Burlac de construcții (defectologică) educație / psihologie specială

Generalități

Programul de descriere

Special (defectologică) Educație / Logopedie

Misiunea programului educațional

Oferi specialiștilor competitivi pe piața forței de muncă, s-au concentrat pe continuu de auto-educație și auto-dezvoltare, răspunzând în mod flexibil la schimbările condițiilor socio-economice.

Caracteristici ale programului educațional

  • Programul este construit în conformitate cu conceptul de bază de modernizare a învățământului pedagogic superior al Federației Ruse.
  • OPOP "Discursul" prezintă designul modular al programului.
  • practici noi (practica introduse integrate, de predare și de cercetare), precum și formele de organizare a procesului de învățământ (de lucru în grupuri mici, discuții, un grup de lucru la distanță, cu ajutorul mediului universitar e-educativ).
  • Există noi forme de control final al nivelului de realizare al elevilor (protejarea proiectului, portofoliu de creație).
  • Dezvoltarea de noi forme de interacțiune între participanții la procesul educațional (eveniment educațional).
  • Acum puteți utiliza programele de cursuri și de laborator ale facilităților Departamentului de Pedagogie Specială și Psihologie.

Descrierea programului educațional

Pregătirea studenților se realizează în formatul Formularul part-time full-time și de formare. Programul este implementat în modul de module educaționale cu sesiuni de instruire și evenimente pe cursurile. În timpul cursului studentul este familiarizat cu aspecte clinice, psihologice și pedagogice patologie de vorbire, cu metode moderne și tehnici de terapie de vorbire funcționează precum și dezvoltarea de instrumente și proceduri de bazăCeea ce ar trebui să aibă un terapeut discurs calificat.

absolvent noastre

  • Va efectua examinarea logopedică a copiilor și adulților cu patologie de vorbire.
  • Acesta va poseda un arsenal de tehnici moderne de terapie de vorbire de muncă corecțională și de dezvoltare de la diverse tulburări de vorbire.
  • Să fie capabil să planifice, să asigure formarea în instituțiile de învățământ, sănătate și protecție socială. Pentru a efectua analiza lor multidimensionale.

perspectivele de angajare

Absolvent va fi pregătită profesional pentru a lucra ca un terapeut de vorbire:

  • instituțiile de învățământ publice și private;
  • departamentele sferei sociale;
  • agenții de servicii; PMPC
  • guvernamentale si organizatii de sanatate non-guvernamentale.

Aprovizionare

UTILIZARE: limba rusă, biologie, studii sociale

  • 22 locurile bugetate 8 locuri plătite
  • Taxele de școlarizare în 2015 - 2016 Cont. an 98 100 de ruble.
  • Durata de formare: 4 ani full-time
  • Un scor care trece în 2015: 203
  • Calificarea: Bachelor

(Defectologică) educație specială / Oligophrenopedagogics

Misiunea programului educațional

Pregătirea cadrelor didactice calificate și competitive pentru a pune în aplicare ideile umanizarea educației, viața socială și drepturile persoanelor cu dizabilități intelectuale la auto-împlinire și demnitate în societatea modernă.

Motto: de la educație de înaltă calitate, la un nivel ridicat de trai.

