Diplomă în Ingineria Proiectării Industriale și Dezvoltarea Produselor
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Informatie cheie
Locația campusului
Valencia, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 8.020 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Grad oficial: Licență în Ingineria Proiectării Industriale și Dezvoltarea Produselor
Durata / ECTS: 4 ani / 240 ECTS
Locuri / Campus: 60 / Moncada - Alfara
Învățat în: spaniolă
Rezultate de învățare
Ceea ce ne face diferit?
1.A grad să se uite în spatele lucrurilor
Design industrial este disciplina care este responsabil pentru crearea și dezvoltarea echipamentelor lumii din jurul nostru. Dacă aveți o minte nelinistit dacă vreodată ați întrebat de ce un obiect este în acest fel, dacă vă întrebați care creează lucruri în jurul tău ca telefonul, pantofii, bicicleta sau scaun în cazul în care vă aflați dumneavoastră, răspunsul este aici. Proiectantul industrial este responsabil pentru proiectarea și modelarea obiectelor din jurul ființei umane, de la masina la bifurcație am mânca în fiecare zi.
2. Prima Scoala de Design
Design industrial Valencia are un mare prestigiu național și internațional. Nostru „Școala de Design“ a fost primul care a fi universitate și de lungă istorie ne-a permis astăzi să avem absolventi care sunt designeri proeminente în întreaga lume. Mulți lucrează la Valencia crearea de modele care sunt vândute pe cinci continente.
3. Abordarea profesională
„Școala“ noastră este strâns legată de companii ca o formă de rampă de lansare profesională pentru studenți. Și în sălile de clasă noastre are loc un amestec curios: am experimentat profesori și alte persoane care sunt tineri absolventi, si este ca bun mix de idei noi.
4. Uși de angajare
- Instrumente Professional Plus: pentru degree'll ia cele mai multe subiecte sprijinindu-se pe instrumente proprii ale profesiei. Dar nu numai termina clasa mâner știind, va fi, de asemenea, vă transportă competența după cum reiese din certificatele: Instrumente de design de produs (150 ore: Autocad, Rhinoceros3D, VRayRendering, Catia), Certificat în Instrumente grafice (90 de ore: Adobe Photoshop , Adobe Illustrator, Adobe InDesign) și certificate Instrumente pentru proiectare și comunicare on-line (90 de ore: Adobe Flash, Wordpress).
- Proiectul Portofoliu: consideră că este esențial ca fiecare student care merge la piață sub braț poartă propriul portofoliu de proiecte, rezultatele subiecților proiectelor ambalate într-un singur document care prezintă un mod mult mai complet decât un curriculum tradițional. Astfel, șansele de a obține un loc de muncă sunt multiplicate, oferind o imagine mult mai fidelă a capacităților lor și subliniind înalta calificare a studenților noștri
- „Portofoliul, accesul instrument final pe piața muncii“
5. Dimensiunea internațională
Formarea studenților noștri care caută plin de designer de dezvoltare profesională, trebuie să fie pregătiți pentru piața internațională.
De asemenea, oferim o formare suplimentară în limba engleză și castiliană de la prima la patra pentru a îmbunătăți nivelul de comunicare în arena internațională. De asemenea, oferim oportunități pentru practicile naționale și internaționale.
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/ingenieria-diseno-industrial-desarrollo-productos
Curriculum
competențe generale
- CG1. Capacitate de analiză și sinteză, oferind eficacitate în luarea deciziilor, pentru rezolvarea problemelor. Dobândirea acestei competențe presupune capacitatea de a culege, analiza și sintetiza date relevante, pentru a lua decizii care presupun rezolvarea problemelor ridicate sau depistarea acestora, fie ele de natură teoretică sau practică, cu scopul final de a transmite concluziile obținute. .
- CG2. Abilitatea de a lucra în echipe interdisciplinare, abilități de negociere și consens. Realizarea acestei competențe presupune a fi capabil să se integreze în organizații și echipe de lucru, precum și să le conducă, să fie capabil să negocieze, să gestioneze și să medieze în asumarea acordurilor din obiectivul de a obține cea mai corectă și convenabilă soluție pentru scopurile propuse. ; contribuind asertiv și respectuos la delimitarea, planificarea și dezvoltarea obiectivelor propuse.
- CG3. Abilitatea de a investiga și de a relaționa diferitele domenii de cunoștințe care se reunesc în practica profesională. Dobândirea acestei competențe presupune dobândirea unei viziuni globale atât a problemelor, cât și a soluțiilor, precum și posibilitatea și capacitatea de a raporta cunoștințe diverse care să conducă la cele mai eficiente și eficiente soluții la probleme complexe. Profesioniştii necesari într-o societate ca cea actuală trebuie să-şi asume neapărat complexitatea schimbărilor şi, deci, luarea în considerare a multiplelor variabile care compun soluţiile optime.
