De relații publice (PR)
PR (relații publice - relații publice) - este crearea de reputația unei companii. PR - pentru cei care capacitatea jurnalistului de a obține, împreună cu organizatorul talentul, abilitățile de comunicare și capacitatea de a găsi un limbaj comun cu toată lumea.
Al cincilea punct de pe UNT - Geografie
Majors - Geografie (cel puțin 7 puncte din UNT / ACT).
Gradul universitar: licență
Absolvenții acestei lucrări de specialitate:
• Specialiștii de relații publice
• Coordonatorii și managerii de PR-proiecte
• purtător de cuvânt, purtător de cuvânt, referenți
• Copywriter
• MediaplAner
• Experți în comunicările externe / interne, cu privire la comunicarea de criză, management eveniment
• SMM-manageri
• Publicitate Manager, Brand - manageri
• Producătorii, imagini-factorii de decizie, consultanți și experți în lorJu
Specialiștilor în Relații Publice învăța
• Principiile de etică și Comunicare în Afaceri
• Abilitati de vorbitul in public, gândirea critică, logică și teoria argumentării
• Instrumente de PR (scrierea de articole, comunicate de presă, blogging-ul, etc)
• tehnici de publicitate și tehnologii de construire a imaginii
• utilizarea / aplicarea tehnologiilor moderne de telecomunicații în PR
• Abilități de cercetare sociologică și de marketing
• Tehnologii de Comunicare Manageriala, nlitică și criza PR
• Elaborarea strategiei de comunicare, elementele de bază de planificare media, gestionarea PR-proiecte
• Tehnologia de branding țară și de management de brand
Subiecte Profil:
• Calculatoare și Tehnologii de Comunicare înPR
• Principiile de formare de afaceri
• Branding Țară
• Media Planning
• Artă Publicitate
• imidzheologiya
• oratoriu
• mass-media electronice
• Gândirea critică
• logica și teoria argumente
• Institutul deernet jurnalism
• PR în rețelele sociale și etc
Ocuparea forței de muncă:
• Apăsați centre, serviciul de presa, departamentul de publicitate
• Departamentele de relații publice, companii de PR, specializate
• editura / Editura
• Marketing / Cercetare / Consultanta / Publicitates / comunicare agenții
• centre de instruire / companiei
• pentru organizații non-profit (corporații, companii, firme)
• Organizații non-profit (instituții de învățământ, asociații, fundații, partide politice)
• Media
• suveraniiAutoritățile Twain și instituții publice, guvernamentale
• Artă și divertisment de afaceri
Oportunități de carieră - PR-director, un expert, consultant, filtru de imagine, brand manager.
Durata: 4 ani
Costul de formare
Granturi și reduceri
Mod de studiu:
zi - 4 ani
bazează pe Legea (colegiu) - 3 ani
Seara - 2 ani
La distanță - 2 ani
Limbi de predare: rusă, engleză
Program taught in:
See 6 more programs offered by International Academy of Business »