Caracteristici ale programului educațional

  • Programul este construit în conformitate cu conceptul de bază de modernizare a învățământului pedagogic superior al Federației Ruse.
  • Curriculum-ul se bazează pe programul "Bachelor universal." In plus, materialele de bază și modulele finale ale Professional sunt universale pentru a pregăti studenții tuturor profilurilor în direcția "Special (defectologică) educație."
  • Structura modulară a programului (programul este un "designer de invatamant", care a furnizat diverse de rutare, făcându-l mai competitivă într-o agendă educațională în schimbare).
  • Programul se bazează pe ideea metaprofessionalnoy metaprofilnoy și formarea de specialiști, oferind o gamă largă de competențe în domeniul suport integrat pentru copii și adolescenți cu dizabilități intelectuale.
  • La baza programului este un sistem coordonat de rezultate educaționale, metode de predare și instrumente de evaluare care asigură strategie de formare uniformă, capacitatea de a controla dinamica progresului și alocarea resurselor.
  • Programul va oferi la prețuri accesibile, kriterialno de sunet și sistem eficient de evaluare a rezultatelor educaționale, pentru a minimiza riscurile de subiectivitate.
  • Programul este construit ținând cont de interesele și nevoile pieței serviciilor educaționale și angajatorilor. utilizate în mod activ de către organizațiile de resurse educaționale - parteneri de rețea - personalul lor, materiale-tehnice și organizatorice potențiale-metodologice.
  • Procesul de invatamant a inclus resurse cursuri inovatoare și "potențial Pedagogie și Psihologie" complexe de laborator, echipate cu mostre de ultima versiune de software și hardware diagnosticarea și corectarea dezvoltării deviante.

Descrierea programului educațional

Direcția de preparare: Special (defectologică) educație

Profil: Oligophrenopedagogics (educația persoanelor cu dizabilități intelectuale) Pregătirea studenților se realizează în formatul full-time de formare.

Conținutul instruirii include studiul următoarelor module:

  • Bazele medicale și biologice ale defectologie
  • fundamente Metaprofilnye ale defectologie
  • Bazele psihologice ale activității profesionale
  • sisteme și tehnologii de integrare socială a persoanelor cu dizabilități intelectuale educaționale
  • didacticii speciale și baze științifice și metodice de instruire a copiilor de vârstă școlară primară cu dizabilități intelectuale
  • Metode de predare și a copiilor tehnologii cu dizabilități intelectuale de învățare în stadiul primar al educației
  • Bazele științifico-metodologice și aplicative ale Oligophrenopedagogics preșcolare
  • tehnologii și formarea și educarea persoanelor cu dizabilități severe și multiple socio-pedagogice
  • Metaprofessionalnye oameni de sprijin tehnologie cu HIA

Există diferite tipuri de practica, activitatea de cercetare.

Certificarea finală reprezentată de forme cum ar fi: portofoliu, proiect, examen interdisciplinare, dezvoltarea metodică, simularea unor situații profesionale.

munca de contact se bazează în mod de clasă și e-learning de mediu al Universității.

Cele mai importante instrumente de lucru cu elevii este o constantă mod de conversație, Evaluare reflectorizante, modelare și situații de joc reale.

absolvent nostru este capabil să

  • Să identifice caracteristicile tipologice ale persoanelor cu dizabilități intelectuale pe baza realizărilor moderne de educație specială și psihologie.
  • Ia în considerare caracteristicile psihologice ale persoanelor cu dizabilități intelectuale în construirea procesului de dezvoltare de remediere.
  • Proiectarea și implementarea unui model de educație și de muncă timp liber și activități recreative pentru copii cu dizabilități intelectuale.
  • Prin diferite mijloace și tehnologii de dezvoltare spirituală și morală, estetică, socială și culturală a copiilor cu dizabilități intelectuale în aspectul integrării sociale.
  • Pentru a construi procesul educațional, luând în considerare, caracteristicile de vârstă psiho-fizice și nevoile educaționale individuale ale elevilor cu dizabilități intelectuale.
  • Să organizeze și să efectueze formare și exerciții de corecție bazate pe cunoașterea integrală a sistemelor didactice speciale.
  • Planul, proiectarea, punerea în aplicare și să evalueze eficacitatea cuprinzătoare copiilor sprijin preșcolari cu dizabilități intelectuale.
  • Proiectarea si implementarea de programe educaționale de bază adaptive pentru persoanele cu dizabilități severe și multiple.
  • Utilizeze cunoștințele integrantă a sistemelor de familie și specificul formării acestora în cursul activităților profesionale.

