Read the Official Description

Care este cursul de Marketing și Management BSc despre?

Acest curs este potrivit pentru studenții care sunt interesați să lucreze într-un rol de conducere într-un mediu de marketing. Principalele obiective ale cursului sunt de a oferi un accent pe managementul în funcția de marketing, și a pregăti studenții pentru o varietate de cariere manageriale intr-un mediu de marketing.

Elevii vor avea posibilitatea de a efectua cercetări de piață, lucrează la un proiect de grup și să prezinte un plan de afaceri corporate. Până la sfârșitul cursului studenții vor s-au dezvoltat abilități analitice și de evaluare, precum și capacitatea de a le aplica în afaceri și de management contexte diferite. Elevii vor fi, de asemenea, dezvoltat cunoaștere și înțelegere a teoriilor de marketing și practicile curente care vor spori eficiența lor ca manageri.

BSC (Hons) Management Marketing este livrat în mare parte prin intermediul combinate cursuri / seminarii, ateliere de lucru și sesiuni de tutoriale. Cursul este livrat pe bază de normă întreagă timp de trei zile de la Johns Centrul St.

Cursul este alcătuit din următoarele șase module, toate care sunt în valoare de 20 de unități de credit:

Corporate Strategy

Acest modul va oferi studenților cu o perspectivă de ansamblu a organizațiilor prin explorarea tehnici și procedee de strategie. Până la sfârșitul modulului elevii ar trebui să fie capabil să aplice cunoștințele și înțelegere a strategiei de la o varietate de afaceri din viața reală.

Comunicații integrate de marketing

Acest modul ar trebui să ajute elevii să înțeleagă relația dintre comportamentul cumpărător și motivațiile cumpărătorului. Acest lucru ar trebui să permită apoi elevilor să înțeleagă și să aprecieze deciziile necesare pentru a proiecta si dezvolta o strategie eficientă de comunicare de marketing.

Comportamentul consumatorului și cercetare de piață

Acest modul își propune să conecteze comportamentul de consum și de cercetare de piata teorii la aplicații în marketing, printr-o apreciere critică a metodologiei de cercetare de piata. Elevii vor fi, de asemenea, posibilitatea de a construi o apreciere a rolului metodologiei de cercetare de piata.

Marketing International

Acest modul se bazează analitic, rezolvare a problemelor și abilități de prezentare, prin utilizarea de materiale de studiu de caz. Scopul principal al acestui modul este de a dezvolta o înțelegere a modului în medii culturale diferite afecta piețele de produse, și modul în care circumstanțele specifice afecta politica de marketing și de management într-un mediu străin sau multinațional.

Servicii și Relația de marketing

Scopul principal al acestui modul este de a explora problemele actuale care au impact asupra practicii de marketing în servicii. Elevii vor dezvolta o înțelegere detaliată a procesului de marketing adoptată de o serie de organizații din sectorul public și privat.

Simulare de afaceri

Acest modul își propune să dezvolte elevilor capacitatea de a pune în aplicare, să revizuiască și să aprecieze strategia de afaceri și deciziile de management în contextul unui mediu dinamic, competitiv pe piață. Elevii de angajare ar trebui să fie îmbunătățită prin experiența de timp real de afaceri de luare a deciziilor într-un mediu simulat.

Nu sunt fie două sau trei evaluări pentru toate modulele. Evaluările sunt prezentate peste patru perioade de evaluare pe tot parcursul anului. O serie de metode de evaluare sunt utilizate și exemple de evaluări sunt: ​​- raport individual - prezentare Group - Grupul de proiect - plan de afaceri - prezentare individuală - Examene

See 13 more programs offered by The Manchester College »

Acest curs este Campus based
Start Date
Aug. 2019
Duration
1 an
La zi
By locations
By date
Start Date
Aug. 2019
Application deadline

Aug. 2019

Location
Application deadline
End Date