Citește Descrierea Oficială

De relații publice (PR)

PR (relații publice - relații publice) - este crearea de reputația unei companii. PR - pentru cei care capacitatea jurnalistului de a obține, împreună cu organizatorul talentul, abilitățile de comunicare și capacitatea de a găsi un limbaj comun cu toată lumea.

Al cincilea punct de pe UNT - Geografie

Majors - Geografie (cel puțin 7 puncte din UNT / ACT).

Gradul universitar: licență

Absolvenții acestei lucrări de specialitate:

• Specialiștii de relații publice
• Coordonatorii și managerii de PR-proiecte
• purtător de cuvânt, purtător de cuvânt, referenți
• Copywriter
• MediaplAner
• Experți în comunicările externe / interne, cu privire la comunicarea de criză, management eveniment
• SMM-manageri
• Publicitate Manager, Brand - manageri
• Producătorii, imagini-factorii de decizie, consultanți și experți în lorJu

Specialiștilor în Relații Publice învăța

• Principiile de etică și Comunicare în Afaceri
• Abilitati de vorbitul in public, gândirea critică, logică și teoria argumentării
• Instrumente de PR (scrierea de articole, comunicate de presă, blogging-ul, etc)
• tehnici de publicitate și tehnologii de construire a imaginii
• utilizarea / aplicarea tehnologiilor moderne de telecomunicații în PR
• Abilități de cercetare sociologică și de marketing
• Tehnologii de Comunicare Manageriala, nlitică și criza PR
• Elaborarea strategiei de comunicare, elementele de bază de planificare media, gestionarea PR-proiecte
• Tehnologia de branding țară și de management de brand

Subiecte Profil:

• Calculatoare și Tehnologii de Comunicare înPR
• Principiile de formare de afaceri
• Branding Țară
• Media Planning
• Artă Publicitate
• imidzheologiya
• oratoriu
• mass-media electronice
• Gândirea critică
• logica și teoria argumente
• Institutul deernet jurnalism
• PR în rețelele sociale și etc

Ocuparea forței de muncă:

• Apăsați centre, serviciul de presa, departamentul de publicitate
• Departamentele de relații publice, companii de PR, specializate
• editura / Editura
• Marketing / Cercetare / Consultanta / Publicitates / comunicare agenții
• centre de instruire / companiei
• pentru organizații non-profit (corporații, companii, firme)
• Organizații non-profit (instituții de învățământ, asociații, fundații, partide politice)
• Media
• suveraniiAutoritățile Twain și instituții publice, guvernamentale
• Artă și divertisment de afaceri

Oportunități de carieră - PR-director, un expert, consultant, filtru de imagine, brand manager.

Durata: 4 ani

Costul de formare

Granturi și reduceri

Mod de studiu:
zi - 4 ani
bazează pe Legea (colegiu) - 3 ani
Seara - 2 ani
La distanță - 2 ani

Limbi de predare: rusă, engleză

Program predat în:
Engleză

Vezi 6 mai multe cursuri de la International Academy of Business »

Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Sept 2019
Duration
2 - 4 anii
Part time
La zi
Price
5,000 USD
După locații
După dată
Start Date
Sept 2019
Termen limită de aplicare

Sept 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date