perspectivele de angajare

  • Profesor de școală specială (corecțional)
  • Profesor-terapeut în instituțiile de învățământ preșcolar
  • Profesor-terapeut în orfelinat corecțional
  • Profesor-terapeut în sistemul de sănătate
  • Comisia psihologică, medicală și pedagogică profesor terapeut
  • Centrul de reabilitare patologi vorbire
  • Profesor-terapeut într-un centru de dezvoltare privat

Aprovizionare

UTILIZARE: limba rusă, biologie, studii sociale

  • 22 locurile bugetate 8 locuri plătite
  • Taxele de școlarizare în 2015 - 2016 Cont. an 98 100 de ruble.
  • Durata de formare: 4 ani full-time
  • Un scor care trece în 2015: 189
  • Calificarea: Bachelor

psihologie specială

Misiunea programului educațional

Pregătirea de specialitate a mobilității profesionale în domeniul sprijinului psihologic pentru copii, adolescenți și adulți cu dizabilități (HIA), în ceea ce privește educația, sănătatea și protecția socială. un curs de perfecționare profesională cu privire la profilul "psihologie specială."

Caracteristici ale programului educațional

  • Posibilitatea de formare în facultatea de specialitate de școală științifică unică de psihologie specială, cu mai mult de o jumătate de secol.
  • Competența de a pregăti studenții pentru o gamă largă de activități profesionale: (. Retard mintal, retard mental, paralizie cerebrala autism, precoce infantil, si altele) de sprijin psihologic al persoanelor cu handicap la toate nivelurile de vârstă.
  • Posibilitatea includerii timpurie (1 rată) în mediul profesional, prin trecerea la practicile de conducere instituțiile de baze N. Novgorod și din regiune, specializat în acompaniament persoanelor cu HIA, cu perspectiva de angajare în continuare.
  • Educație într-un curriculum modular. Fiecare modul integrează legate de disciplina, care permite studentului sa se concentreze pe studiul unui aspect al comerțului viitor și înțelege mai bine materialul de curs. Și dă posibilitatea de a planifica traiectoria lor individuală de învățământ.
  • Stapanind tehnicile de auto-cunoaștere, auto-dezvoltare și auto-realizare, în cursul formării profesionale în profilul psihologic "psihologie specială."
  • Dezvoltarea profesională continuă și de formare continuă în magistratură, post-universitare de doctorat și studii.

absolvent nostru este capabil să

  • efectuarea de analize psihologice și evaluarea tulburărilor de dezvoltare psihologică;
  • este capabil să organizeze și să efectueze susținerea psihologică a persoanelor cu HIA;
  • capabil să efectueze diagnosticul psihologic și pedagogic al persoanelor cu HIA;
  • posedă dezvoltarea tehnologiei și corectarea diferitelor categorii de persoane cu HIA;
  • tehnologie deținută de consultanță persoanelor cu AIH și mediul lor;
  • conduce susținerea procesului de reabilitare socială și psihologică și adaptarea forței de muncă a adulților cu HIA.

perspectivele de angajare

  • instituții publice de învățământ: Complexe didactice și educaționale și grădinițe, școli educaționale și corecțional, instituțiile de învățământ superior;
  • instituțiile comerciale de învățământ, medicale și sociale: centre psihologice, medicale și sociale, centre de reabilitare medicală, consiliere psihologică;
  • facilități de sănătate publică: spitale și clinici clinice ale orașului;
  • unități FSB, MES

Aprovizionare

UTILIZARE: limba rusă, biologie, studii sociale

  • 22 locuri bugetare, 30 de locuri plătite
  • Taxele de școlarizare în 2015 - 2016 Cont. an 98 100 de ruble.
  • Durata de formare: 4 ani full-time
  • Un scor care trece în 2015: 188
  • Calificarea: Bachelor
Ultima actualizare Iun 2016

Despre facultate

The city that has kept its spirit of old times. Anyone who happens to walk along the streets of Nizhny Novgorod seems to be carried a hundred years ago.

The city that has kept its spirit of old times. Anyone who happens to walk along the streets of Nizhny Novgorod seems to be carried a hundred years ago. Citește mai puţin