De Licență în Afaceri De Moda

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

De Licență în Afaceri De Moda

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing

De afaceri de moda este un program de declarație în care aptitudini culturale și practice sunt perfect echilibrate pentru a forma liderul clasei creatoare. Aceasta este o figură tot ce-a rundă, care este capabil să înceapă și să conducă o unitate de afaceri de moda, indiferent dacă este o singură linie de producție sau a unei societăți întregi, un lanț de vânzare cu amănuntul sau de e-commerce, un singur brand sau un întreg portofoliu, cu convenționale sau neconvenționale instrumente de promovare, în interiorul sau în afara cutiei.

Afaceri de moda este de 40% de afaceri, 30% Comunicații, 20% Viziune si 10% Design. Există un progres pe verticală, de învățare abilităților de bază în fiecare domeniu, în primul an de la abilitățile cele mai practice în al treilea, și apoi la nivel de master al patrulea an când abilitățile moi și un sentiment de conducere sunt dezvoltate. progres orizontal este garantat cu două proiecte pe an, executate la un nivel care să includă într-un portofoliu personal.

Cursurile sunt conduse de profesori din industrie, cu hands-on, materiale originale. Afaceri de studenți de moda au acces la prelegeri clienților lunare de la experți și vizionari, o bibliotecă imensă și laboratoare de informatică. excursii pe teren pentru companii, spectacole de modă și târguri din Italia și Europa, precum și proiecte aplicate cu companii, sunt toate organizate de-a lungul celor patru ani.

Candidații cu o diplomă de gimnaziu (liceu) sau echivalent sunt eligibile și selectate după un chestionar de înscriere și un interviu cu profesorul de conducere cursului. Este nevoie de competență în limba engleză. În fiecare an universitar durează nouă luni, din octombrie până în iunie, și totalizează 600 de ore, în valoare de 60 de credite (pe an). Cursul este completat cu un stagiu într-o companie de moda, la sfârșitul celui de al patrulea an.

Planul de studiu

Primul an

  • Sisteme de moda;
  • Moda contemporană;
  • Sociologia Imaginarului;
  • Arta & Moda;
  • Design grafic;
  • Moda de marketing;
  • Operațiuni de moda;
  • Modele de moda de afaceri;
  • Moda Communications

Al doilea an

  • Tendință de Prognoză, Colour & Materials,
  • Ambarcațiunile de Business,
  • Management de produs,
  • Start-up de management,
  • Administrarea afacerilor,
  • Web Marketing & Communications,
  • Presă pentru Impress,
  • Scrierea de moda

Al treilea an

  • Moda Merchandising,
  • Moda de cumparare,
  • Comportamentul consumatorului,
  • Retail Management,
  • E-Commerce,
  • Management de evenimente,
  • Biroul de presă și relații publice,
  • Branding strategic;
  • carte de proiect industrie

Al patrulea an

  • Managementul brandului,
  • Planificare strategica,
  • Design Management,
  • Direcția de artă,
  • Managementul contului,
  • Management financiar,
  • Afaceri juridice,
  • Management de proiect,
  • Conducere Moda

Oportunități de carieră

În funcție de abilitățile personale ale elevului și abilitățile dobândite, cursul se califică absolvenți pentru locuri de muncă în managementul modei (Product Manager, merchandiser, Marketing Manager, Buyer, Retail Manager, Brand Manager), agentii (Strategic Planner, Trend Forecaster, Communications Manager), press (Editor, jurnalist), și să fie un manager independent de proiect sau antreprenor în domeniul modei și de lux.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Oct. 2018
Duration
Durata
4 anii
Cu normă întreagă
Price
Preţ
12,000 EUR
pe an
Locations
Italia - Florence, Tuscany
Data începerii : Oct. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Oct. 2018
Italia - Florence, Tuscany
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala