

BCom în Marketing și Management Știința a fost aprobat de Consiliu privind învățământul superior (CHE) și vor fi oferite de către IMM AGA peste ofranda actual al BBA în Marketing Management. Numărul Africa de Sud Calificativ Autoritatea ID-ul este 90737.

BCom în Marketing și Management Știință combină funcția de marketing cu funcții de sprijin conexe, cum ar fi distribuția, logistica si management de proiect, cu un accent puternic pe cercetare de afaceri. Această calificare este destinat să răspundă un rol de conducere în industrie și, prin urmare, are un accent puternic de afaceri. BCom în Marketing și Management Stiinta va oferi studenților cu comercializare de specialitate și cunoștințe de management, precum și abilități de a aplica aceste cunoștințe în scopul de a sprijini cariera lor prin studii academice.

Studenții care doresc să se intereseze despre acest program sunt rugați să ia legătura cu un consultant Student la orice birou GSM IMM sau sunați IMM GSM pe 0861 IMM GSM sau pe 27 (0) 11 628 2000.

Informații Programul

BCom în Marketing și Management Stiinta este oferit la nivelul 7 al CNC (HEQSF aliniat) și este format din 360 de credite. Această calificare cuprinde 19 module obligatorii.

Cerințele de admitere

Cerințele de admitere pentru studenții potențiali care au înmatriculați până la inclusiv 2007:

  • Senior Certificat (gradul 12), cu scutire de învățământ, plus o marcă de cel puțin 40% pe grad mai mare sau 50% pe calitate standard, în matematică.
  • Este necesar un CV și RPL (recunoașterea prealabilă Learning) cerere de viitorii studenți peste 23 de ani, care nu au certificat de Senior, dar s-au scris și au trecut cel puțin 4 discipline matricial. CV-ul trebuie să includă experiență la locul de muncă. Declarație pe proprie răspundere SPUS afirmând că nu a obținut un certificat Senior trebuie să fie incluse.

Cerințele de admitere pentru studenții potențiali care înmatriculați sau iesit sistemul școlar din 2008:

  • Certificat Național Senior (CNVM), cu un rating de realizare a 4 (50-59%), în cel puțin patru recunoscut subiecți de 20 de credit, inclusiv o evaluare realizare a cel puțin 3 (40-49%), în limba engleză acasă sau 4 (50 - 59%), în limba engleză în primul rând limba suplimentar, plus o evaluare realizare a cel puțin 3 (40-49%), în Matematică sau 5 (60-69%), în matematică alfabetizare.
  • Studentul trebuie să fi îndeplinit cerințele minime pentru admiterea la un program de grad la o instituție de învățământ superior.
  • Este necesar un CV și RPL (recunoașterea prealabilă Learning) cerere de viitorii studenți peste 23 de ani, care nu au nici CNVM, dar s-au scris și au trecut cel puțin 4 discipline matricial. CV-ul trebuie să includă experiență la locul de muncă. O declarație pe proprie răspundere SPUS afirmând că nu a obținut o CNVM trebuie să fie incluse.

Programul de conținut

Acest grad este format din 19 module și este structurat după cum urmează:

Anul 1

  • MAR101 - Marketing 1 (20 credite)
  • Academic alfabetizare 1 (rulment non-credit)
  • SCM101 - Supply Chain Management 1
  • BM101 - Managementul Afacerilor 1 (20 credite)
  • BS101 - Business Statistica 1 (20 credite)
  • ECO101 - Economie 1 (20 credite)
  • FM101 - Management Financiar 1 (20 credite)

Anul 2

  • MAR202 - Marketing 2 (20 credite)
  • BM202 - Managementul Afacerilor 2 (20 credite)
  • SCM202 - Supply Chain Management 2
  • ECO201 - Economie 2 (20 credite)
  • FM202 - management financiar 2 (20 credite)
  • PM201 - Management de proiect 2 (20 credite)

Anul 3

  • MAR303 - Marketing 3 (20 credite)
  • BM303 - Managementul Afacerilor 3 (20 credite)
  • BRT301 - Business Research: Teoria 3 (20 credite) *
  • BRP302 - Business Research Project 3 (20 credite) *
  • SCM303 - Supply Chain Management 3
  • OP301 - Managementul Operațiunilor 3 (20 credite) *
  • Modulele indicate vor fi disponibile începând cu ianuarie 2014 numai BCom în Marketing și Management Știință pot fi finalizate în termen de cel puțin trei ani de studii. BCom în Marketing și Management Știința trebuie să fie finalizate în termen de opt ani.

Elevii care au absolvit BCom în Marketing și Management Știință pot aplica pentru a studia Diploma de Studii Postuniversitare în Management Marketing sau BPhil (Hons) în Marketing Management.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Feb. 2019
Duration
Durata
3 anii
Cu normă întreagă
Locations
Africa de Sud - Johannesburg, Gauteng
Data începerii : Feb. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Feb. 2019
Africa de Sud - Johannesburg, Gauteng
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala