Carieră în artistul Concept senior specializat în sculptură și animație

Generalități

3 locații disponibile
Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Concept-Art Ilustrare

Ți-ar plăcea să lucrezi în industria filmelor sau a jocurilor video? Te-ai gândit vreodată cât de interesant ar fi să lucrezi pentru o mare companie de ilustrații? Aici veți descoperi toate tehnicile profesioniștilor, cheile și trucurile lor. Vă vom învăța cunoștințele tehnice pentru a vă duce arta la un alt nivel și cum să proiectați lumi fanteziste, reale sau fictive care vor deveni ulterior mici sau mari producții de filme, televiziune, jocuri video etc. Imaginația ta nu are limite, descoperă cum să îți concentrezi talentul pe o viitoare profesie.

Animarea personajelor

De la „Fundamente ale animației” prin „Mecanica corpului” până la „Acționarea”, acest Maestru îți va oferi cunoștințe pentru a nu face ca personajele tale să fie reale, dacă nu chiar mai important, credibile. Folosind tehnici și instrumente actuale din industrie, vom învăța arta animației.

Studentul va învăța structurile interne și procesele de producție ale companiilor audiovizuale axate pe cinema de animație, jocuri video și publicitate. El își va finaliza pregătirea academică cu o mulțime a celor mai bune lucrări de animație realizate în timpul masterului, care va fi scrisoarea sa de introducere pentru a intra în industria sectorului și, astfel, să-și dobândească primul loc de muncă ca animator de personaje.

Sculpting Extreme

Aflați cum să lucrați în modul „Sculpting” pentru a crea cele mai complexe și detaliate modele 3D de pe piață. Veți învăța să proiectați și să modelați caractere pentru diferitele sectoare de 3d. Veți învăța anatomia umană și tehnicile sale de sculptură. De la ideea inițială până la sculptură, detaliată, texturată și implementată. Toate acestea se aplică diferitelor stiluri. Desen desenat, realist, creatură și orice personaj vă puteți imagina folosind toate tehnicile și secretele industriei.

Veți învăța cum să folosiți Zbrush în profunzime și să-l combinați cu alte pachete 3D, implementând puterea creării exponențial.

dancing dave minion, minion tim, despicable me

Program: Modul ilustrare concept-art

fundații

Luna 1

  • Introducere Photoshop
  • Forme geometrice de bază
  • Reguli de bază ale luminii
  • Tipuri de lumină și umbră
  • Bazele perspectivei (1 PF)
  • Anatomie de bază
  • Materiale: de bază

Luna 2

  • Valoarea (scala de gri)
  • Materiale: intermediari
  • Anatomie de bază
  • Bazele perspectivei (2PF)
  • proporții
  • Forme geometrice complexe

Luna 3

  • Bazele perspectivei (3PF)
  • Anatomie de bază
  • Vehicule și obiecte complexe în perspectivă

Luna 4

  • Perspectivă avansată (1 PF, 2 PF, 3 PF)
  • Scenarii și unghiuri ale camerei
  • Lumină și umbră

Luna 5

  • Anatomie avansată
  • Teoria culorilor
  • Materiale: Advanced
  • Pictura de peisaj
Concept art

Luna 6

  • Anatomie avansată
  • Căutați referințe și generarea de idei
  • Realizarea de miniaturi (miniaturi)
  • Cum să vă creați propriile perii și forme personalizate
  • Compoziție, Legea terților
  • Proiectare prin siluete
  • Proops Proops

Luna 7

  • Anatomie avansată
  • Design interior și exterior
  • Medii și fundaluri pentru jocuri video
  • Proiectarea armelor
  • Fototexturare și tehnici de mattepaing

Luna 8

  • Design de personaje folosind siluete
  • Explorarea personajului prin linie
  • Strategia straturilor în Photoshop
  • Pasul de ocluzie
  • Rotiți personajul