- CG4. Capacitate de autoinvatare, responsabilitate pentru propria invatare. Angajamentul față de excelență. Realizarea acestei competențe presupune a putea concepe un plan de lucru precum și a asuma finalizarea lui, în timpul planificat, cu perseverență și flexibilitate, anticipând și depășind dificultățile care apar în dezvoltarea lui și integrarea modificărilor care se impun în plan. .proces de dezvoltare, într-o manieră profesionistă și calificată.
- CG5. Capacitate de adaptare la schimbările tehnologice. Sensibilitate la necesitatea actualizării cunoștințelor. Adaptarea la situații noi. Dobândirea acestei competențe presupune conștientizarea realității actuale și a provocărilor care apar, asumarea schimbărilor ca o constantă, asumarea nevoii de învățare continuă pe tot parcursul vieții și adaptarea necesară la mediul profesional care variază constant, rapid și constant, iar această tendință va devin din ce în ce mai evidente.
- CG6. Conștientizare etică și profesională. Respect activ, atât pentru oameni, cât și pentru mediu. Etică profesională. Atitudine de a propune soluții sensibile la nevoile sociale și de a evalua impactul acestora. Dobândirea acestei competențe presupune a avea o atitudine de căutare a adevărului din diferite ordini de cunoaștere, despre natura umană și demnitatea oamenilor comune tuturor bărbaților și femeilor, cu o atenție deosebită la implicațiile etice și morale. Respect și conștientizare în menținerea unor condiții de viață durabile, cu accent deosebit pe aspectele de mediu.
- CG7. Să fie capabil să se exprime corect și eficient atât în spaniolă, cât și într-o limbă străină. Dobândirea acestei competențe implică capacitatea de a dezvolta abilitățile necesare pentru a funcționa fluent și eficient, atât în scris, cât și oral, în limba oficială, precum și în limba engleză, deoarece este limba globală, și tinzând să fie în clasele a III-a și a IV-a. limbi.
- CG8. Să aibă criterii bine întemeiate și riguroase despre societatea și cultura actuală. Dobândirea acestei competențe presupune dobândirea unor criterii care să ne permită să înțelegem și să prețuim societatea și cultura actuală, pe baza unei analize riguroase a realității prezente și a rădăcinilor sale istorice, care să ne permită apoi să participăm în mod responsabil la viața socială.
- CG9. Să fie capabil să înțeleagă și să sintetizeze propoziții complexe, cu simț critic, în contextul în care sunt prezentate. Dobândirea acestei competențe presupune a fi capabil să definească, să distingă și să relaționeze atât conceptele de bază, cât și premisele pe care se construiește expunerea oricărui argument, precum și să enunțe și să fundamenteze conținutul acestuia în mod sintetic și critic, în context. • științifice, politice, media, organizaționale etc.- în care sunt prezentate.
Competențe specifice
- CE1. Capacitate și abilitate instrumentală care reunește cunoștințele, familiaritatea și stăpânirea tehnicilor și instrumentelor de comunicare, tehnicilor și sistemelor de reprezentare vizuală (desen, software de calculator avansat și specific, layout și modelare). Dobândiți cunoștințele și abilitățile necesare pentru a transforma ideile și conceptele abstracte în formalizări recunoscute în două și trei dimensiuni.
- CE2. Abilitatea de a aplica bazele estetice ale designului: culoare, formă, structură, spațiu, volum. Dobândiți și aplicați cunoștințe legate de bazele estetico-formale care intervin în obiecte sau suporturi grafice pentru a putea dezvolta produse.
- CE3. Capacitate de luare a deciziilor de la criteriile de fabricație și alegerea materialelor până la problemele de proiectare. Dobândirea și aplicarea în procesele de proiectare a cunoștințelor caracteristicilor tehnice, referitoare la materiale și procese de fabricație, necesare în dezvoltarea de noi produse industriale.
- CE4. Abilitatea de a aplica și integra cunoștințe multidisciplinare: istoria artei și designului, teoria și metodologia designului, științe umane, economie și marketing, comunicarea produsului, aspecte juridice, organizarea muncii etc. Dobândiți și aplicați, într-o manieră echilibrată și corectă, cunoștințe legate de diversele discipline implicate în orice proces de proiect pentru dezvoltarea de noi produse industriale.
- CE5. Fiind capabil să transmită informații, idei, concepte, soluții adaptate oricărei probleme de proiectare, prin diferitele viziuni ale disciplinei. Dobândirea acestei competențe vă permite să adaptați abilitățile și resursele dobândite pentru a comunica celorlalți atât soluțiile, cât și factorii implicați de-a lungul procesului de dezvoltare a produsului. Profesionist în design trebuie să fie capabil să comunice eficient aspectele legate de propunerile lor.
- CE6. Abordarea și rezolvarea problemelor de proiectare: analiza condițiilor și definirea criteriilor, evaluarea utilizărilor și funcțiilor, capacitatea de a găsi soluții alternative de proiectare și de a le evalua. Dobândirea acestei competențe vă permite să efectuați cercetările necesare pentru a colecta și interpreta datele relevante pentru fiecare proiect de Design Industrial și Dezvoltare de Produse noi.
- CE7. Să fie capabil să întreprindă și să finalizeze proiecte inovatoare într-o manieră autonomă, profesională și calificată. Realizarea acestei competențe ne permite să ne asumăm în mod autonom dezvoltarea unor proiecte profesionale și calificate, cu un grad ridicat de valoare și diferențiere prin căutarea inovațiilor.
- CE8. Capacitate de apreciere estetică și creativă. Abilitatea de a inova. Dobândirea acestei competențe vă permite să aplicați și să relaționați cunoștințele disciplinei, oferind produselor proiectate creativitate și inovație.
- CE9. Capacitate de experimentare. Realizarea acestei competenţe permite, într-un context complex, să nu se dea soluţii învăţate unor probleme noi, ci mai degrabă să se poată, prin abilităţile dobândite, să experimenteze noi soluţii la probleme noi, într-un context de asemenea absolut nou.
- CE10. Abilitatea de a proiecta produse industriale. Abilități metodologice și culturale ale designului. Dobândirea acestei competențe ne permite să asumăm provocarea de a proiecta noi produse, aplicând cunoștințele dobândite, și cu o capacitate metodologică și culturală autonomă implicită în procesele de proiectare.
- CE11. Capacitate de management al proiectării și inovației. Integrarea în strategiile de afaceri. Realizarea acestei competențe permite înregistrarea activității profesionale în mediile de afaceri în care se va desfășura, fiind relevantă capacitatea de integrare a activității cu restul activităților de afaceri, cu o puternică componentă de management. Designul, din ce în ce mai mult, este un element strategic fundamental pentru companii; profesionistul în design trebuie să fie capabil să-și integreze și să-și gestioneze activitatea prin cunoașterea dinamicii afacerii.
- CE12. Oferiți studentului un profil profesional competitiv și inovator care integrează cele mai recente criterii de design, comunicarea și aplicarea acestuia. Dobândirea acestei competențe permite elevului să asocieze atât importanța dezvoltării bune a produsului, cât și a comunicării acestuia pe piață.
- CE13. Capacitatea de a comunica strategic produsele ca factor de inovare și aport de valoare. Acesta permite studentului să primească instrumente teoretice și practice pentru a-și dezvolta abilitățile creative și de comunicare și abilități de analiză strategică.
- CE14. Abilitatea de a proiecta produse, servicii și aplicații prin medii digitale. Dobândirea acestei competențe permite studentului să își înregistreze activitatea de proiectare și dezvoltare a produselor în noile medii digitale.
Galerie
Oportunități de carieră
ocuparea forței de muncă
perspectivele de carieră
Există posibilități diferite și variate de a practica profesia de designer. Pe de o parte, există opțiunea de a lucra ca designer independent cu propriul studio, iar pe de altă parte, ca designer integrat într-un departament al unei companii.
Oportunitățile profesionale depind atât de propriile aptitudini și pregătire, cât și de diferitele oportunități care apar.
Proiectarea a stabilit mai multe domenii de acțiune sau specialități care determină și conținutul diplomelor academice predate la Școală.
Pe de o parte, Designul industrial sau de produs include proiectarea de mobilier, iluminat, transport, jucării, electrocasnice, ambalaje, încălțăminte etc.
Designul grafic se ocupa de comunicarea vizuala a mesajelor. Include designul de branduri, logo-uri și afișe, definirea identității corporative a companiilor, design editorial, ambalaj, ilustrație, semnalizare etc.
Profilul profesional care definește pregătirea la Școală este cel al unui designer generalist, capabil să rezolve proiecte în diferite domenii la fel de diverse precum cele menționate și care, prin urmare, va fi pregătit să asume o viziune mai globală și mai completă a profesiei.
Profesiile legate de Licența în Inginerie în Design Industrial și Dezvoltarea Produsului includ:
- Produse: industriale și strategice
- Sectoare industriale: mobila, iluminat, textile, ceramica, tehnologie, auto.
- Comunicarea produsului: design grafic și ambalare.