Diplomă în comunicarea audiovizuală
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Informatie cheie
Locația campusului
Valencia, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 7.800 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Diplomă oficială: grad în comunicare audiovizuală
Durata / ECTS: 4 ani / 240 ECTS
Locuri / Campus: 75 / Moncada - Alfara
Învățat în: spaniolă
Rezultate de învățare
Ceea ce ne face diferit?
1.La experiență și pista de înregistrare
Studiile în domeniul comunicării la Universitatea CEU au început în urmă cu mai bine de 30 de ani. Suntem susținuți de câteva decenii de comunicare de formare angajate în profesia lor.
facilități tandemului 2.La
Universitatea noastră vă oferă cele mai profesionale resurse și resurse. Îți poți testa creativitatea prin diferitele provocări oferite de diplomă, fie în interiorul, fie în afara clasei. Aveți la dispoziție Centrul de producție audiovizuală și multimedia, unde vă puteți exersa noile cunoștințe într-un ziar digital sau pe un producător de radio sau televiziune, participați, de asemenea, la concursuri profesionale de publicitate și la un festival de scurtmetraje audiovizuale și chiar puteți produce propriul dvs. piese prin programul Creatori.
3. Reductor la noua angajare
Vă oferim posibilitatea de a urmări gradul dvs. propriu în comunicare și marketing politic. Îți vei spori abilitățile de a vorbi în public și discursul politic în cadrul televizoarelor noastre, în instrumentele de marketing politic și în planificarea campaniilor electorale. Plusul în Instrumente profesionale: în timpul licenței, veți studia cele mai multe materii pe baza instrumentelor informatice ale profesiei. Dar nu numai că veți termina gradul știind să le gestionați, dar veți lua și competențele avizate prin intermediul certificatelor: Certificat în grafic și web design (127 ore: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) și Certificat în Asamblare Audiovizuală (222 ore: Avid , Protools, After Effects, Programare magică de filme).
4. Dimensiunea internațională
Pregătire complementară gratuită în limba engleză, de la prima la a patra, pentru a îmbunătăți nivelul de plecare. Oportunități pentru stagii internaționale (cum ar fi Agenția EFE din Paris, Lisabona, Geneva sau Atena sau producători europeni precum Jelly Fish Pictures la Londra). Una dintre cele mai bune experiențe internaționale pentru studenții noștri în comunicare sunt IP-urile (Programe internaționale).
5. grade duble dublează grade de specialitate
Puteți participa la două curse în timp ce universitate programe compatibile cu toate sălile de clasă din aceleași facilități și, desigur, fără a plăti de două ori. Deci, sunt dublu de grade de specialitate de la Universitatea din grade duble.
- Jurnalism de comunicare audiovizuală
- Comunicare audiovizuală Publicitate și relații publice
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/comunicacion-audiovisual
Curriculum
competențe generale
- OC1- Abilitatea de a se adapta la schimbările tehnologice, de afaceri sau de organizare a muncii.
- OC2- Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica propriile idei prin crearea unui mediu favorabil, precum și capacitatea de a se integra într-un proiect comun care vizează obținerea de rezultate.
- OC3- Capacitatea de a-și asuma riscuri expresive și tematice în cadrul disponibilității și termenelor limită ale producției audiovizuale, aplicând soluții și puncte de vedere personale în dezvoltarea proiectelor.
- OC4- Capacitatea de a reuși atunci când alegeți în situații de incertitudine, asumându-vă responsabilități.
- OC5- Practica sistematică a autoevaluării critice a rezultatelor: evaluarea importanței corectării și ajustării constant a erorilor comise în procesele creative sau organizatorice ale producțiilor audiovizuale.
- OC6- Capacitate de organizare a sarcinilor, desfășurându-le în mod ordonat, adoptând logic decizii prioritare în diferitele procese de producție audiovizuală.
- OC7- Respectul solidari pentru diferitele persoane și popoare ale planetei, precum și cunoașterea principalelor curente culturale în raport cu valorile individuale și colective și respectul pentru drepturile omului.
Competențe specifice
disciplinar
- CD1- Cunoașterea istoriei și evoluției fotografiei, filmului, radioului și televiziunii prin propunerile lor estetice și industriale, pe lângă relevanța lor socială și culturală de-a lungul timpului. Totodată, relaționând evoluția tehnologică și industrială cu limbajul audiovizual și luând în considerare conceptele teoretico-practice de reprezentări vizuale și auditive, sisteme de comunicare și transmitere a conceptelor și realităților acestora, precum și a valorilor simbolice și culturale de bază care favorizează o interpretarea și analiza corectă a semnelor sau codurilor imaginii în întregime.
- CD2- Cunoașterea și aplicarea tehnicilor și proceselor de producție și diseminare audiovizuală în diferitele faze ale acestora, din punctul de vedere al organizării și gestionării resurselor tehnice, umane și bugetare în diversele lor medii (cinema, TV, video, multimedia, etc.). etc.), până la comercializarea acestuia.
- CD3- Cunoștințe teoretico-practice ale structurilor organizaționale din domeniul comunicării vizuale și sonore, precum și evoluția și managementul acestora în timp, inclusiv fiscalitatea audiovizualului. De asemenea, include cunoașterea și cercetarea naturii și a interrelațiilor dintre subiectele comunicării audiovizuale: autori, instituții, companii, mass-media, suporturi și receptori.
- CD4- Cunoașterea și aplicarea tehnicilor și proceselor de creație și diseminare audiovizuală în diferitele sale faze, atât în cinema, cât și în televiziune, video și multimedia din punctul de vedere al punerii în scenă de la ideea inițială până la finalul ei final.
- CD5- Cunoașterea eticii și deontologiei profesionale precum și a sistemului juridic de informare, care afectează atât practica profesională, cât și munca comunicatorului.
- CD6- Cunoașterea stării lumii, precum și a evoluției sale istorice recente, în special a societăților europene, mediteraneene, americane și asiatice, pe lângă înțelegerea parametrilor de bază (politici, economici și culturali).
- CD7- Cunoașterea utilizării corecte orale și scrise a spaniolă și/sau valenciană ca formă de exprimare profesională în mass-media.
- CD8- Cunoașterea altor limbi străine (în special a celor cu difuzare internațională mai mare) pentru a putea analiza fapte și subiecte generale care sunt de obicei abordate în mass-media internațională.
- CD9- Cunoașterea și aplicarea diferitelor mecanisme și elemente de construcție a scenariului ținând cont de diferite formate, tehnologii și suporturi de producție. Sunt incluse, de asemenea, cunoștințele teoretice și practice privind analiza, sistematizarea și codificarea conținutului iconic și a informațiilor audiovizuale în diferite medii și tehnologii.
- CD10- Cunoașterea, identificarea și aplicarea resurselor, elementelor, metodelor și procedurilor proceselor de construcție și analiză a poveștilor audiovizuale, atât liniare cât și neliniare, inclusiv proiectarea, stabilirea și dezvoltarea strategiilor, precum și aplicațiile comunicării. politici.comunicare persuasivă pe pieţele audiovizuale.
- CD11- Cunoașterea teoretico-practică și aplicarea tehnologiilor aplicate media audiovizuale (fotografie, radio, sunet, televiziune, video, cinema și suporturi multimedia).
- CD12- Cunoașterea teoretico-practică a mecanismelor legislative de impact în audiovizual sau comunicare, precum și a regimului juridic al aplicării acestuia în producțiile audiovizuale. Include, de asemenea, cunoașterea principiilor etice și a standardelor deontologice ale comunicării audiovizuale.
- CD13- Cunoașterea imaginii spațiale și a reprezentărilor iconice în spațiu, atât în imaginea statică, cât și în cea audiovizuală, precum și a elementelor constitutive ale direcției artistice. Aceste cunoștințe acoperă, de asemenea, relațiile dintre imagini și sunete din punct de vedere estetic și narativ în diferite medii și tehnologii audiovizuale. Sunt incluse și cunoștințele modelelor psihologice dezvoltate special pentru comunicarea vizuală și persuasiunea prin imagini.
- CD14- Cunoașterea planificării sonore și a reprezentărilor acustice ale spațiului, precum și a elementelor constitutive ale designului și decorațiunii sonore („designer de sunet”). Aceste cunoștințe vor acoperi, de asemenea, relația dintre sunete și imagini din punct de vedere estetic și narativ în diferite medii și tehnologii audiovizuale. Sunt incluse și modele psihologice dezvoltate special pentru comunicarea sonoră și persuasiunea prin sunet.
- CD15- Cunoasterea conditiilor si limitelor pe care sistemul de publicitate le impune functiei producatorului audiovizual.
- CD16- Cunoașterea societății de piață și a modelelor economice care guvernează activitatea producțiilor și companiilor audiovizuale.
- CD17- Identificarea problemelor morale care afectează în general comunicarea socială în cadrul interpretării și analizei Doctrinei Sociale a Bisericii.
- CD18- Cunoașterea mediului social din Spania și a lumii hispanice și succesiunea sa istorică.
- CD19- Recunoașterea specificului și diferențelor principalelor sisteme politice contemporane în contextul analitic al Doctrinei Sociale a Bisericii.
- CD20- Cunoașterea curentelor și mișcărilor literare și a intertextualității dintre literatură și cinema, radio și televiziune și înțelegerea variabilelor diferențiale în virtutea diferitelor coduri expresive ale acestora.
- CD21- Cunoașterea diferitelor genuri audiovizuale.
competențe profesionale
- CP1- Capacitatea și capacitatea de a planifica și gestiona resursele umane, bugetare și tehnice în diferitele faze ale producției unei povești cinematografice sau videografice.
- CP2- Abilitatea de a crea și regiza montarea cuprinzătoare a producțiilor audiovizuale cinematografice și videografice, asumându-și responsabilitatea pentru regia actorilor și adaptarea la scenariu, planul de lucru sau bugetul anterior.
- CP3- Capacitatea de a planifica și gestiona resursele tehnice și umane în producțiile cu o singură cameră și cu mai multe camere pentru TV, precum și tehnicile și procesele de creație și producție în diferitele faze ale producției de televiziune.
- CP4- Abilitatea și capacitatea de a gestiona tehnicile și procesele de producție, înregistrare și diseminare în organizarea de produse radio, înregistrări și alte produse sonore.
- CP5- Capacitatea și utilizarea tehnicilor și proceselor în organizarea producției fotografice, precum și a tehnicilor și proceselor de creație în domeniul imaginilor statice în general, atât în medii analogice cât și digitale.
- CP6- Capacitatea de a utiliza tehnici și procese în organizarea și creația în diferitele faze ale construcției de producție multimedia și materiale interactive.
- CP7- Abilitatea de a aplica tehnici și proceduri de compunere a imaginii pe diferite suporturi audiovizuale, pe baza cunoașterii legilor clasice și a mișcărilor estetice și culturale din istoria imaginii prin intermediul noilor tehnologii informaționale.
- CP8- Capacitatea de a dezvolta măsurători legate de cantitatea de lumină și calitatea cromatică în timpul procesului de construcție a imaginii, pe baza cunoștințelor teoretice și practice ale fundamentelor științifice ale opticii.
- CP9- Capacitatea de a dezvolta măsurători legate de cantitățile și calitățile sunetului în timpul procesului de construcție audio, pe baza cunoștințelor teoretice și practice ale fundamentelor științifice ale acusticii.
- CP10- Abilitatea de a scrie fluent texte, scenarii sau scenarii în domeniile cinematografic, televiziunii, video, radio sau multimedia.
- CP11- Abilitatea de a analiza poveștile audiovizuale, ținând cont de parametrii de bază ai analizei operelor audiovizuale, considerând mesajele iconice ca texte și produse ale condițiilor sociopolitice și culturale ale unei epoci istorice date.
- CP12- Abilitatea de a identifica procesele și tehnicile implicate în conducerea și managementul companiilor audiovizuale în structura lor industrială: producție, distribuție și expoziție, precum și interpretarea datelor statistice ale pieței audiovizuale. Această competență include managementul și organizarea echipelor umane pentru producția audiovizuală existentă.
- CP13- Abilitatea de a aplica procese și tehnici implicate în organizarea și gestionarea resurselor tehnice în oricare dintre suporturile sonore și vizuale existente.
- CP14- Abilitatea de a aplica tehnici și procese de creație și diseminare în domeniul designului grafic în diferitele sale faze, din perspectivă teoretică și practică.
- CP15- Abilitatea de a aplica tehnici și procese de creație și resursele tehnice sau umane necesare pentru proiectarea cuprinzătoare de producție a unei opere audiovizuale de la elementele scenografice și imaginea mărcii până la proiectul său de marketing grafic.
- CP16- Capacitatea de a aplica tehnici si procese de productie in organizarea de evenimente culturale, prin planificarea resurselor umane si tehnice implicate, ajustand la un buget anterior.
- CP17- Capacitatea de a căuta, selecta și sistematiza orice tip de document audiovizual într-o bază de date, precum și utilizarea acestuia în diferite suporturi audiovizuale folosind metode digitale.
- CP18- Abilitatea de a aplica principiile și funcțiile identității vizuale pentru a crea un manual de standarde pentru identitatea vizuală corporativă a unei anumite companii.