Luna 9

  • Anatomie avansată
  • actorie
  • expresii
  • schemă

Agenda: Sculpting Extreme Module

Luna 1
  • Prezentarea Maestrului și funcționarea acestuia.
  • Teoria aplicată crearea de personaje
  • Profilul psihologic al personajului nostru
  • Z Brush: Inițiere - practică.
  • Sculptul 1: craniu.
  • Anatomie: proporții ale corpului uman.
  • Desen: Asigurați și potriviți.
  • Anatomie: torsul uman
  • Z perie: metodologie de lucru pe etape.
  • Desen: Torsul uman
  • Sculptul 2: Torsul uman
  • Anatomie: extremități superioare
  • Z brush: optimizare și resurse hardware
  • Desen: Extremități superioare
  • Sculptul 3: Extremități superioare
  • Livrare: a 2-a tranșă a unei propuneri de personaje realiste Sarcini din săptămâna precedentă
  • Anatomie: mâini
  • Perie Z: tehnici de sculptură
  • Desen: mâini
  • Sculptul 4: mâinile
  • Livrare: a treia și ultima propunere de personaj realist și sarcini din săptămâna precedentă
Luna 2
  • Anatomie: mâini
  • Z perie: Blocarea sferelor z și alte tehnici
  • Desen: mâini
  • Sculpt 5: mâini
  • Anatomie: extremități inferioare
  • Perie Z: tehnici de sculptură.
  • Desen: Extremități inferioare
  • Sculptul 2: Extremități inferioare
  • Anatomie: picioarele
  • Z perie: proiecție, straturi și morfuri
  • Desen: Picioare
  • Sculptul 2: Picioarele
  • Anatomie: torsul feminin
  • Perie Z: tehnici de sculptură, proiecție, straturi și morfuri
  • Desen: Torsul feminin
  • Sculptul 2: Torsul feminin
Luna 3
  • Anatomie: Capul uman
  • Z perie: instrument de retopologie
  • Desen: Capul uman
  • Sculptul 5: Capul uman
  • Anatomie: Portret și asemănări rezonabile
  • Z brush: crearea uv
  • Desen: Portret și asemănări rezonabile
  • Sculptul 2: Portret și asemănări rezonabile
  • Teorie: tehnici de păr
  • Z perie: detalii cutanate și subcutanate, pori, cusături, vene și cicatrici
  • Design minunat: concepte
  • Sculpt 2: sculptură păr și încuietoare
  • Teorie: țesături și articole de îmbrăcăminte
  • Z perie: tehnici de coacere
  • Z perie: tehnici de extragere și de sculptură a părului și a tehnicilor de fibre
  • Minunat designer: Tipare și simulări
  • Sculpt 2: țesături sculptate
Luna 4
  • Teorie aplicată Crearea personajelor de desene animate
  • Pictor de substanțe: inițiere
  • Sculptul 5: Blocarea
  • Minunat designer: Personalizarea modelelor noastre.
  • Teorie aplicată Crearea personajelor de desene animate, limbaj vizual.
  • Sculptul 5: Blocarea
  • Minunat proiectant: Engarment și morți
  • Modelare poligonală maximă 3d
  • Conceptele poligonului scăzut
  • Retopologie în 3D Max
  • Retopologie în Maya
  • Retopologie în Blender
  • Desfaceți uvw 3D Max
Luna 5
  • Pictor de substanțe: tehnici de coacere și texturare
  • Modelare poligonală a suprafeței dure
  • Modelare de prop
  • Modelarea vehiculului
  • Pictor de substanțe: tehnici de texturare
  • Configurarea de bază și pozarea personajelor
Luna 6
  • Pictor de substanțe: tehnici de coacere și texturare
  • Modelare poligonală a suprafeței dure
  • Modelare de prop
  • Modelarea vehiculului
  • Pictor de substanțe: tehnici de texturare Personaje de vopsit manual
  • Spectator Marmoset: Inițiere
  • Implementare în Viewer Marmoset
  • Modelarea mediului ambiant
  • Modelare procedurală
  • Modelare de prop pentru mediul înconjurător
  • Copaci, stânci și ruine
Luna 7
  • Tehnici de coacere cu Xnormal
  • Modelare poligonală a suprafeței dure
  • Modelare de prop
  • Modelarea vehiculului
  • Pictor de substanțe: tehnici de texturare Recuză de vopsea manuală
  • Marmoset Viewer Lighting
Luna 8
  • Marmoset Viewer Bake și animație
  • Marmoset redă
  • Modelarea mediului ambiant
  • Modelare procedurală
Luna 9
  • Marmoset Viewer Bake și animație
  • Marmoset redă
  • Feedback pentru proiecte finale
  • Focus și sfaturi pentru bobina personală
  • Post-producție în Photoshop și After Effects
  • Livrarea finală a Master

Ordinea de zi: modul de animație a personajelor

Luna 1

Introducere în animație în Maya

Principii de animație

În această primă lună vom învăța ce este necesar pentru a înțelege interfața programului cu care urmează să lucrăm în acest curs: Maya.

Vom rupe mâna rezolvând îndoieli, cum ar fi ceea ce implică animarea, care este rolul fundamental al unui animator în industrie și vom stabili o conductă de lucru adecvată care ne va ajuta la exerciții mici, cu cele 12 principii ale animației:

  • Întinde și micșorează
  • anticipare
  • Timpuri de acțiuni
  • Arcuri de animație
  • Frumusețea personajului
  • supraestimare
  • Poze solide
  • Acțiune secundară
  • Frânare și accelerare sau etapizare
  • înscenare
  • Acțiune directă și poză pentru a pune
  • Acțiune continuă și acțiune suprapusă
Luna 2

Introducere în anatomie

Baza pentru crearea unei poze bune este înțelegerea greutăților unui corp uman.

Vom vedea desen anatomic, complet analitic. Vom atrage bine în mod tradițional sau digital, în funcție de confortul elevului.

Lunile 3 și 4

Animare realistă și inițiere în mecanica corpului

Vom începe cu mecanica corpului, mecanica corpului uman, înțelegând cum se mișcă și curge arcadele. Ne vom pune întrebări cum ar fi cât de mult cântărește corpul, câtă masă are, cum se mișcă.

Vom traduce toate acestea în limbaj 3D.

După aceea, vom folosi cunoștințele din luna precedentă și vom combina buzunarul și mecanica corpului pentru a face loc unei animații realiste depline.

Luna 5

storyboard

După ce vom vedea cele doisprezece principii ale animației, ne vom concentra pe realizarea unei bune preproducții: înțelegerea planurilor, știind cum să le aplicăm, înțelegerea a ceea ce vrem să spunem și cum o vom face. Desenați pozele personajelor noastre și învățați să le accentuați. Vom studia scenele de filme împreună.

Luna 6

Lipsync și acțiune

În această lună ne vom concentra pe expresii și dialoguri. Vom studia modul în care personajele noastre se exprimă și ce foneme trebuie să folosim pentru a utiliza audio.

Vom înțelege cum funcționează o față la nivel anatomic și cum să aplicăm principiile animației în dialoguri, viraje și expresii umane.

  • Studiul emoțiilor
  • ochi
  • Centru de interes
  • comportament
Luna 7

Desen animat

Vom vedea ce diferențiază mișcarea de la un personaj realist de unul desenat. Vom înțelege exagerarea pe care aceasta o provoacă, morfologia unui personaj de desene animate, întrucât nu trebuie neapărat să fie guvernată de legi fizice reale: ele pot fi făcute din carne, dar și din cauciuc, sau din rocă, iar asta trebuie reflectat în greutățile lor.

Vom vedea ce am învățat în lunile 3, 4 și 5 și vom adăuga mai multe informații.

Luna 8

Animație patrupedă

Cum să animăm patrupedele este o sarcină complexă, deoarece acestea nu au aceeași morfologie ca bipede, luna aceasta le vom trata separat, aplicând tehnicile lunilor anterioare și folosindu-le în avantajul nostru, astfel încât, datorită acestui lucru, studentul Învață să extrapolezi mișcarea nu doar către patrupede, ci către orice.

Feline / canini / ecine.

Luna 9

Interacțiunea dintre 2 sau mai multe personaje

Folosind tot ce am învățat de-a lungul maestrului, pentru a planifica o scenă între două sau mai multe personaje:

  • Cine are acțiunea
  • Care este motivația ta
  • Unde te duci
  • Modul în care caracterul secundar consolidează caracterul activ

132618_pexels-photo-264905.jpeg

Modul accelerator

Pre-producție a proiectului

  • Construcția conductei de proiect
  • Structurarea conductelor cu Shotgun
    • Urmărirea sarcinilor
    • Optimizați graficul Gantt
    • Parametrizarea productivității
    • Alocarea în timp și etapele echipei
    • Urmărirea fazelor de producție
    • Conectare la cloud Desktop Experiență personală și online
    • Vizualizare proiect online
    • Managementul acțiunilor
    • Feedback pe ecran
    • Revizuire multitasking
    • Reducerea incertitudinii în analiza productivității
  • Metodologia SCRUM
producere
  • Calcularea calendarului
  • Valori de fezabilitate
  • Testarea
  • Asigurarea calității
  • Pasul de joc
  • Plan de marketing
Lansare - pre-lansare
  • Evaluarea pieței pentru datele de plecare
  • Pregătirea pentru lansare
  • Pitch pregătitoare
  • Prezentare la evenimente
  • Curtea de prezentare a proiectului
  • Prezentare publicului

Profesori cu experiență reală

Profesori de top

Jose Mas

  • Lead Animator la Ilion Animations Studios
  • Jose Mas, Lead Person Animator la Ilion Animation Studios, lucrează în industria de animație de peste 18 ani. Muf, Keytoon, Kandor, Sony, Mac Guff, Ilion ... toate m-au ajutat să fiu profesionist și chiar mai important persoana care sunt astăzi.

Anfrank Ponce

  • Animator 3D personaje
  • A lucrat la Baraboom! dinozauri de animație pentru Felix & Paul Studios în promo pentru „Jurassic World - Blue”, experiență 3D VR. A lucrat în personaje animatoare post-vizualizare din filmul „Spărgătorul de nuci și cele patru regate” pentru Walt Disney. A colaborat la spotul publicitar „Clone spațiale!”, Pentru Funko Pop !. A lucrat la Paris la Illumination MacGuff, animând personaje pentru scurtmetraje pentru Minions și The Grinch.

Jorge Momparler

  • Concept Artist la Gameloft
  • Concept-artist și ilustrator. A lucrat la zeci de proiecte pentru jocuri video și producători de calibrul GAMELOFT. A fost ilustrator de coperte și imagini interioare pentru benzi desenate, ConceptArtist și supraveghetor de textură la Magoproductions pentru serialul animat „Veverițele zburătoare”.

Andros Martínez

  • Senior Concept Artist
  • Am lucrat ca artist de marketing în studiourile mobile și indie Steam ca „Feral Fury”, am lucrat ca instructor pentru Animschool, am lucrat și în pre-producție de filme pentru studiourile londoneze. Am petrecut o lună în Toronto, ca stagiu la Imaginism Studios, primind îndrumări de la oameni ca Bobby Chiu, Key Acedera și Alvin Lee.

Angel Rams

  • Freelance Illustrator și caricaturist
  • Numele meu complet este Ángel Rams Figueroa, m-am născut în Valencia, Spania, în 1982. Deși am o diplomă în inginerie în construcții, adevărata mea pasiune a fost întotdeauna arta. Am fost învățat de un comic artist profesionist câțiva ani și apoi am învățat pe cont propriu. Experiența mea profesională a fost legată de ilustrații, benzi desenate, scenografie pentru hoteluri, parcuri acvatice, arhitectură tematică.

Juan Antonio Valverde

  • Concept, Visual & Story Artist
  • Licențiat în Arte Plastice de la Universitatea Politehnică din Valencia (UPV), în 2005 și cu o diplomă de pregătire profesională 2 în programarea sistemelor informatice și un master în design grafic, Juan Antonio își dezvoltă activitatea profesională ca freelance în ilustrare și design grafic din anul 2012. A avut ocazia să-și expună lucrările de 5 ori în orașul său natal (Valencia), și odată ca invitat la Galeria Animazing din New York (SUA), la Rodez (Franța), în zona castelului medieval. Belcastel.

Rafa Costa

  • Generalist 3D în Elite 3D
  • 3D Artist and Concept Artist.
  • A lucrat din 2003 pentru agenții de publicitate, studiouri de design și companii de arhitectură.
  • A participat la diferite proiecte precum: evenimente, videoclipuri corporative, videoclipuri muzicale, emisiuni de televiziune, documentare, filme, reclame și jocuri video, cum ar fi BattleField 4, Mafia III sau Star Citizen.

Nacho Lapuente

  • Artist personaj la Elite 3D
  • Specialități: sculptură digitală, redare, piele, păr, țesătură, texturată, animație, zbrush, VRay, MentalRay, sacul de instrumente Marmoset 2, unreal motor 4.
  • A lucrat la proiecte precum Call of Duty Infinite Warfare sau Hitman.

Hector Godoy

  • Animator senior la Blue Sky Studios
  • Héctor Godoy a pornit în lumea animației 3D când încă se târâse pe pământ. Cariera sa a trecut de la producții naționale cu Filmax Animation la Senior Animator la Blue Sky Studios (Ice Age, Robots, Rio, Epic).

Descoperiți programul nostru exclusiv de accelerare

Anul trecut vă veți bucura de programul nostru de accelerare de 9 luni, care oferă consultanță și instruire necesare pentru dezvoltarea de tot felul de proiecte antreprenoriale. Profitați de know-how-ul nostru și de toate facilitățile noastre. Finalizează-ți pregătirea cu un proiect de succes și o demonstrație profesională.

Lucrați într-un studio real

În cele 9 luni de accelerator veți lucra la un proiect real, un proiect cu obiectivele, calendarul, termenele sale ca într-o companie de producție reală. Vei ști să lucrezi într-un studio de dezvoltare a jocurilor video sau cinematografiei făcând un proiect real, proiectul tău.

Propria ta pornire

Doriți să vă dezvoltați propriul proiect? Dacă aveți o idee bună aici puteți să o desfășurați. Sau, dacă nu, vă puteți alătura întotdeauna multor idei pe care ni le propunem și le lansăm noi înșine, fie ca designer grafic, modelator, programator etc.

Editori reali

Obiectivul principal este ca proiectele să vadă lumina. Din acest motiv avem diferite sisteme de finanțare, distribuție și promovare, cum ar fi PlayStation Talents, care finanțează proiecte de până la 200.000 €

Supraveghere profesională

Pentru că știm că lucrul singur și fără supraveghere este dificil. De aceea, studenții acceleratorului vor conta încă din prima zi cu ajutorul profesorilor și profesioniștilor noștri care vor supraveghea și oferi ajutor constant pentru dezvoltarea proiectului.

Instalații personalizate

A lucra acasă este foarte confortabil, dar nu este roditor, știm cu toții asta. În facilitățile noastre veți lucra cu echipa dvs. într-un mediu profesionist, cu o sală de ședințe, o sală de jocuri, mașini de mâncare / băuturi și toate serviciile unei companii din sector.

Echipa multidisciplinară

Veți lucra cu studenți de carieră foarte diferiți. Experți în jocuri video, design de jocuri, programare, modelare 3D, animație, cinema, concept, toate lucrând ca echipă formând o legătură pentru proiecte și idei viitoare.

Posturi vacante

Ne vom ocupa de căutarea și gestionarea personală a ofertelor de muncă care se pot potrivi cu situația și preferințele elevilor noștri, atât la nivel național, cât și internațional.

Tamburul demonstrativ

Și toate acestea, astfel încât să aveți un tambur demo profesional, un tambur demo special pentru jobul pe care doriți să-l dezvoltați, pe care îl puteți atașa la scrisoarea de întâmpinare sau la CV, pe care vă asigurăm că vă vor deschide toate ușile către viitorul dvs. profesional.

Înregistrează-te gratuit în campusul nostru virtual

Cel mai avansat campus din lume

Suntem singura școală care ne-a deschis campusul în întreaga lume. Mii de oameni, studenți sau nu, accesează zilnic intranetul nostru pentru a vizualiza videoclipuri, tutoriale, prelegeri, demo-uri, desfășoară misiuni și, în general, pentru a interacționa cu alți studenți și profesioniști din sector. O întreagă lume virtuală vă așteaptă cu posibilități infinite.

  • Creați-vă avatarul
  • Personalizează-ți camera
  • Pregătire profesională
  • Nivelați-vă
  • Vorbeste cu colegii de clasa
  • Conferințe și seminarii web
  • Exerciții și teme
  • Videoclipuri HD
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Citeste mai mult

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Citește mai puţin
Los Angeles , Valencia , Valencia + 2 Mai mult Mai Puțin