- CP19- Capacitatea de a efectua analiza structurilor, conținuturilor și stilurilor de programare de televiziune și radio precum și a diferitelor variabile influente în configurația acestora și a proceselor atât comunicative, cât și spectaculoase generate de acestea.
- CP20- Capacitate de a realiza organizarea tehnică a materialelor sonore și vizuale după o idee folosind tehnicile narative și tehnologice necesare pentru elaborarea, compunerea, finisarea și stăpânirea diferitelor produse audiovizuale și multimedia.
- CP21- Capacitatea de a proiecta si a concepe prezentarea estetica si tehnica a montarii prin lumina naturala sau artificiala si surse acustice, tinand cont de caracteristicile creative si expresive propuse de directorul proiectului audiovizual.
- CP22- Capacitate de a înregistra semnale sonore din orice sursă sonoră: acustică sau electronică; digital sau analog și să amestece aceste materiale cu o intenție specifică ținând cont de nivelurile, efectele și planurile mixului final masterizat.
- CP23- Abilitatea de a recrea mediul sonor al unei producții audiovizuale sau multimedia pe baza intenției textului și a narațiunii prin utilizarea coloanei sonore, a efectelor sonore și a coloanei sonore.
Competențe academice
- CA1- Cunoașterea teoriilor, metodelor și problemelor comunicării audiovizuale și a limbajelor acesteia care servesc drept suport pentru activitatea acestora, pe baza cerințelor stabilite ca cunoștințe disciplinare și competențe profesionale.
- CA2- Capacitatea de a utiliza în mod corespunzător instrumentele tehnologice în diferitele faze ale procesului audiovizual, astfel încât elevii să se exprime prin imagini sau discursuri audiovizuale cu calitatea tehnică esențială.
- CA3- Capacitatea de a prezenta în mod adecvat rezultatele cercetării oral sau prin mijloace audiovizuale sau informatice în conformitate cu canoanele disciplinelor de comunicare.
- CA4- Capacitatea de a defini teme de cercetare sau creație personală inovatoare care poate contribui la cunoașterea sau dezvoltarea limbajelor audiovizuale sau la interpretarea acestora.
- CA5- Capacitatea de a se alătura și de a se adapta la o echipă audiovizuală profesională, făcând propriile interese particulare compatibile și chiar sinergice cu cele ale proiectului colectiv în care s-au alăturat.
- CA6- Capacitatea de a percepe critic noul peisaj vizual și auditiv oferit de universul comunicativ care ne înconjoară, considerând mesajele iconice rodul unei anumite societăți, un produs al condițiilor sociopolitice și culturale ale unei anumite epoci istorice.
- CA7- Capacitatea de a-și asuma conducerea în proiecte care necesită resurse umane și de orice altă natură, gestionându-le eficient, asumându-și principiile responsabilității sociale.
- CA8- Capacitate de analiză critică și reflexivă a principalelor documente ale Magisteriului contemporan al Bisericii referitoare la fenomenul comunicării sociale.
- CA9- Capacitatea de a analiza principalele aspecte legate de relațiile economice pe baza marilor texte istorice ale Magisteriului social al Bisericii.
- CA10- Capacitatea de a analiza sursele primare și secundare ale evenimentelor istorice.
- CA11- Discernământul particularității hispanice în contextul occidental.
Galerie
Oportunități de carieră
ocuparea forței de muncă
perspectivele de carieră
Activitatea Absolvenților în Comunicare Audiovizuală se poate desfășura în următoarele domenii de practică profesională:
- Agentii de publicitate
- cinema
- învățătură
- Companii de comunicații
- Studiouri de înregistrare
- Cercetare
- Noi tehnologii
- Companii de producție audiovizuală
- radio
- Televiziune
- eveniment
Diferitele profiluri profesionale ale unui Absolvent în Comunicare Audiovizuală sunt:
- aparat foto
- Apăsați Departamente
- Management agentie de publicitate
- Managementul companiilor de comunicatii
- Managementul companiei de productie
- director
- Art Director
- Director de casting
- designer de productie
- învățătură
- Efecte speciale în filme și seriale TV
- Fotografie și cinematografie
- Cabinete de comunicații
- scenaristă
- Cercetător în a/v și comunicare socială
- instalator
- Operator de echipamente
- Pregătirea și designul story board-ului
- producător
- Programator de televiziune și radio
- producător
- sunet
- Costume, stil
- Design producție de evenimente audiovizuale
- Creator multimedia